• 1
  • 2
2021-08-19, 17:52
Medlem
I dagsläget så röker jag cannabis för det mesta för det gillar jag verkligen. Men benzos, tramadol, tjack, MDMA, LSD förekommer också när jag känner för det. Har testat oxy, kokain vilket jag gillar skarpt men pengar är ett problem för mig. Börjar kännas ensidigt och jag vill testa nytt knark så vilka nya droger bör jag lägga till och använda mig av tycker ni?
Citera
2021-08-19, 17:54
Medlem
boozerlions avatar
Ketamin är ett måste. Oerhört skön drog.
Citera
2021-08-19, 17:57
Medlem
Enzymes avatar
Rök jonk! Bättre än tramadol och oxy som är våldsamt överskattat. Sen är buprenorfin underskattat som rekreationsdrog
Citera
2021-08-19, 18:01
Medlem
boozerlions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Rök jonk! Bättre än tramadol och oxy som är våldsamt överskattat. Sen är buprenorfin underskattat som rekreationsdrog

Buprenorfin tycker jag är en aning överskattat. Spyr bara som en gris. Dock för det mesta bara tuggat plåster.

Morfin däremot är trevligt. Kan tänka mig att jonk är det med.
Citera
2021-08-19, 18:06
Medlem
Super du inte?
Citera
2021-08-19, 18:08
Tramdol kan strykas. Ett satans kliande på näsan och ett blödande anus. Tar du för mycket så rasar du till marken till sist.
Oxy och Ketogan är löss.. Buprenorfin fyfan. Spyorna står som spön i backen. Man måste ha laxermedel, spymedel och mot starka grejor klåda annars går det inte.
Citera
2021-08-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daskmoert
Super du inte?
Det händer men föredrar att ta ett piller eller röka en joint för att koppla av. Alkohol är överskattat förutom till kokain.
Citera
2021-08-19, 18:20
Medlem
Variera vad gäller weed med att röka i vape, joint, bong och edibles! Samt lite olika strains, framförallt kush-strains och cheese-strains är jävligt najs! Utöver det är det ganska najs med Anavar om du gillar att träna, weed + anavar och lite testosterone tillsammans med regelbunden träning och bra kost och man blir som Superman.
Citera
2021-08-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoccoZiffredi
Tramdol kan strykas. Ett satans kliande på näsan och ett blödande anus. Tar du för mycket så rasar du till marken till sist.
Oxy och Ketogan är löss.. Buprenorfin fyfan. Spyorna står som spön i backen. Man måste ha laxermedel, spymedel och mot starka grejor klåda annars går det inte.
Tram använder jag ju. Avstyrde ett kramanfall med hjälp av klonazepam en gång. Om man inte tar opioider annars så känns det ju som att man flyter på tramadol. Köper inget indiskt fentanylskit tamol utan riktiga grejer från en tramtorsk.
Citera
2021-08-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Variera vad gäller weed med att röka i vape, joint, bong och edibles! Samt lite olika strains, framförallt kush-strains och cheese-strains är jävligt najs! Utöver det är det ganska najs med Anavar om du gillar att träna, weed + anavar och lite testosterone tillsammans med regelbunden träning och bra kost och man blir som Superman.
Har funderat på att börja kura faktiskt. Bara lekt med tanken. Är anavar något man kan ta ofta och hur farligt är det? Testosterone gel eller vad menar du?
Senast redigerad av Utflykt420 2021-08-19 kl. 18:25.
Citera
2021-08-19, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflykt420
Det händer men föredrar att ta ett piller eller röka en joint för att koppla av. Alkohol är överskattat förutom till kokain.
Tycker personligen att även gräs fungerar rätt bra med alkohol sålänge men börjar med att bli hög. Sen kan man smidigt övergå till att vara full.
Citera
2021-08-19, 18:33
Medlem
Qusimotos avatar
PCP är nått du ska ha i ditt knarkskåp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto