• 2
  • 3
2021-08-18, 20:03
Medlem
Det kan du fetglömma, som någon ovanstående skrev.
Tjejerna där har stora framtidsplaner (vad dom tror) och ser mest troligt ner på städaren, för det gjorde man själv.

Den enda gången du skulle eventuellt kunna få till något, det är om du är tränad, ser farligt ut med tatueringar, och lever rövare möjligtvis. knarkar och super på helger. En riktig bad boy som lever lite brottsligt. Då kommer många tjejer se dig som intressant.
Citera
2021-08-18, 20:05
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Din ålder?

När jag var ung och arbetslös fick jag doppa, kanske inte direkt top notch, men ändå.
Citera
2021-08-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Är 25 år och fått jobb på en gymnasieskola som städare. Jag undrar . Vad tror ni om jag är helt okej snygg finns det chans jag kan få ligga med nån tjej som går på skolan/ börja dejta någon?
Känns lite pinsamt att vara städare men tror ni utseende kommer väga upp det? Skulle säga att jag är 6,5 poängare.
PEDOFILVARNING
Citera
2021-08-22, 01:40
Medlem
Nä glöm det, du är redan stämplad som looser
Citera
2021-08-22, 22:59
Medlem
Scamps avatar
Fixa gränslöst med sprit till dom snyggaste tjejerna ska du se att det löser sig.
Citera
2021-08-22, 23:02
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Säg att du är lokaltekniker.
Citera
2021-08-23, 13:41
Medlem
Loreias avatar
Du har nog inte så mycket att komma med i jämförelse med söta lärarstuderande som kommer och gör praktik inom sitt program, eller någon snygg vikarie som vill tjäna lite extra pengar för sin resa till Australien. Utifrån minnen från min egen skoltid och när jag varit lärare på högstadieskolor så är det ju inte städarna tjejerna fnittrar och pratar om. Tjejerna spendar ju tid med vikarierna och lärarstudenterna, städarna är ju inte några som eleverna "märker av".
Om du inte är ett creep och riktar in dig på de ensamma eller säljer cigg eller sprit så ska du nog inte ha några större förhoppningar.
Citera
2021-08-23, 15:35
Medlem
Vad negativa ni är. När jag gick i gymnasiet fick klassens absolut sötaste (och mentalt sjukaste) ihop det med en språklärare, en hyfsat överviktig gubbe på nära 50 gift och hade barn.

Kunde den gubbjäveln scorea så galet högt (Hon var så söt att det var nästan löjligt) så kan även ts.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in