Hej! Är 25 år och fått jobb på en gymnasieskola som städare. Jag undrar . Vad tror ni om jag är helt okej snygg finns det chans jag kan få ligga med nån tjej som går på skolan/ börja dejta någon?
Känns lite pinsamt att vara städare men tror ni utseende kommer väga upp det? Skulle säga att jag är 6,5 poängare.
Haha. Jävla luffare. Lider du av något förståndshandikapp? Nej du kommer inte att få ligga med någon gymnasietjej.
Hej! Är 25 år och fått jobb på en gymnasieskola som städare. Jag undrar . Vad tror ni om jag är helt okej snygg finns det chans jag kan få ligga med nån tjej som går på skolan/ börja dejta någon?
Känns lite pinsamt att vara städare men tror ni utseende kommer väga upp det? Skulle säga att jag är 6,5 poängare.
Prata med tjejerna. Fråga om deras pojkvänner och dejter och var förstående. Uppmuntra dom till att dejta. Uppmuntra dom till ”att ha kul”. Trösta dom för att många män är dumma.
Antagligen kommer de se sig som misslyckad som ”bara” är städare vid 25. De flesta ungdomar idag är sjukt motiverade och har en 8-årsplan utstakad efter gymnasiet. ”Först resa 1-år sen börja på civilekonomlinjen gå där i 5 år, sedan praktisera och träffa Michael och få 2 barn (Leon och Selma) och spara till en bostadsrätt innanför tullarna”.
Men detklart, om du typ har något spännande intresse eller attribut och kan signalera detta så kanske du har framgång hos något estet-klass. Typ att du är musiker vid sidan av och har coola bandtraktorer med obskyra band ”bara de” känner till. Dessa brukar dock vara ganska medvetna och fattar det sjuka i att ligga med en 25-åring när man går på gymnasiet.
Som städare vete fan, varför inte bara söka till vikariepool om du vill flörta med elever? beroende på region så behövs varken utbildning eller erfarenhet, i alla fall för ett gäng år sedan. Lycka till!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!