2021-08-18, 13:20
Medlem
BigFatCones avatar
Vad vill man ha när man går på gymnasiet, men får inte köpa själv? Sprit.

Gör vad du vill med den här informationen.
Citera
2021-08-18, 13:22
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Alternativt ha ”något” att erbjuda i retur.

Mhm. Bli känd som städgubben som köper ut sprit. Eller energidryck om det nu är de yngre årgångarna du planerar slemma in dig hos.
Citera
2021-08-18, 13:25
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad vill man ha när man går på gymnasiet, men får inte köpa själv? Sprit.

Gör vad du vill med den här informationen.

Om ryktet går riskerar man att få sparken.
Citera
2021-08-18, 13:26
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Är 25 år och fått jobb på en gymnasieskola som städare. Jag undrar . Vad tror ni om jag är helt okej snygg finns det chans jag kan få ligga med nån tjej som går på skolan/ börja dejta någon?
Känns lite pinsamt att vara städare men tror ni utseende kommer väga upp det? Skulle säga att jag är 6,5 poängare.
Haha. Jävla luffare. Lider du av något förståndshandikapp? Nej du kommer inte att få ligga med någon gymnasietjej.
Citera
2021-08-18, 13:26
Medlem
Som många skriver så är att locka med sprit och droger nog ditt bästa alternativ. Det moraliskt tveksamma i detta får du själv beakta.
Citera
2021-08-18, 13:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Risk vs Reward, som med allt annat.
Citera
2021-08-18, 13:45
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Risk vs Reward, som med allt annat.
Självklart - ville bara upplysa ts att handla smart.
Citera
2021-08-18, 13:52
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Jag har också städat skolor och jag hade knappt tid att gå och pissa, så ragga tjejer?? 😄😄
Citera
2021-08-18, 14:14
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp

Det riskerar man nog även om man sätter på elverna som skolpersonal.
Citera
2021-08-18, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Är 25 år och fått jobb på en gymnasieskola som städare. Jag undrar . Vad tror ni om jag är helt okej snygg finns det chans jag kan få ligga med nån tjej som går på skolan/ börja dejta någon?
Känns lite pinsamt att vara städare men tror ni utseende kommer väga upp det? Skulle säga att jag är 6,5 poängare.

Prata med tjejerna. Fråga om deras pojkvänner och dejter och var förstående. Uppmuntra dom till att dejta. Uppmuntra dom till ”att ha kul”. Trösta dom för att många män är dumma.

Men du är inte som dom...
Citera
2021-08-18, 15:10
Medlem
Antagligen kommer de se sig som misslyckad som ”bara” är städare vid 25. De flesta ungdomar idag är sjukt motiverade och har en 8-årsplan utstakad efter gymnasiet. ”Först resa 1-år sen börja på civilekonomlinjen gå där i 5 år, sedan praktisera och träffa Michael och få 2 barn (Leon och Selma) och spara till en bostadsrätt innanför tullarna”.

Men detklart, om du typ har något spännande intresse eller attribut och kan signalera detta så kanske du har framgång hos något estet-klass. Typ att du är musiker vid sidan av och har coola bandtraktorer med obskyra band ”bara de” känner till. Dessa brukar dock vara ganska medvetna och fattar det sjuka i att ligga med en 25-åring när man går på gymnasiet.

Summa sumarum nej
Citera
2021-08-18, 16:24
Medlem
Farbror Fazers avatar
Som städare vete fan, varför inte bara söka till vikariepool om du vill flörta med elever? beroende på region så behövs varken utbildning eller erfarenhet, i alla fall för ett gäng år sedan. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in