2021-08-18, 12:08
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NelaCihaps
Personligen så (anser) jag att hålla tillbaka snäppet på grund av att jag har blivit besviken förr, dem gångerna jag har försökt närma mig en as snygg förstklassig tjej och hennes svar har varit det där var den sämsta raggningsrepliken jag nånsin har hört!

Det i sin tur resulterade i att mitt självförtroende (störtade) och jag törs inte ens tänka tanken på att vilja koppla greppet om en sensuell tjej. Vad anser ni är bäst att göra?
Du ska omfamna och bejaka svårigheter i livet, annars utvecklas du inte.
Sen finns det ingen anledning att det ska påverka dig negativt vad en person du inte känner säger till dig.
Citera
2021-08-18, 12:25
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Varför skulle jag ragga på ett skevögt fläskigt missfoster med downs light?
Dör hellre som oskuld.
Då lär du dö som oskuld. Just saying.
Citera
2021-08-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Då lär du dö som oskuld. Just saying.
Nej, drar till filippinerna .. en sån skulle funka
Han ser ut som en fläskig pedofil i 50års åldern , men har ändå 2 snygga brudar som är 18-20
https://youtu.be/pB641YgjkpU?t=114
Senast redigerad av humantoilet 2021-08-18 kl. 12:48.
Citera
2021-08-18, 12:52
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Han ser ut som en fläskig pedofil i 50års åldern , men har ändå 2 snygga brudar som är 18-20

Dock är du en sådan som aldrig skulle lämna mammas källare, ännu mindre åka utomlands. Fortsätt här på flashback med din incel attityd pojke lille.

// PoK
Citera
2021-08-18, 13:17
Medlem
note-its avatar
Citat:
Nu räknar jag inte tjejer därifrån som människor men, gör det dig nöjd så varsågod.
Citera
2021-08-18, 15:10
Medlem
Puffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NelaCihaps
Personligen så (anser) jag att hålla tillbaka snäppet på grund av att jag har blivit besviken förr, dem gångerna jag har försökt närma mig en as snygg förstklassig tjej och hennes svar har varit det där var den sämsta raggningsrepliken jag nånsin har hört!

Det i sin tur resulterade i att mitt självförtroende (störtade) och jag törs inte ens tänka tanken på att vilja koppla greppet om en sensuell tjej. Vad anser ni är bäst att göra?

Antagligen så är tjejen du närmade dig ganska van vid att killar raggar på henne och mest trött på det.

Att bli nobbad är en del av livet som man...det är inte så jäkla hemskt egentligen att tjejerna har en egen vilja och inte blir intresserade av varenda kille som försöker flirta.

För det första så måste du lära dig att slappna av och att det inte är så hemskt att få ett nej.

För det andra så hänger inte allt på utseendet varken hos dig eller hos tjejen om det ska klicka eller inte.
Alla har olika smak oavsett hur de ser ut.

För det tredje så är det ganska lamt med raggningsrepliker speciellt om man är genuin med dem och inte lägger fram dem skämtsamt liksom i förbigående.

Skippa raggandet.
Börja istället att bara prata med tjejer överhuvudtaget så att du blir avslappnad.
För det mesta räcker det att säga: Hej jag heter xxx, vad heter du?
Man märker snabbt om det finns intresse eller inte ändå utan att säga det rakt ut.
Ögonkontakt leenden säger allt.

Och det där med din replik som hon skrattade åt.
Du skulle bara gett henne ett leende åt hennes replik och frågat om den fungerade 😉
Hade hon sagt nej skulle du bara le med en axelryckning och säga något i stil med att "det var tråkigt" och gå vidare utan att tänka mer på det.
Citera
2021-08-19, 07:25
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-08-25, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av Puffe
Antagligen så är tjejen du närmade dig ganska van vid att killar raggar på henne och mest trött på det.

Att bli nobbad är en del av livet som man...det är inte så jäkla hemskt egentligen att tjejerna har en egen vilja och inte blir intresserade av varenda kille som försöker flirta.

För det första så måste du lära dig att slappna av och att det inte är så hemskt att få ett nej.

För det andra så hänger inte allt på utseendet varken hos dig eller hos tjejen om det ska klicka eller inte.
Alla har olika smak oavsett hur de ser ut.

För det tredje så är det ganska lamt med raggningsrepliker speciellt om man är genuin med dem och inte lägger fram dem skämtsamt liksom i förbigående.

Skippa raggandet.
Börja istället att bara prata med tjejer överhuvudtaget så att du blir avslappnad.
För det mesta räcker det att säga: Hej jag heter xxx, vad heter du?
Man märker snabbt om det finns intresse eller inte ändå utan att säga det rakt ut.
Ögonkontakt leenden säger allt.

Och det där med din replik som hon skrattade åt.
Du skulle bara gett henne ett leende åt hennes replik och frågat om den fungerade 😉
Hade hon sagt nej skulle du bara le med en axelryckning och säga något i stil med att "det var tråkigt" och gå vidare utan att tänka mer på det.
Tack för tipset polaren du framstår som väldigt erfaren och avslappnad person! Ska ta till mig av din kommentarer.
Citera
2021-08-25, 19:55
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Du ska omfamna och bejaka svårigheter i livet, annars utvecklas du inte.
Sen finns det ingen anledning att det ska påverka dig negativt vad en person du inte känner säger till dig.
Så sant jag ska göra vad jag kan nästa gång för att inte ta åt mig!
Citera
2021-08-25, 19:56
Medlem
Nattjags avatar
Bättre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge.
Citera
2021-08-25, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Alldeles för lite info för att kunna ge råd till dig. "jaga kjoltyg", "håll tillbaka snäppet"? vem pratar så?

Låtsas att jag är den där supersnygga tjejen som du vill få kontakt med. Hur skulle du göra då?
Det är hyfsat tydligtvis att du inte har dem orden i ditt ordförråd, det behöver du inte ha heller! Alla får prata och skriva bäst dem vill.
Citera
2021-08-25, 20:06
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja alltså ett par grejer, vem kör raggningsrepliker? Det funkar möjligtvis om man känner tjejen innan och man skall vara lite fånig och goofy men annars så nej.

Dessutom är det fake it til you make it som gäller. När du bli nobbad så säger du bara hej då, skiter totalt i henne och så går du vidare till nästa. Så lär man sig att ragga. Om jag gick ut för att ragga ligg en lördag på krogen och fick napp så minns jag bara henne jag låg med henne som vi säger var ragg nummer 11 den kvällen, dom 10 kvinnor innan som nobbade en kommer man ju inte ens ihåg.
Du tycks köra hårt tills nån tjej faller pladask för dig det känns som ett vinnande koncept!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in