• 1
  • 2
2021-08-18, 10:32
Personligen så (anser) jag att hålla tillbaka snäppet på grund av att jag har blivit besviken förr, dem gångerna jag har försökt närma mig en as snygg förstklassig tjej och hennes svar har varit det där var den sämsta raggningsrepliken jag nånsin har hört!

Det i sin tur resulterade i att mitt självförtroende (störtade) och jag törs inte ens tänka tanken på att vilja koppla greppet om en sensuell tjej. Vad anser ni är bäst att göra?
Senast redigerad av NelaCihaps 2021-08-18 kl. 10:36.
Citera
2021-08-18, 10:47
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
En väl utförd me-moment och sedan till kvällsvarden en välkyld ljus lager är tröst för ett tigerhjärta.
Citera
2021-08-18, 10:56
Det sägs att kvinnorna kommer från (mars) och att männen kommer från (saturnus) hehe kan det bero på varför vi inte förstår oss på varandra alla gånger!?
Citera
2021-08-18, 11:00
Medlem
Att skaffalite självdistans låter ju som en bra start iaf.
Citera
2021-08-18, 11:15
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NelaCihaps
Personligen så (anser) jag att hålla tillbaka snäppet på grund av att jag har blivit besviken förr, dem gångerna jag har försökt närma mig en as snygg förstklassig tjej och hennes svar har varit det där var den sämsta raggningsrepliken jag nånsin har hört!

Det i sin tur resulterade i att mitt självförtroende (störtade) och jag törs inte ens tänka tanken på att vilja koppla greppet om en sensuell tjej. Vad anser ni är bäst att göra?
Håll dig till dom i din egen liga.
Citera
2021-08-18, 11:16
Medlem
Jag har inte raggat på en enda kvinna under mitt 33-åriga liv och har inte för avsikt att göra det framöver heller. Med andra ord har jag aldrig blivit avvisad, vilket är jätteskönt.
Citera
2021-08-18, 11:22
Medlem
Carnills avatar
Alldeles för lite info för att kunna ge råd till dig. "jaga kjoltyg", "håll tillbaka snäppet"? vem pratar så?

Låtsas att jag är den där supersnygga tjejen som du vill få kontakt med. Hur skulle du göra då?
Citera
2021-08-18, 11:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja alltså ett par grejer, vem kör raggningsrepliker? Det funkar möjligtvis om man känner tjejen innan och man skall vara lite fånig och goofy men annars så nej.

Dessutom är det fake it til you make it som gäller. När du bli nobbad så säger du bara hej då, skiter totalt i henne och så går du vidare till nästa. Så lär man sig att ragga. Om jag gick ut för att ragga ligg en lördag på krogen och fick napp så minns jag bara henne jag låg med henne som vi säger var ragg nummer 11 den kvällen, dom 10 kvinnor innan som nobbade en kommer man ju inte ens ihåg.
Citera
2021-08-18, 11:43
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NelaCihaps
Det sägs att kvinnorna kommer från (mars) och att männen kommer från (saturnus) hehe kan det bero på varför vi inte förstår oss på varandra alla gånger!?

Män från mars och kvinnor från venus är det. I övrigt förstår jag inte vad du är ute efter. Ingen gillar att få ett nej. En del utvecklas och hanterar det och försöker ändå. Andra sätter sig aldrig i den situationen och utvecklas inte. Är det raggningstips du är efter finns det hur många sådana tips som helst.

// CC
Citera
2021-08-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Håll dig till dom i din egen liga.
Varför skulle jag ragga på ett skevögt fläskigt missfoster med downs light?
Dör hellre som oskuld.
Citera
2021-08-18, 11:47
Medlem
tänk på tjejer med för tighta kläder kan va förfalskade .. finns kläder som gör att fetton ser ut att ha snygg kropp ..
Snyggaste bruden du hittar kan se ut som en förvuxen jättebäbis med fläskpattar utan kläder ..
Citera
2021-08-18, 11:51
Medlem
kristofferGs avatar
Vad pratar du om egentligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto