2021-08-25, 20:41
Medlem
Kul att du börjar bejaka dina fantasier och har på ett bra sätt tagit upp det med din respektive.

Men jag måste höja ett litet varningens finger i det hela.

Du/ni måste verkligen,och då menar jag verkligen tala igenom det hela,och bägge måste till 110% vilja genomföra det.

För när det väl är gjort så finns det inget som kan få det ogjort.

Har tidigare erfarenhet av att ha agerat "Bull" åt ett par där bägge var med på vad som skulle ske,jag fick träffa kvinnan själv medans mannen mottog bilder/filmklipp i hemmet,allt efter hans/hennes önskemål,tänk porrfilm

När min träff med kvinnan var slut så återvände hon hem för att ha sex med sin då tokkåta man.

Kan väl säga att det hela slutade med svartsjuka från mannens sida.

Så tänk igenom det väääldigt noga.
Vissa saker är bättre att låta förbli en fantasi.

Mvh/ fd Bull
Citera
2021-08-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xyrks
Kul att du börjar bejaka dina fantasier och har på ett bra sätt tagit upp det med din respektive.

Du/ni måste verkligen,och då menar jag verkligen tala igenom det hela,och bägge måste till 110% vilja genomföra det.

Har tidigare erfarenhet av att ha agerat "Bull" åt ett par där bägge var med på vad som skulle ske,jag fick träffa kvinnan själv medans mannen mottog bilder/filmklipp i hemmet,allt efter hans/hennes önskemål,tänk porrfilm

När min träff med kvinnan var slut så återvände hon hem för att ha sex med sin då tokkåta man.

Mvh/ fd Bull

Ok tack för varningen. Fanns det fog för hans svartsjuka? Ville hon hellre knulla med dej än honom eller vad?
Citera
2021-08-26, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Ok tack för varningen. Fanns det fog för hans svartsjuka? Ville hon hellre knulla med dej än honom eller vad?
Ja precis.

Då jag hade förmågan att ge kvinnan orgasm vid penetration och förmågan att behandla henne som hon önskade (Hora/Madonna) så dröjde det inte länge förens det började uppstå känslor hos henne för mig.

Så tänk dig för...

Nu påstår jag inte att din tjej kommer att få känslor för nån annan,men risken finns..

Och tänk så här.

Vill du verkligen se din kvinna bli tillfredsställd av en annan man?
Vill du verkligen se hon tillfredsställa en annan man?

Är du det minsta tveksam på något av ovanstående,låt bli!
Citera
2021-08-28, 12:36
Medlem
slaimans avatar
Citat:

Man kan reagera ändå efteråt fast man inte trodde att man skulle det.

Jag och tjejen hade haft massor några trekanter och hon hade även gjort det när jag bara sett på några gånger.

Men så fick vi för oss att hon skulle göra det helt själv med honom utan att jag var med.
Under tiden det hände gick jag igenom hela spektrat av känslor.
Orolig, svartsjuk, kåt, nervös och rädd.

Flippade ur lite när jag kom hem vilket varken hon eller jag var beredda på.
Citera
2021-09-04, 23:17
Medlem
Nu har vi även kollat lite porr tillsammans. Det har varit trekanter (1 tjej + 2 killar) och några "hotwife"/cuckold. Hon blir väldigt kåt av det, precis som jag. Vi har inte pratat om att faktiskt göra det på riktigt ännu, men det kanske kommer. Jag känner ju så klart att det finns ett litet tvivel från min sida, även om det skulle vara grymt sexigt att se henne knalla med någon annan
Citera
2021-09-11, 07:56
Medlem
Har ni kommit så långt så släpp inte taget, träd till verket och ta det med henna rakt av, gärna när du knullar henne bakifrån, fråga henne vad hon hade tyckt om en annan kuk i sig.
Citera
2021-09-11, 13:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xyrks

Mvh/ fd Bull
Lite som klaga på fartvinden när man hoppar fallskärm!
Citat:
Nu har vi även kollat lite porr tillsammans. Det har varit trekanter (1 tjej + 2 killar) och några "hotwife"/cuckold. Hon blir väldigt kåt av det, precis som jag. Vi har inte pratat om att faktiskt göra det på riktigt ännu, men det kanske kommer. Jag känner ju så klart att det finns ett litet tvivel från min sida, även om det skulle vara grymt sexigt att se henne knalla med någon annan
Gissar att du pga registreringsdatum är lite äldre?

Det är väl bara att säga rakt ut vad du gillar och hur det hade fått dig att känna. Om ni i övrigt har en varm och djup relation som pågått ett tag dvs. Erbjuda men aldrig push:a. Dina känslor är som de är, det är inget fel i att berätta vad du tänder på. "Tanken på att du skulle ligga med någon annan tycker jag är sexigt, vad tycker du om det?" Försök att reda ut ett frågetecken i taget och ta det långsamt.

Kanske mindre fokus på själva liggandet och kanske mer fokus på de bitar som leder fram till ligget. Testa erbjuda henne att ladda ner Tinder, är ju rätt kul att få lite matches om inte annat. Beror väl på ålder som sagt. Testa fråga henne om något gammalt ligg hon gillade? Blir du kåt visa det.

Det man får tänka på att är att de allra flesta tjejer (och killar för den delen) är monogama och helst har sex med någon de älskar. De allra flesta föredrar tryggheten i en helt vanlig monogam relation över spänningen över att träffa någon ny på det sätt du föreslår. Många tycker tvärtom att träffa någon att ligga med mest är nervöst och jobbigt. Medfödd personlighet typ, vissa gillar ligga runt andra inte. Främst killar gillar det, även om vissa tjejer också gör det.
Citera
2021-09-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Lite som klaga på fartvinden när man hoppar fallskärm!

Gissar att du pga registreringsdatum är lite äldre?

Det är väl bara att säga rakt ut vad du gillar och hur det hade fått dig att känna. Om ni i övrigt har en varm och djup relation som pågått ett tag dvs. Erbjuda men aldrig push:a. Dina känslor är som de är, det är inget fel i att berätta vad du tänder på. "Tanken på att du skulle ligga med någon annan tycker jag är sexigt, vad tycker du om det?" Försök att reda ut ett frågetecken i taget och ta det långsamt.

Kanske mindre fokus på själva liggandet och kanske mer fokus på de bitar som leder fram till ligget. Testa erbjuda henne att ladda ner Tinder, är ju rätt kul att få lite matches om inte annat. Beror väl på ålder som sagt. Testa fråga henne om något gammalt ligg hon gillade? Blir du kåt visa det.

Det man får tänka på att är att de allra flesta tjejer (och killar för den delen) är monogama och helst har sex med någon de älskar. De allra flesta föredrar tryggheten i en helt vanlig monogam relation över spänningen över att träffa någon ny på det sätt du föreslår. Många tycker tvärtom att träffa någon att ligga med mest är nervöst och jobbigt. Medfödd personlighet typ, vissa gillar ligga runt andra inte. Främst killar gillar det, även om vissa tjejer också gör det.

HEj, bra synpunkter. Vi har snackat om det där att vi båda egentligen tycker det är jobbigt med tillfälliga relationer, man vill som sagt känna sig bekväm. Men vi har bestämt att hon ska ladda ner Tinder, så får vi se hur det utvecklas. Träffar man någon "bra" kan det ju bli fler gånger
Citera
2021-09-15, 16:50
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
En liten update. Berättade för henne när vi vaknade i morse att jag hade drömt under natten att hon hade haft sex med en annan man och att jag var där och såg allt. Hon skrattade bort det och sa att något sånt skulle hon aldrig göra. Sen frågade hon vad jag tyckte om det som jag upplevt i drömmen och jag sa att jag hade blivit kåt av det i drömmen men att jag inte vet hur det skulle vara i verkligheten. Efter det hade vi bästa sexet på flera veckor. Vi har inte snackat mer om det efter det. Får väl ligga lågt ett tag sen får jag se hur jag kan ta det vidare
Det är skillnad på verklighet och fantasi. Vet hon om att du gjort detta tidigare? Kanske är detta något hon skulle gilla, kanske inte... Utan att ta upp frågan kan du aldrig få veta. Jag hade inte varit där jag är med min kvinna nu (i swingervärlden där vi träffar andra, tillsammans, för bådas njutning) om vi inte pratat om det. Vi pratade om vad vi fantiserade om och ett tag senare bestämde vi oss för att prova. Vad har du att förlora på att vara öppen?
Citera
2021-09-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Vad har du att förlora på att vara öppen?
Nu verkar ju TS sambo vara ganska öppen för det hela, men jag vill ändå kommentera det här med vad en man kan ha att förlora på att vara helt öppen med att han vill se en annan man knulla hans kvinna.

Den risk som finns är att han förlorar kvinnan, för hennes attraktion för honom kan dö ut helt av avslöjandet.

Så hur viktigt det är för en att behålla sin partner och hur viktigt det är för en att leva ut den delen av sin sexualitet, bör avgöra hur öppen och rak man väljer att vara om det.
Citera
2021-09-16, 08:42
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Nu verkar ju TS sambo vara ganska öppen för det hela, men jag vill ändå kommentera det här med vad en man kan ha att förlora på att vara helt öppen med att han vill se en annan man knulla hans kvinna.

Den risk som finns är att han förlorar kvinnan, för hennes attraktion för honom kan dö ut helt av avslöjandet.

Så hur viktigt det är för en att behålla sin partner och hur viktigt det är för en att leva ut den delen av sin sexualitet, bör avgöra hur öppen och rak man väljer att vara om det.
Ja, det har du så klart rätt i, men man kanske inte ska lägga fram det exakt så rakt "du, älskling, jag vill att andra män knullar dig och jag vill se på". Man bör kanske känna sig för lite vartåt det lutar, förklara varför det är något man lockas av, hur och under vilka omständigheter man kan tänka sig och samtidigt förklara att det inte är något som baseras på annat än det rent sexuella, inte någon form av brist på kärlek till henne, utan precis tvärtom.

Hos oss växte det ju fram när vi pratade sexuella fantasier. Numera träffar vi inte ensamma män, bara ensamma tjejer/kvinnor och par, men den förste "externa parten" var en man som passade bra på en fantasi som hon hade berättat om.

Givetvis är det så att långt ifrån alla män eller kvinnor finner tanken på en tredje part lockande och ännu färre förmår att förverkliga tankarna/fantasierna. Det är inget fel med det heller. Frågan TS måste ställa sig är ju förstås hur viktigt det är för honom och vad riskerna är ifall hans partner slår helt bakut. Nu verkar det ju inte vara så stor risk för det, men den finns så klart.

För egen del så tog vi steget för 23 år sedan och även om det funnits saker på vägen som man gärna undvikit så har det alltid varit vår gemensamma njutning och glädje som varit vårt fokus. Vi är nu äldre, men det ser vi mestadels som en befrielse nu när vi har all tid för oss själva för att kunna utforska våra fantasier vidare. Vi har verkligen inte ångrat det, varken hon eller jag. Kan ju säga att mest tveksam i början var nog jag och inte hon. Hon har alltid varit väldigt villig att experimentera, på i princip alla plan.
Citera
2021-09-16, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Ja, det har du så klart rätt i, men man kanske inte ska lägga fram det exakt så rakt "du, älskling, jag vill att andra män knullar dig och jag vill se på". Man bör kanske känna sig för lite vartåt det lutar, förklara varför det är något man lockas av, hur och under vilka omständigheter man kan tänka sig och samtidigt förklara att det inte är något som baseras på annat än det rent sexuella, inte någon form av brist på kärlek till henne, utan precis tvärtom.

Hos oss växte det ju fram när vi pratade sexuella fantasier. Numera träffar vi inte ensamma män, bara ensamma tjejer/kvinnor och par, men den förste "externa parten" var en man som passade bra på en fantasi som hon hade berättat om.

Givetvis är det så att långt ifrån alla män eller kvinnor finner tanken på en tredje part lockande och ännu färre förmår att förverkliga tankarna/fantasierna. Det är inget fel med det heller. Frågan TS måste ställa sig är ju förstås hur viktigt det är för honom och vad riskerna är ifall hans partner slår helt bakut. Nu verkar det ju inte vara så stor risk för det, men den finns så klart.

För egen del så tog vi steget för 23 år sedan och även om det funnits saker på vägen som man gärna undvikit så har det alltid varit vår gemensamma njutning och glädje som varit vårt fokus. Vi är nu äldre, men det ser vi mestadels som en befrielse nu när vi har all tid för oss själva för att kunna utforska våra fantasier vidare. Vi har verkligen inte ångrat det, varken hon eller jag. Kan ju säga att mest tveksam i början var nog jag och inte hon. Hon har alltid varit väldigt villig att experimentera, på i princip alla plan.
Precis, det gäller att komma ihåg ATT det finns en risk, och det var därför jag kommenterade på din fråga till TS om vad han har att förlora på att vara öppen.

Just i den där fasen ”känna sig för lite vartåt det lutar” gäller det att vara lyhörd och beredd på att INTE gå vidare till att förklara varför det är något man lockas av.

Det är lätt att tänka att man borde kunna vara öppen om allt så länge man gör klart att det inte är något måste, och det är lätt att säga att den andra öppet kan berätta vad som helst utan att det kommer påverka.

Men attraktion och avtändhet är inget man viljemässigt styr över, tappar man attraktionen och blir avtänd av något den andra säger så hjälper det inte om man tankemässigt tycker att det inte borde påverka, känslorna uppstår ändå.

Hur lyhörd och försiktig man bör vara när man kollar av vad den andra kan tycka om något man tänder på beror ju på hur viktigt förhållandet är för en och hur viktigt det man tänder på är för en.

Att undertrycka en stor del av sin sexualitet för att vara tillsammans med någon som inte är sexuellt kompatibel med en blir ju inte bra i längden, då är det bättre att försöka hitta någon man passar bättre med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in