2021-08-18, 15:53
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Du är helt fel ute min vän. Det har inget att göra med att inte kunna tillfredsställa någon. Det har med sexuell spänning att göra

Vi har väl olika preferenser bara, jag går inte igång på att se en annan man fylla min kvinna med sin varma säd...
Citera
2021-08-18, 17:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Hej, har en ny tjej sedan ett par år och vi har nyligen blivit sambo. Jag har under många år verkligen gått igång på att min sambo/fru har sex med andra samt att vi har trekant med en annan man (för hennes njutning) Jgg och en tidigare flickvän gjorde det regelbundet och det funkade väldigt bra. Jag tycker tiden börjar kännas mogen att ta upp detta "känsliga" ämne med min nuvarande sambo. Men jag är så klart orolig för hur hon kommer ta emot detta. Hur bör man göra för att det inte ska bli en så stor grej? Detta är en rent sexuell grej som jag tänder oerhört mycket på och det handlar inte om hur mycket eller lite jag älskar henne. Hon är det bästa som hänt mig och jag vill inte riskera att hon tycker jag är en idiot och att det gör att det blir dåligt mellan oss

mvh

Ser ni på porr ihop någon gång? I så fall, så kan du väl välja ett klipp som påminner om det du gillar, och se hur hon reagerar? Eller be henne välja ett klipp hon tycker är hett? Och se vart det landar?
Om ni inte ser på porr ihop, fråga henne om hon har några fantasier, och be henne vara ärlig för att du verkligen vill veta, och se vad hon säger?
Citera
2021-08-18, 19:56
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Frun till en cuckold kallas för hotwife inom den svängen.

Fast hans fru vet ju inget om det här och ligger inte med andra män men helt plötsligt är hon en "hotwife" nu för hennes make har såna fantasier? Om någon bör kallas för något här så är det TS.
Citera
2021-08-18, 19:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Fast hans fru vet ju inget om det här och ligger inte med andra män men helt plötsligt är hon en "hotwife" nu för hennes make har såna fantasier? Om någon bör kallas för något här så är det TS.
Nej, jag skrev att frun till en cuckold kallas för hotwife inom den svängen. Inget om TS brud utan i allmänhet.
Citera
2021-08-19, 15:00
Medlem
Är verkligen ingen expert på detta, men är i alla fall tjej så jag kan föreställa mig hur det skulle va om ens partner tog upp det här. Jag föreslår en utav två approach.

1. Långsamt och manipulativt. Tricket är att ta det lite i taget, så att hon hinner vänja sig vid tanken. Du kan börja med att säga att du hade en dröm där hon blev knullad av nån annan och inte kan sluta tänka på det, beskriv hur kåt du blir av tanken på att hon njuter med någon annan, och låt sedan det sjunka in ett tag. Kanske börjar hon inkorperera det i dirty talk när hon förstår att du gillar det. Sedan kan du gå vidare och faktiskt prata med henne om det, säga att du verkligen tänder på tanken, att du såklart inte vill förlora henne, men att du skulle tycka det var sexigt om du fick se henne bli knullad av någon. Gör det tydligt att du inte själv vill ha någon annan, utan att du bara tycker det är sexigt. Sondera terrängen och se om hon värmer upp till tanken att ha en trekant. Jag föreslår att du undviker termer som hotwife, och håller dig till att prata om det som en trekant till en början, fetish ord tycker jag personligen är väldigt avtändande och ord som cuck och hotwife låter som någon trashy porr-grej.

2. Bekännelse. Bestäm dig för att berätta det, sätt er ner tillsammans och bekänn din fetish och ditt förflutna, säg att du varit nervös över att berätta om detta eftersom du vet att det är udda. Det är viktigt att du gör det tydligt att du föredrar henne över ditt ex oavsett om hon gillar sånt här eller inte. Det här tillväga-gångs sättet har nog en mindre risk att få ett entusiastiskt svar från hennes sida, men å andra sidan känns det som att du så småning om måste berätta att du gjort detta med ett ex ändå, och då är det bättre att va ärlig från första början.
Citera
2021-08-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kossemu
Är verkligen ingen expert på detta, men är i alla fall tjej så jag kan föreställa mig hur det skulle va om ens partner tog upp det här. Jag föreslår en utav två approach.

1. Långsamt och manipulativt. Tricket är att ta det lite i taget, så att hon hinner vänja sig vid tanken. Du kan börja med att säga att du hade en dröm där hon blev knullad av nån annan och inte kan sluta tänka på det, beskriv hur kåt du blir av tanken på att hon njuter med någon annan, och låt sedan det sjunka in ett tag. Kanske börjar hon inkorperera det i dirty talk när hon förstår att du gillar det. Sedan kan du gå vidare och faktiskt prata med henne om det, säga att du verkligen tänder på tanken, att du såklart inte vill förlora henne, men att du skulle tycka det var sexigt om du fick se henne bli knullad av någon. Gör det tydligt att du inte själv vill ha någon annan, utan att du bara tycker det är sexigt. Sondera terrängen och se om hon värmer upp till tanken att ha en trekant. Jag föreslår att du undviker termer som hotwife, och håller dig till att prata om det som en trekant till en början, fetish ord tycker jag personligen är väldigt avtändande och ord som cuck och hotwife låter som någon trashy porr-grej.

2. Bekännelse. Bestäm dig för att berätta det, sätt er ner tillsammans och bekänn din fetish och ditt förflutna, säg att du varit nervös över att berätta om detta eftersom du vet att det är udda. Det är viktigt att du gör det tydligt att du föredrar henne över ditt ex oavsett om hon gillar sånt här eller inte. Det här tillväga-gångs sättet har nog en mindre risk att få ett entusiastiskt svar från hennes sida, men å andra sidan känns det som att du så småning om måste berätta att du gjort detta med ett ex ändå, och då är det bättre att va ärlig från första början.

Gillar alternativ 1, tack
Citera
2021-08-23, 14:40
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Frun till en cuckold kallas för hotwife inom den svängen.

En man som är tillsammans med en hotwife behöver inte vara cuckold. Det finns minst två alternativ (varav cuckold är ett).

Stag och cuckold.

En stag tycker om att titta men inte bli förnedrad. En stag är ofta dominant.
En cuckold vill bli förnedrad. En cuckold är ofta undergiven.

Det första alternativet kallas som parbildning för: stag & vixen.
Senast redigerad av SithMaster 2021-08-23 kl. 14:48.
Citera
2021-08-23, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
En man som är tillsammans med en hotwife behöver inte vara cuckold. Det finns minst två alternativ (varav cuckold är ett).

Stag och cuckold.

En stag tycker om att titta men inte bli förnedrad. En stag är ofta dominant.
En cuckold vill bli förnedrad. En cuckold är ofta undergiven.

Det första alternativet kallas som parbildning för: stag & vixen.

Då får jag nog beteckna mig som stag
Citera
2021-08-23, 18:02
Medlem
Ta en fylla hemma tillsammans och spela nåt sexspel där frågorna om varandras sexfantasier kommer upp.
Så ser du vart det leder
Citera
2021-08-23, 18:07
Medlem
Gå på fetishklubb. Presentera det som kul prova något nytt å klä upp sig lite. Väl där finns många tillfällen att ta upp ämnet.
Citera
2021-08-25, 19:57
Medlem
En liten update. Berättade för henne när vi vaknade i morse att jag hade drömt under natten att hon hade haft sex med en annan man och att jag var där och såg allt. Hon skrattade bort det och sa att något sånt skulle hon aldrig göra. Sen frågade hon vad jag tyckte om det som jag upplevt i drömmen och jag sa att jag hade blivit kåt av det i drömmen men att jag inte vet hur det skulle vara i verkligheten. Efter det hade vi bästa sexet på flera veckor. Vi har inte snackat mer om det efter det. Får väl ligga lågt ett tag sen får jag se hur jag kan ta det vidare
Citera
2021-08-25, 20:16
Medlem
Citat:
En liten update. Berättade för henne när vi vaknade i morse att jag hade drömt under natten att hon hade haft sex med en annan man och att jag var där och såg allt. Hon skrattade bort det och sa att något sånt skulle hon aldrig göra. Sen frågade hon vad jag tyckte om det som jag upplevt i drömmen och jag sa att jag hade blivit kåt av det i drömmen men att jag inte vet hur det skulle vara i verkligheten. Efter det hade vi bästa sexet på flera veckor. Vi har inte snackat mer om det efter det. Får väl ligga lågt ett tag sen får jag se hur jag kan ta det vidare

Låter som du är på rätt väg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in