Citat:
Ursprungligen postat av
salta_killen
Hej, har en ny tjej sedan ett par år och vi har nyligen blivit sambo. Jag har under många år verkligen gått igång på att min sambo/fru har sex med andra samt att vi har trekant med en annan man (för hennes njutning) Jgg och en tidigare flickvän gjorde det regelbundet och det funkade väldigt bra. Jag tycker tiden börjar kännas mogen att ta upp detta "känsliga" ämne med min nuvarande sambo. Men jag är så klart orolig för hur hon kommer ta emot detta. Hur bör man göra för att det inte ska bli en så stor grej? Detta är en rent sexuell grej som jag tänder oerhört mycket på och det handlar inte om hur mycket eller lite jag älskar henne. Hon är det bästa som hänt mig och jag vill inte riskera att hon tycker jag är en idiot och att det gör att det blir dåligt mellan oss
mvh
Ser ni på porr ihop någon gång? I så fall, så kan du väl välja ett klipp som påminner om det du gillar, och se hur hon reagerar? Eller be henne välja ett klipp hon tycker är hett? Och se vart det landar?
Om ni inte ser på porr ihop, fråga henne om hon har några fantasier, och be henne vara ärlig för att du verkligen vill veta, och se vad hon säger?