Han fattar inte hur man slickar och pullar en tjej. Han bara gissar sig fram hela tiden vilket blir fel, fel, fel och slutar med katastrof.
Så fort som det börjar kännas åtminstone lite bra så börjar han göra något helt annat istället. Han klarar inte av att läsa av mig eller mitt kroppsspråk. Inte ens när jag säger rakt ut "ja, fortsätt så!" eller "mer till vänster" så begriper han vad han ska göra.
Jag får avsluta själv varje gång medan han sitter och tittar på som ett jävla ufo och drar i sin egen snabel.
Jag är så trött på det här. Han suger verkligen. Aldrig varit med om värre. Han får mig att önska att jag var singel.
Ska jag dumpa honom eller kan det vara värt det att ha tålamod med honom? Han är inte så värst snygg heller..
Hur lång tid kan det ta innan han lär sig att använda fingrarna och tungan på rätt sätt?
Jag har självklart försökt att förklara och visa för honom hur han ska göra flera gånger. Det har inte gått in. Jag tror att han har inlärningssvårigheter och möjligtvis någon mild/måttlig utvecklingsstörning.
Ja dumpa honom och gå och bli prostituerad istället är mitt råd
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!