• 8
  • 9
2021-08-19, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Jag funderar på att gå till en eskort/prostituerad under tiden som min kille övar på att bli bättre.

Känns som att det är den enda lösningen.

Vad säger ni andra? Hur tror ni att han reagerar om jag föreslår det som tillfällig lösning på problemet?
Vänta va? Det där låter riktigt toxiskt om du inte berättar åt honom att du tänker gå till eskort.
Citera
2021-08-19, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Precis. Låter rimligt. Kanske tänker lite mer på sex men det är inte ALLT för mig.
Du är asexuell och sex är inte viktigt för dig och alla har fattat det nu.
Citera
2021-08-19, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Vänta va? Det där låter riktigt toxiskt om du inte berättar åt honom att du tänker gå till eskort.
Ja, jag kände mig lite desperat där och då. Men jag stod emot impulserna.
Citera
2021-08-20, 07:51
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Pfft vilket patetiskt svar. Och om det är din logik finns det hundratals män här som bara gnäller och klagar på kvinnor för ryggdunkar.

Ja?
Citera
2021-08-20, 08:59
Medlem
Citat:
Han fattar inte hur man slickar och pullar en tjej. Han bara gissar sig fram hela tiden vilket blir fel, fel, fel och slutar med katastrof.

Så fort som det börjar kännas åtminstone lite bra så börjar han göra något helt annat istället. Han klarar inte av att läsa av mig eller mitt kroppsspråk. Inte ens när jag säger rakt ut "ja, fortsätt så!" eller "mer till vänster" så begriper han vad han ska göra.

Jag får avsluta själv varje gång medan han sitter och tittar på som ett jävla ufo och drar i sin egen snabel.

Jag är så trött på det här. Han suger verkligen. Aldrig varit med om värre. Han får mig att önska att jag var singel.

Ska jag dumpa honom eller kan det vara värt det att ha tålamod med honom? Han är inte så värst snygg heller..

Hur lång tid kan det ta innan han lär sig att använda fingrarna och tungan på rätt sätt?

Jag har självklart försökt att förklara och visa för honom hur han ska göra flera gånger. Det har inte gått in. Jag tror att han har inlärningssvårigheter och möjligtvis någon mild/måttlig utvecklingsstörning.

Ja dumpa honom och gå och bli prostituerad istället är mitt råd
Citera
2021-08-20, 21:04
Citat:
Du är asexuell och sex är inte viktigt för dig och alla har fattat det nu.

För dig är sex ALLT i livet och du gör inget annat. Vi har fattat det nu.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in