• 1
  • 2
2021-08-15, 02:17
Medlem
Han fattar inte hur man slickar och pullar en tjej. Han bara gissar sig fram hela tiden vilket blir fel, fel, fel och slutar med katastrof.

Så fort som det börjar kännas åtminstone lite bra så börjar han göra något helt annat istället. Han klarar inte av att läsa av mig eller mitt kroppsspråk. Inte ens när jag säger rakt ut "ja, fortsätt så!" eller "mer till vänster" så begriper han vad han ska göra.

Jag får avsluta själv varje gång medan han sitter och tittar på som ett jävla ufo och drar i sin egen snabel.

Jag är så trött på det här. Han suger verkligen. Aldrig varit med om värre. Han får mig att önska att jag var singel.

Ska jag dumpa honom eller kan det vara värt det att ha tålamod med honom? Han är inte så värst snygg heller..

Hur lång tid kan det ta innan han lär sig att använda fingrarna och tungan på rätt sätt?

Jag har självklart försökt att förklara och visa för honom hur han ska göra flera gånger. Det har inte gått in. Jag tror att han har inlärningssvårigheter och möjligtvis någon mild/måttlig utvecklingsstörning.
Citera
2021-08-15, 02:20
Medlem
Mobscenes avatar
Varför blev du tillsammans med honom då?
Det var du som valde det så skyll dig själv.
Citera
2021-08-15, 02:23
Medlem
franges avatar
Byt ut honom då. Eller är du för utvecklingsstörd själv för att ens klara av det?
Citera
2021-08-15, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
möjligtvis någon mild/måttlig utvecklingsstörning.
Låter rimligt. Iaf var han inte incel, och det är ju som vi alla vet, alltid mycket värre än att vara kass på att slicka fitta och ha måttlig utvecklingsstörning.

Lycka till med att göra slut.
Citera
2021-08-15, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Varför blev du tillsammans med honom då?
Det var du som valde det så skyll dig själv.
Jag var kär i honom och därmed blind för alla hans brister.
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Byt ut honom då. Eller är du för utvecklingsstörd själv för att ens klara av det?
Frågan är om jag ska göra det nu på en gång eller om jag ska ge honom en chans att förbättra sig först?

Skulle kunna ge honom en deadline på en månad eller så, något som jag självklart inte berättar för honom. Utan jag förklarar bara att han behöver öva och bli bättre när det kommer till vissa grejer, och sätter sedan en deadline (utan att nämna det för honom).

Har han inte lyckats förbättrat sig på en hel månad, trots upprepade uppmaningar från mig, så har jag väl inget annat val än att dumpa honom.
Citat:
Ursprungligen postat av homofil.styrka
Låter rimligt. Iaf var han inte incel, och det är ju som vi alla vet, alltid mycket värre än att vara kass på att slicka fitta och ha måttlig utvecklingsstörning.

Lycka till med att göra slut.
Ja, jo. Han är väldigt trögtänkt. Tyckte det var lite gulligt i början, men nu så känns det ju bara drygt.

Tack ska du ha!
Senast redigerad av Holteschnauze 2021-08-15 kl. 04:48.
Citera
2021-08-15, 04:03
Medlem
GormDenGamles avatar
Kommunikation!!
Prata med honom om vad han ska göra och hur han ska göra det.
Ni yngre vet ingenting om förhållande.
Citera
2021-08-15, 04:10
Du kanske bara är frigid? En del kvinnor har inte särskilt bra koll på varken sin egen eller killens kropp. Vi har alla träffat på dem, tjejer som använder mycket tänder och blåser upp kinderna när de ska suga. Kvinnor som är helt omedvetna om att förhuden sitter fast i en sträng bakom ollonet och bekymmerslöst rycker och drar med full kraft. Som använt sin enorma Rabbit så frekvent att de tror att sex enbart går ut på att gnida på bönan genom hela samlaget.

Vi har som sagt alla mött dem. Er?
Citera
2021-08-15, 04:10
Medlem
Finns fan inget värre än dåligt sex speciellt eftersom du har förklarat och visat.. gör dig av med honom innan du är otrogen och gör hela saken 10ggr värre.
Citera
2021-08-15, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kommunikation!!
Prata med honom om vad han ska göra och hur han ska göra det.
Ni yngre vet ingenting om förhållande.
Jag har pratat med honom om det här hur många gånger som helst nu. Även visat hur han ska göra en massa, massa gånger. Det skrev jag ju i trådstarten.

Men avsett vad jag gör så fastnar det inte för honom, nästa gång så måste jag förklara och visa exakt samma sak igen. Han glömmer och glömmer och gör bara tvärtemot det jag har bönat och bett honom att göra.

Är så trött på eländet.
Citera
2021-08-15, 04:19
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Jag var kär i honom och därmed blind för alla hans brister.

Vad såg du som var så bra då?
Du föraktar honom så gör honom en tjänst och avsluta förhållandet. Är du bra på att tillfredsställa andra? Problemet kanske är att du inte ger.
Citera
2021-08-15, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Du kanske bara är frigid? En del kvinnor har inte särskilt bra koll på varken sin egen eller killens kropp. Vi har alla träffat på dem, tjejer som använder mycket tänder och blåser upp kinderna när de ska suga. Kvinnor som är helt omedvetna om att förhuden sitter fast i en sträng bakom ollonet och bekymmerslöst rycker och drar med full kraft. Som använt sin enorma Rabbit så frekvent att de tror att sex enbart går ut på att gnida på bönan genom hela samlaget.

Vi har som sagt alla mött dem. Er?
Ursäkta?

Min kille är urusel när det kommer till sex, det är vad tråden handlar om. Han vet inte hur man gör. Det är VÄRDELÖST. Får inte ut något av att ha sex med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av pensive
Finns fan inget värre än dåligt sex speciellt eftersom du har förklarat och visat.. gör dig av med honom innan du är otrogen och gör hela saken 10ggr värre.
Du har faktiskt helt rätt. Vill ju inte att det ska gå så långt att jag blir tvungen att vara otrogen mot honom. Bättre att avsluta så fort som möjligt tänker jag.
Citera
2021-08-15, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Vad såg du som var så bra då?
Du föraktar honom så gör honom en tjänst och avsluta förhållandet. Är du bra på att tillfredsställa andra? Problemet kanske är att du inte ger.
Jag föraktar inte honom. Trist bara att han inte fattar hur man knullar eller går ner på sin flickvän.

Jag hade inte blivit tillsammans med honom om jag visste redan från början att han skulle vara så här jävla dålig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in