2021-08-18, 10:17
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Han fattar inte hur man slickar och pullar en tjej. Han bara gissar sig fram hela tiden vilket blir fel, fel, fel och slutar med katastrof.

Så fort som det börjar kännas åtminstone lite bra så börjar han göra något helt annat istället. Han klarar inte av att läsa av mig eller mitt kroppsspråk. Inte ens när jag säger rakt ut "ja, fortsätt så!" eller "mer till vänster" så begriper han vad han ska göra.

Jag får avsluta själv varje gång medan han sitter och tittar på som ett jävla ufo och drar i sin egen snabel.

Jag är så trött på det här. Han suger verkligen. Aldrig varit med om värre. Han får mig att önska att jag var singel.

Ska jag dumpa honom eller kan det vara värt det att ha tålamod med honom? Han är inte så värst snygg heller..

Hur lång tid kan det ta innan han lär sig att använda fingrarna och tungan på rätt sätt?

Jag har självklart försökt att förklara och visa för honom hur han ska göra flera gånger. Det har inte gått in. Jag tror att han har inlärningssvårigheter och möjligtvis någon mild/måttlig utvecklingsstörning.

Många snubbar växer upp med föreställningen om att tjejer måste ha "variation" hela tiden. Man har fått göra att kvinnans orgasm är avhängig någon sorts konstnärlig prestation från snubbens sida. Kommer själv ihåg att jag var förvånad över att det mest handlade om att det mest handlar om att hitta rätt ställe, och att fortsätta gnugga där. Man känner sig rätt billig när man upptäcker det, och nästan lite utnyttjad. Man hade fått höra att kvinnor är så komplexa, och att den kvinnliga orgasmen är flyktig och ständigt måste jagas.

Säg åt honom att sluta trixa så förbannat, och att helt enkelt fortsätta på samma sätt när du säger att det är skönt.
Citera
2021-08-18, 10:19
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Tack för stödet och era kloka och vettiga svar. De bästa svaren får man alltid av andra tjejer.

Att du tycker det beror nog på att din trådstart inte var en fråga. Det var bara ett klagomål, och du behövde ryggdunkar.
Citera
2021-08-18, 11:19
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Sex ÄR allt om det är dåligt.
Det borde vara straffbart att vara en dålig älskare.

Hahaha, att påstå att sex är ALLT i livet och att det inte finns något annat är helt absurt. Och det säger något om hur händelsefattigt ens liv är om sex är det enda man har. Absolut sex är VIKTIGT i en relation och nödvändigt men ALLT? Jesus patetiskt liv.
Citera
2021-08-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hahaha, att påstå att sex är ALLT i livet och att det inte finns något annat är helt absurt. Och det säger något om hur händelsefattigt ens liv är om sex är det enda man har. Absolut sex är VIKTIGT i en relation och nödvändigt men ALLT? Jesus patetiskt liv.

Gud så vi övertolkar här.
Ja för vissa människor är sex viktigt men inte för dig tydligen.
Aldrig hört det man brukar säga att om sexet funkar har det 10% vikt i relationen men om det inte funkar har det 70% vikt i relationen?
Citera
2021-08-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Att du tycker det beror nog på att din trådstart inte var en fråga. Det var bara ett klagomål, och du behövde ryggdunkar.

Pfft vilket patetiskt svar. Och om det är din logik finns det hundratals män här som bara gnäller och klagar på kvinnor för ryggdunkar.
Citera
2021-08-18, 15:18
Citat:
Gud så vi övertolkar här.
Ja för vissa människor är sex viktigt men inte för dig tydligen.
Aldrig hört det man brukar säga att om sexet funkar har det 10% vikt i relationen men om det inte funkar har det 70% vikt i relationen?

Hahah, kul att du lyckades med att inte läsa mitt svar men ändå kunna svara på det. Jag sa hur tydligt som helst att sex är VIKTIGT (läs igen innan du svarar) men om det är ALLT för en människa så bör denna människa funderar över sitt liv och sina prioriteringar.
Citera
2021-08-18, 15:24
Medlem
Citat:
Hahah, kul att du lyckades med att inte läsa mitt svar men ändå kunna svara på det. Jag sa hur tydligt som helst att sex är VIKTIGT (läs igen innan du svarar) men om det är ALLT för en människa så bör denna människa funderar över sitt liv och sina prioriteringar.

OkEJ HenRIK!
Citera
2021-08-18, 15:29
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Jag skulle nog säga att jag vid 55+ fyllt mina tankar med 99.8% annat och 0.2% sex. Möjligen var tankar på sex uppe i 5% när jag var 15, och i praktiken kanske uppåt 0.1% av tiden.
Citera
2021-08-18, 15:39
Medlem
Citat:
Jag funderar på att gå till en eskort/prostituerad under tiden som min kille övar på att bli bättre.

Känns som att det är den enda lösningen.

Vad säger ni andra? Hur tror ni att han reagerar om jag föreslår det som tillfällig lösning på problemet?

Vem får han öva på medan du köper tjänsten ?
Citera
2021-08-18, 23:56
Citat:
OkEJ HenRIK!

OKEJ CORY
Citera
2021-08-18, 23:56
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Jag skulle nog säga att jag vid 55+ fyllt mina tankar med 99.8% annat och 0.2% sex. Möjligen var tankar på sex uppe i 5% när jag var 15, och i praktiken kanske uppåt 0.1% av tiden.

Precis. Låter rimligt. Kanske tänker lite mer på sex men det är inte ALLT för mig.
Citera
2021-08-18, 23:59
Medlem
Citat:
Precis. Låter rimligt. Kanske tänker lite mer på sex men det är inte ALLT för mig.

Så TRÅKIGT då
🤣. Svårt det där då det kan ÄNDRA med åren också. Om BådA känner lika funkar det bÄst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in