BRÖST, LÖPNING OCH PUMP
Jag fick kasta om lite i planeringen och köra löpning i förmiddags och ett bröstpass sen eftermiddag. Ett rätt bra pass för pecsen enligt nya linjen med lägre vikter och fler repetitioner. Ligger mellan 8-15 reps med fortsatt snitt kring 10-12 st.
En skum grej är att jag har börjat få pump. Det låter säkert helt galet för många som läser detta men jag har haft extremt svårt för att få det. Men nu blir jag stenhård och stum i de muskler som aktiveras. Jag kände det till och med i slutet av löprundan i benen. Vetefan vad det beror på. Kanske är det en Tren-effekt, kanske beror det på att jag nu inkluderar lite mer kolhydrater i kosten? Jaja, oavsett så är det en rolig erfarenhet
En effekt av den nya HRT-dosen med 100 mg Testo C och 100 mg Mast e5d-ew som jag ser fram emot, är att löpningen lär gå lite bättre. För med deca och Tren blir andningen helt klart både mycket tyngre och mer ansträngd. Det ska också bli intressant att se hur mycket styrka jag får behålla. Jag har som sagt inte satt någon given tid på den här cruisen. Jag tänker att jag som vanligt mer eller mindre från en dag till en annan känner att nu, nu är det dags att kliva upp på högre dos. Jag har heller inte spikat vad höstens kur ska bestå av. Jag mår och fungerar bra på Testo C och Deca. Så det kanske blir en repris. Eller om EQ får ta Decas plats. Jag tänker att EQ förtjänar en andra chans från min sida. Dessutom bör det gynna löpningen.
När det kommer till kosten fortsätter jag för tillfället med den här fördelningen:
50% Protein
35% Fett
15% Kolhydrater
Strävar efter att få i mig 180-200 gram protein varje dag. Just därför ska jag just, precis NU ta en dubbel proteinshake
Kör hårt! // Ivan