Citat:
Ursprungligen postat av
Suomalainen14
Morgon!
Blev det morgonpass?
Har du någon konkret målsättning i år?
Starkt att kombinera trenbolone med löpning när vissa andra inte ens kan knyta löparskorna pga att konditionen blir som en 120-årings haha
Har du redan funderat ut nästa cykel eller ska du ligga på lågt T en period emellan så kroppen får ut mer till nästa omgång?
Nix, det sket sig. Sådär, direkt - duktigt

Men, men - det tar jag igen.
Bra liknelse, haha! Redan med deca tycker jag kardion blir jobbigare. Jag blir liksom "tung" av deca. Men att köra löprundorna med Tren var en...utmaning. Eller om man vänder på det: Helvete vilken skillnad det är att springa utan Tren i systemet. Som natt och dag.
Jag kommer fortsätta ligga på 100 mg Testo C och 100 mg Mast i alla fall 6 veckor till. Kanske blir några veckor till. Min kropp har hittills alltid varit duktig på att berätta för mig när den är redo igen. Då blir det nog - har inte riktigt bestämt mig än - Susta och EQ. Eller Testo C och Deca. Runt 1 gram ew. Eventuellt följt av en kortare vila och sedan, inför senvår och sommaren: Cutmix. Dvs Testo P, Mast
och Tren A.
Den övergripande
målsättningen närmsta året är att bygga massa på kaloridunderskott. Jag vet, inte optimalt men det är görbart. För prio #1 är att komma ner lågt i fettprocent och där
slutmålet är vara i mitt livs form inför Beach 2024. Även om det sker på bekostnad av muskelmassa. Mina
delmål handlar primärt om att vid vissa datum ha kommit ner i en viss vikt baserat på att jag går ner 0,5-0,7 kg/vecka. Sen har jag parallella
avsikter. Som tex att bli bättre på att prioritera vissa muskelgrupper/muskler, nå bättre snitthastighet/km vid löpningen.
Själv då, hur går det för dig? Har du mål för hösten och för 2024?
//Ivan