Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF2
FREDAG OCH AXLAR
Jag har kört mina delts ovanligt tungt - för att vara jag - i en månad nu. Så lågt som 4-6 reps i arbetsseten. Kände instinktivt att de behöver få vila lite i 1-2 veckor. Nu fick det bli högreps, 15-30 reps. Oavsett om det var pressar eller reversed pec dec. Försökte köra sidolyft i cablecrossen med armen bakom ryggen (en av mina absoluta favoritövningar) men tyvärr: Skadan i ena axeln från i våras säger fortfarande ifrån.
Pratade med en kompis. Som varvar HRT med relativt tunga blasts. Men grunden i hela hans upplägg rimmar med Den Gamles inspel: 50% Testo C, 50% Mast. Under HRT ligger han på under 100 mg ew men oavsett 50/50 Test och Mast. Alltid. Han menar att den här kombon är helt optimal och kallar det för (citat) "en myskur"
Så jag myser vidare!
Trevlig helg alla!
//Ivan
För gamla gubbar är det en väldigt mysig TRT-kur
Håller testo/primo i 50/50 proportioner snäppet högre men test/mast är god tvåa.
(Primo är betydligt bättre på kollagensyntes och mindre androgent men mer anabolt än mast, det är därför jag håller primo först)
Lägg till en eller två IU av apoteks-GH och du kommer att bli äldre än Queen Elizabeth