2021-08-12, 00:24
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Nej det ska jag inte. Ska klara det denna gång!

Bra!
Citera
2021-08-12, 13:10
Medlem
Du är uppenbart en såkallad "Slampig" (ordet på engelska alltså), Valet är enkelt -var fortsatt ett hål för honom eller skaffa lite självrespekt
Citera
2021-08-12, 15:27
Medlem
Citat:
Jag har träffat en kille av och till under ca 1 år. Vi är inte tillsammans utan har bara sex. Men jag har blivit kär i honom och han ger mig dubbla budskap, ibland är han hur gullig som helst med gulliga sms och på Messenger men sen är han helt off. Vi träffades på Tinder och skulle endast ha sex. Han frågade inte om jag använde något preventivmedel utan frågade bara om jag var hel och ren och ville utan kondom. På kvällen frågade han om vi skulle ses fler gånger och jag sa ja för han var så bra i sängen. Han frågade om jag kunde tänka mig att bara ses och av honom och att han ville använda min mun och f*tta och sen dra. När vi ses vägrar han kyssas, jag har alltid nästan kläderna på och vi kör alltid bakifrån. Men han är inte ego i sängen utan kan sin sak. Han kramar mig när vi har gjort det sen går han. Jag blir så glad varje gång han hör av sig för han är så jäkla snygg och fin.
Fast han frågar aldrig hur jag mår. Jag vill ha honom men mina kompisar säger att han inte är något att satsa på. Varför är han då så gullig när vi ses? Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?

Sällan KK funkar i längden, nästan alltid någon som åker dit på känslor.
Citera
2021-08-12, 16:29
Medlem
Foolsgames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbacelo
Du är uppenbart en såkallad "Slampig" (ordet på engelska alltså), Valet är enkelt -var fortsatt ett hål för honom eller skaffa lite självrespekt

Ni behöver inte kalla mig slampa eller hora flera gånger i tråden. Och sen tar jag inte betalt för sex (som ni kanske gör) så ni har ingen rätt att kalla mig hora.
Citera
2021-08-12, 20:21
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ni behöver inte kalla mig slampa eller hora flera gånger i tråden. Och sen tar jag inte betalt för sex (som ni kanske gör) så ni har ingen rätt att kalla mig hora.
Det finns tyvärr en rätt stor grupp aggressiva incels här på Flashbacks relationsforum som anser att i stort sett alla kvinnor som inte är oskulder till äktenskapet är luder o.s.v., och älskar att häva ur sig förolämpningar. Tyvärr inte mycket att göra åt dem annat än att ignorera dem.
Citera
2021-08-12, 20:37
Medlem
Auswanderers avatar
Citat:
Jag har träffat en kille av och till under ca 1 år. Vi är inte tillsammans utan har bara sex. Men jag har blivit kär i honom och han ger mig dubbla budskap, ibland är han hur gullig som helst med gulliga sms och på Messenger men sen är han helt off. Vi träffades på Tinder och skulle endast ha sex. Han frågade inte om jag använde något preventivmedel utan frågade bara om jag var hel och ren och ville utan kondom. På kvällen frågade han om vi skulle ses fler gånger och jag sa ja för han var så bra i sängen. Han frågade om jag kunde tänka mig att bara ses och av honom och att han ville använda min mun och f*tta och sen dra. När vi ses vägrar han kyssas, jag har alltid nästan kläderna på och vi kör alltid bakifrån. Men han är inte ego i sängen utan kan sin sak. Han kramar mig när vi har gjort det sen går han. Jag blir så glad varje gång han hör av sig för han är så jäkla snygg och fin.
Fast han frågar aldrig hur jag mår. Jag vill ha honom men mina kompisar säger att han inte är något att satsa på. Varför är han då så gullig när vi ses? Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?
Han är gullig/mysig när han vill ha sex, när han inte vill ha sex vill han inte ha med dig att göra. Han är inte kär i dig, utan utnyttjar dig och dina känslor. Lämna honom leta upp en kille som vill någonting mer (avinstallera tinder).

Lycka till!
Citera
2021-08-12, 20:51
Medlem
Ta det lugnt. Leta efter en bra kille i lugn och ro. Men kasta inte bort en bra KK. Vänta tills du hittar något nytt. Knulla kan man aldrig få för mycket av.
Citera
2021-08-13, 13:37
Medlem
RobbanUCs avatar
Killen är ett svin som behandlat dig så respektlöst. Glöm honom, radera honom helt ur ditt liv och gå vidare.
Citera
2021-08-13, 13:42
Medlem
Citat:

Sorgligt med dessa historier som visar hur Feminism totalt förstört generationer av tjejer.

Verkar inte finnas ett uns förmåga att tänka själv längre.

Inte ens när verkligheten stirrar dem i ögat. Då blir de förvirrade av känslor.

TS börja kämpa mot Feminism så du kan bli hel igen.
Citera
2021-08-13, 13:55
Medlem
Citat:

Det har jag inte gjort kära du, Slampig på engelska "A Slam Pig is the girl you bang because you wanna get your nut. You aren't proud of it, but it gets the job done."

Det är så han ser dig, du behöver skaffa dig lite stolthet och bryta!
Citera
2021-08-13, 23:36
Medlem
pillowpops avatar
Citat:

Han är troligen gullig för att få det han vill ha. Du låter verkligen oskyldig, kanske behöver du lära dig av dina misstag ... Det är att sänka sig lågt, tycker jag, att du vill ha en kille som säger sånt där till dig. Du visar ju inget värde alls.

Dessutom att köra utan kondom, "hel och ren" suck, han kan ju vara med massor av andra tjejer som ligger med andra killar, som ligger med ... ja, du fattar, du har inte direkt liten risk att få könssjukdomar. En kompis till mig har herpes i underlivet, det blir hon aldrig av med och har fruktansvärt ont flera gånger om året när viruset blommar upp ...
Du tar risker med någon som inte är nåt att ha.

Om han hade känslor för dig skulle han behandla dig på ett helt annat sätt. Men fråga du om en dejt, uppvakta en kille som inte visar något intresse och som behandlar dig som skit, så kanske du lär dig något.

Du är värd mer än så.
Citera
2021-08-13, 23:49
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Men fattar ni inte! Jag har extremt dåligt självförtroende. Jag är bara glad att nån kille ens vill ta på mig! Förlåt att jag skrev att jag bara vill ha honom för han är snygg. Jag skrev ju att han är gullig ibland, på Messenger t.ex då han skriver hur go och söt jag är. Ni får tycka jag är dum i huvudet men jag vill ha kärlek

Visst, men det där är inte kärlek. Bara för att en kille ligger med dig så är han inte kär. Han smörjer dig och får dig villig genom att säga fina saker, för han vill ju fortsätta få lättfångat sex av dig, eller hur.

Du är värd mycket mer, tjejen.

Dumpa honom och jobba på ditt självförtroende - kolla t ex på YouTube där killar/coucher berättar vad som gör en tjej värdefull, då kommer du att fatta - sedan jobbar du på den biten och då får du även bättre självförtroende.
(Ps. Du ska inte kolla på tjejer som berättar vad killar vill ha, utan killarna vet det bäst själva.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in