Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Jag har träffat en kille av och till under ca 1 år. Vi är inte tillsammans utan har bara sex. Men jag har blivit kär i honom och han ger mig dubbla budskap, ibland är han hur gullig som helst med gulliga sms och på Messenger men sen är han helt off. Vi träffades på Tinder och skulle endast ha sex. Han frågade inte om jag använde något preventivmedel utan frågade bara om jag var hel och ren och ville utan kondom. På kvällen frågade han om vi skulle ses fler gånger och jag sa ja för han var så bra i sängen. Han frågade om jag kunde tänka mig att bara ses och av honom och att han ville använda min mun och f*tta och sen dra. När vi ses vägrar han kyssas, jag har alltid nästan kläderna på och vi kör alltid bakifrån. Men han är inte ego i sängen utan kan sin sak. Han kramar mig när vi har gjort det sen går han. Jag blir så glad varje gång han hör av sig för han är så jäkla snygg och fin.
Fast han frågar aldrig hur jag mår. Jag vill ha honom men mina kompisar säger att han inte är något att satsa på. Varför är han då så gullig när vi ses? Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?

Så han säger "han ville använda min mun och f*tta och sen dra" och du får sedan för dig "Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?"?

Ska du komma och gråta sedan när han knullar 5 andra samtidigt.

Killen använder dig som en pump and dump bakifrån.
Han pussar inte ens dig.
Han tittar dig inte ens i ögonen.
Kan det bli mer opersonligt?

Och du har blivit kär av att han behandlar dig som skit? Klassiskt.

Duger inte simpsen som ger dig emotionell uppmärksamhet?

På vilket sett är han fin? Du känner inte ens honom?
Du låter som en 18+ som blir pumpad av en 25 åring som du kärat ner dig i.
Citera
2021-08-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Läs vad du har skrivit, för tusan. Han bryr sig inte ens om att få av dig kläderna innan han sätter igång, vilket nästan bara är bakifrån. Han är en jävla skitstövel och du borde sluta träffa honom. Du är bättre än så!
Det är klart att det finns någon för dig där ute. Men det är garanterat inte aset du just skrivit om.

Hon förtjänar det.

Hon kallar t.om personen "fin".

Har man en sådan skev syn och så lite självrespekt så förtjänar hon pumps and dumps.

Kan bara tänka mig hur hon behandlar killar som behandlar henne med respekt.
Citera
2021-08-10, 17:14
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Jag har träffat en kille av och till under ca 1 år. Vi är inte tillsammans utan har bara sex. Men jag har blivit kär i honom och han ger mig dubbla budskap, ibland är han hur gullig som helst med gulliga sms och på Messenger men sen är han helt off. Vi träffades på Tinder och skulle endast ha sex. Han frågade inte om jag använde något preventivmedel utan frågade bara om jag var hel och ren och ville utan kondom. På kvällen frågade han om vi skulle ses fler gånger och jag sa ja för han var så bra i sängen. Han frågade om jag kunde tänka mig att bara ses och av honom och att han ville använda min mun och f*tta och sen dra. När vi ses vägrar han kyssas, jag har alltid nästan kläderna på och vi kör alltid bakifrån. Men han är inte ego i sängen utan kan sin sak. Han kramar mig när vi har gjort det sen går han. Jag blir så glad varje gång han hör av sig för han är så jäkla snygg och fin.
Fast han frågar aldrig hur jag mår. Jag vill ha honom men mina kompisar säger att han inte är något att satsa på. Varför är han då så gullig när vi ses? Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?

På vilket sätt är han gullig när ni ses?? Han frågar ju inte ens hur du mår.

"För jag mår inte så bra och känner att jag borde vara glad att ens någon vill ”ha” mig bara för en stund."

Du kommer garanterat inte må bättre om du fortsätter vara hans boty call!

Han har förmodligen flera. Glöm denna å gå vidare.
Citera
2021-08-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Hon förtjänar det.

Ts kanske inte är den skarpaste indianen i hagen, men hon ska väl inte behöva bli behandlad som en påse skit för det?

Till Ts: Sluta nedvärdera dig nu. Bli en bättre kvinna, så kommer du att hitta en bättre man.
Citera
2021-08-10, 17:16
Medlem
Citat:
För jag mår inte så bra och känner att jag borde vara glad att ens någon vill ”ha” mig bara för en stund.

Låter han som en relationskille för dig?
Citera
2021-08-10, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Hon förtjänar det.

Har man en sådan skev syn och så lite självrespekt så förtjänar hon pumps and dumps.

Kan bara tänka mig hur hon behandlar killar som behandlar henne med respekt.
Haha han är endast fin i hennes ögon eftersom han är "skitsnyggg hihihihih tihihihihi"
Citera
2021-08-10, 17:17
Medlem
Du kan ju alltid testa vara kall mot honom via text, vänta flera timmar eller en dag innan du svarar på ett SMS. När ni ses är du som vanligt. För att få någon kär i dig är det enklaste sättet att växla mellan att vara varm/kall. Osäkerheten och saknaden är det som frambringar känslor, precis som det du fallit för. Naturlagen säger att man vill ha det man inte kan få och just nu kan han få dig helt och hållet, så då vill han inte ha dig. Du märker om han börjar skriva mer när du backar, i så fall är du på rätt spår.
Citera
2021-08-10, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Ts kanske inte är den skarpaste indianen i hagen, men hon ska väl inte behöva bli behandlad som en påse skit för det?

Till Ts: Sluta nedvärdera dig nu. Bli en bättre kvinna, så kommer du att hitta en bättre man.
Eh... missat att kvinnor faktiskt vill bli behandlade som skit? Börjar en kille behandla en tjej fint och bra så kommer hon tappa intresset innan vatten blir till is i Nordpolen.
Citera
2021-08-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Haha han är endast fin i hennes ögon eftersom han är "skitsnyggg hihihihih tihihihihi"

tihi.

Har verkligen ingen respekt för sådana grabbar, men har fan verkligen 0 respekt för kvinnorna.
Okej om det sker en gång osv.

Men att leka pump and dump och sedan bli kär i en sådan grabb..

Jag skulle nog använda kondom om jag var hon.

Den grabben gör nog likadant med många andra och har säkert en del sjukdomar.
Senast redigerad av kajusi 2021-08-10 kl. 17:21.
Citera
2021-08-10, 17:19
Medlem
Gulliga svar och sms? Klart han ger dig detta när du börjar tröttna och han sedan lockar in dig igen vilket tycks vara oerhört enkelt grundat din naiva TS.

Det där är en klassiker, du är inte attraktiv nog för honom. Men du duger i nödfall.
Han sa klart och tydligt vad som gällde!
I hans ögon är du en billig slampa som ställer upp på det han vill utan kondom, och det han vill är att knulla dig dom dagarna han inte hittar något bättre för stunden.

Jag hoppas att du testat dig.
Citera
2021-08-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Eh... missat att kvinnor faktiskt vill bli behandlade som skit? Börjar en kille behandla en tjej fint och bra så kommer hon tappa intresset innan vatten blir till is i Nordpolen.

Precis!

Push and pull i kombination med lite kortvarig konflikt och drama är det som gäller samtidigt som man agerar bestämt.
Citera
2021-08-10, 17:23
Medlem
Foolsgames avatar
Men fattar ni inte! Jag har extremt dåligt självförtroende. Jag är bara glad att nån kille ens vill ta på mig! Förlåt att jag skrev att jag bara vill ha honom för han är snygg. Jag skrev ju att han är gullig ibland, på Messenger t.ex då han skriver hur go och söt jag är. Ni får tycka jag är dum i huvudet men jag vill ha kärlek
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in