• 1
  • 2
2021-08-08, 03:00
Medlem
Jag har ett sug efter att skaffa barn. Problemet är att jag inte har någon att skaffa barn med då jag inte är intresserad av något förhållande, enbart av att skaffa barn. Jag vill vara en ensamstående morsa. Har inga planer på att låta någon man förstöra uppväxten för mina barn.

Min fråga är därför om män brukar använda kondomer när de träffar one-night stands ute på krogen eller möter upp kvinnor från Tinder? Hur gör ni?

Om kvinnan säger sig använda preventivmedel eller vara steriliserad, inte använder ni väl kondomer då?

Tacksam för alla svar.
Senast redigerad av bomchakalaka 2021-08-08 kl. 03:25.
Citera
2021-08-08, 03:10
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Jag har ett sug efter att skaffa barn men har ingen att skaffa barn med då jag inte är intresserad av något förhållande, enbart av att skaffa barn. Jag vill vara en ensamstående morsa. Har inga planer på att låta någon man förstöra uppväxten för mina barn.

Min fråga är därför om män brukar använda kondomer när de träffar one-night stands ute på krogen eller möter upp kvinnor från Tinder? Hur gör ni?

Om kvinnan säger sig använda preventivmedel eller vara steriliserad, inte använder ni väl kondomer då?

Tacksam för alla svar.
Varför använda kondom? Då missar man chansen att bli farsa samtidigt som man få en massa goa STD.
Citera
2021-08-08, 03:15
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Jag har ett sug efter att skaffa barn men har ingen att skaffa barn med då jag inte är intresserad av något förhållande, enbart av att skaffa barn. Jag vill vara en ensamstående morsa. Har inga planer på att låta någon man förstöra uppväxten för mina barn.

Tacksam för alla svar.

Jesus christ.. säg att du är ett troll...
Det du planerar är ju sjukt. Är som en våldtäkt att få någon att bli farsa mot sin vilja. Jävligt oschyst mot barnet med.

Det finns de som donerar sperma som vill bli förälder. Funderat på att testa det...?
Citera
2021-08-08, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Varför använda kondom? Då missar man chansen att bli farsa samtidigt som man få en massa goa STD.
Okej, bra. Så du brukar inte använda kondom?
Citat:
Ursprungligen postat av duden83
Jesus christ.. säg att du är ett troll...
Det du planerar är ju sjukt. Är som en våldtäkt att få någon att bli farsa mot sin vilja. Jävligt oschyst mot barnet med.

Det finns de som donerar sperma som vill bli förälder. Funderat på att testa det...?
Du har rätt att tycka så.

Men du använder inte heller kondom då alltså när du knullar med främlingar?
Citera
2021-08-08, 03:41
Medlem
Väldigt sällan har jag använt kondom på one night stands, använder bara om kvinnan vill
Citera
2021-08-08, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHookad
Väldigt sällan har jag använt kondom på one night stands, använder bara om kvinnan vill
Åh okej, vad roligt att höra!

Så hittills så kan man säga att ungefär 100% av män inte använder sig av kondomer vid one-night stands.

Perfekt ju 👍
Citera
2021-08-08, 04:09
Medlem
Citat:
Jag har ett sug efter att skaffa barn. Problemet är att jag inte har någon att skaffa barn med då jag inte är intresserad av något förhållande, enbart av att skaffa barn. Jag vill vara en ensamstående morsa. Har inga planer på att låta någon man förstöra uppväxten för mina barn.

Tacksam för alla svar.
mmm det beror ju på känsla jag får ut av vederbörande men oftast inte men sprutar inte min sperma i fittan det första jag gör.
Citera
2021-08-08, 06:47
Medlem
musttomtes avatar
Det slarvas med kondom och det är inte bra.

Gäller även att hitta sin modell som passar så det känns så skönt som möjligt. Visst är det skönt att spruta i fittan eller röven men då måste man kapa kulorna eller kvinnan har bra medicin. Vill inte ha barn.
Citera
2021-08-08, 07:22
Medlem
MrRainess avatar
Betraktar one nighters som prostituerade så ja självklart.
Citera
2021-08-08, 08:20
Avstängd
triptykens avatar
Citat:

Tacksam för alla svar.

Ett bättre alternativ för dig är att åka till Danmark där du kan få inseminering mot en kostnad som inte är allt för tokhög. Män är, oberoende vad du tror, också rätt måna om sina barn och att ljuga ihop om att du inte vet nåt när dom frågar om pappan blir jobbigt - för att inte nämna din framtida unge som du får dra samma vals för.

Ärligare, enklare, ingen risk för några könssjukdomar.
Citera
2021-08-08, 08:28
Medlem
Merwinnas avatar
Nu tror jag att du trollar, men det där går inte idag med tanke på släktforskningssajterna som blir mer och mer populära. Folk tar DNA-prov och skickar in, och får hem listor på sina biologiska släktingar. Förr eller senare kommer ditt barn att göra det, för att han eller hon vill veta vem fadern är. Och då räcker det med att en av faderns släktingar skickat in sitt DNA till samma sajt, för att katten ska vara ute ur säcken.

För övrigt tycker jag att det är hemskt att du vill beröva ditt barn en far (om du menar allvar), och detta gäller i lika hög grad om du skulle använda dig av en inseminationsklinik såklart. Det finns massor av statistik som visar, att det går bäst för barn som får växa upp i kärnfamilj, och näst bäst för dom som åtminstone har kontakt med båda sina riktiga föräldrar under uppväxten.
Citera
2021-08-08, 09:22
Medlem
Självklart inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem