2021-08-08, 09:47
Medlem
LKKINGENs avatar
Gud vakar över idioter och små barn. Jag har aldrig använt kondom men har aldrig fått något som kliar eller svider.
Skulle vilja påstå att jag varit i de flesta åldersgrupper och legat på den övre delen av skalan över aktivitet.
Har väl haft en jäkla tur bara.
Men orkar inte med det där kondomrullandet, förtar känslan av ett rått knull. Sen är det skönt att veta att man får tömma säcken i eller på någon inte i en plastpåse.
Citera
2021-08-08, 09:54
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Tror Epstein har någon insemineringsklinik du kan åka till med det bästa genetiska materialet.
Citera
2021-08-08, 09:56
Medlem
Ganjalfzs avatar
Ja, om inte kvinnan kan bevisa att hon använder andra preventivmedel.

OfT; Att bestämma sig för att bli ensamstående morsa är mycket själviskt, för att inte säga elakt. Barn som växer upp utan pappa har högre risk att fastna i missbruk och kriminalitet, högre risk att bli utåtagerande, har sämre självkänsla, löper högre risk för att begå självmord med mera. Googla "fatherless child" och du kommer bli bemött av studie på studie på studie om varför detta är en mycket dålig idé. Men du kanske är en faktaresistent feministidiot som inte låter sig påverkas?
Citera
2021-08-08, 12:16
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Okej, bra. Så du brukar inte använda kondom?
Jag har inga ONS.
Citera
2021-08-08, 12:20
Medlem
2n00b4Us avatar
Det beror på, ibland använder jag det, ibland inte.
Citera
2021-08-08, 13:30
Bannlyst
Du är lite ambivalent. Först talar du om kondomer vid tillfälligt sex, vilket jag stöder!

Men sedan skriver du mellan raderna att du kanske vill bli farsa. Du bryr dig inte riktigt och är förmodligen inte villig att ta hand om familjen.
Citera
2021-08-08, 16:00
Medlem
SittFints avatar
Skulle aldrig lita på ett ons som säger att hon tar piller. Kan köra i munnen och röven utan kondom, men inte i fittan.
Citera
2021-08-08, 17:28
Medlem
maxatdunders avatar
Alltid kondom! Jag som man ansvar för spermierna och således ansvar att välja en ordentlig moder inte någon random. Skulle aldrig röra ett ONS utan kondom.
Citera
2021-08-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensindriven
Du är lite ambivalent. Först talar du om kondomer vid tillfälligt sex, vilket jag stöder!

Men sedan skriver du mellan raderna att du kanske vill bli farsa. Du bryr dig inte riktigt och är förmodligen inte villig att ta hand om familjen.
Vadå mellan raderna? Trådstarten handlar huvudsakligen om att jag vill skaffa barn och bli mamma. Följdfrågan blir därför om män använder sig av kondom vid one-night stands.
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Skulle aldrig lita på ett ons som säger att hon tar piller. Kan köra i munnen och röven utan kondom, men inte i fittan.
Jaha, inget samlag alls med andra ord. Det är naturligtvis ingen som vill ha ditt könsorgan vare sig i truten eller röven.

Skriv det då: "Nej, jag använder inte någon kondom eftersom att jag inte har sex med andra människor".
Citera
2021-08-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Alltid kondom! Jag som man ansvar för spermierna och således ansvar att välja en ordentlig moder inte någon random. Skulle aldrig röra ett ONS utan kondom.
Du är en bitter jävel som saboterar för ofrivilligt barnlösa kvinnor.
Citera
2021-08-08, 17:32
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Jaha, inget samlag alls med andra ord. Det är naturligtvis ingen som vill ha ditt könsorgan vare sig i truten eller röven.
Dina spekulationer är inte värda bajset jag tvättar av kuken efteråt. Det har varit rätt många kvinnor som har haft den i alla tre hålen, så där har du fel.
Citera
2021-08-08, 17:32
Medlem
CompressorVanes avatar
Förr när jag råkade ut för klängiga damer, ja det gjorde jag.

Använde alltid mina egna, av olika anledningar.

Inte nog att det myllrar av kusar, virus, och annat tråkigt, som TS nämner, bli ofrivillig pappa är inte roligt.

FK är inte nådiga i sina kravbrev heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in