• 1
  • 2
2021-08-07, 16:03
Medlem
Den skamlöses avatar
Milfar är väldigt populära numera, framför allt i porren. Säkert fantiserar många unga killar om äldre kvinnor. Men hur är synen på detta i det verkliga livet? En äldre kvinna som har ett förhållande med en mycket yngre man blir säkert ifrågasatt i sin omgivning, men hur blir det med den unga killen?
Vanligtvis brukar ju en kille stiga i aktning hos sina kompisar om han har lätt att få tjejer, att ha kvar svendomen är skämmigt. Men om en ung kille har sex med en mycket äldre kvinna, stiger han i aktning då också? Är det coolt eller skämmigt att ha sex med en milf? Och hur blir det om det är en längre relation och inte bara ett one night stand?
Vad säger ni unga killar om detta?
Citera
2021-08-07, 16:11
Medlem
spelar naturligtvis roll om det är Dansbands-Olga 55 eller den skönt strikta Diana 44 från kontoret i snygga outfits.
Citera
2021-08-07, 16:11
Medlem
TheJackets avatar
Verkligheten är inte som American Pie. Normalbegåvade män sitter inte och skryter i grupp om sina knull och beundrar varandra. Det är totalt jävla efterblivet beteende påeldat av judiska Hollywood.

Möjligtvis att man kan gratulera någon som haft det svårt på tjejfronten ett tag.
Citera
2021-08-07, 16:14
Medlem
Mobscenes avatar
Ja, vad ska man säga. Haft ONS med milfar för att de var snygga o intresserade av yngre.
Var runt 25. De var 35-40. Att starta förhållande kommer inte på tal.

Äldre tjej och yngre kille är nästintill tabu.

De som varit intresserade av förhållande är deluded. Det handlar bara om sex. Säg en ung kille som vill vara styvpappa till en äldre tjejs barn…
Citera
2021-08-07, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Verkligheten är inte som American Pie. Normalbegåvade män sitter inte och skryter i grupp om sina knull och beundrar varandra. Det är totalt jävla efterblivet beteende påeldat av judiska Hollywood.

Möjligtvis att man kan gratulera någon som haft det svårt på tjejfronten ett tag.

så jävla sant...inga pratar så lite som killar om aktuella tjejers ev fördelar/nackdelar...bara lyckar kompisarna lycka till.
Citera
2021-08-07, 16:20
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Säg en ung kille som vill vara styvpappa till en äldre tjejs barn…
Styvpappa behöver man inte bli bara för att man är ihop med barnens mamma. Barnen har ju en pappa redan.
Citera
2021-08-07, 16:21
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Styvpappa behöver man inte bli bara för att man är ihop med barnens mamma. Barnen har ju en pappa redan.

They beg to differ… Tro mig.
Citera
2021-08-07, 16:31
Medlem
RobbanUCs avatar
Mums med stort M. Unga killar tänker och tycker fortfarande likadant som för många år sedan.
Citera
2021-08-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Inte?

Vet hur många svenssons som helst som skryter om tjejerna de sätter på.

Hade själv "vänner" som cockblockade mig när jag skulle få så de inte skulle få höra att de inte fick men jag...

Män i grupp är efterblivna.
Kombinera det med svenska avundsjukan och du får Swedish cockblock PIE.
Citera
2021-08-07, 16:57
Medlem
Citat:
Milfar är väldigt populära numera, framför allt i porren. Säkert fantiserar många unga killar om äldre kvinnor. Men hur är synen på detta i det verkliga livet? En äldre kvinna som har ett förhållande med en mycket yngre man blir säkert ifrågasatt i sin omgivning, men hur blir det med den unga killen?
Vanligtvis brukar ju en kille stiga i aktning hos sina kompisar om han har lätt att få tjejer, att ha kvar svendomen är skämmigt. Men om en ung kille har sex med en mycket äldre kvinna, stiger han i aktning då också? Är det coolt eller skämmigt att ha sex med en milf? Och hur blir det om det är en längre relation och inte bara ett one night stand?

Jag ung 22 år när jag blev chef för ett lokalkontor och ofta var det konferenser på fina hotell med HK och kollegorna från andra lokalkontor. En storbystad mycket välsvarvad blondinmilf (enda felet ett par tjocka glasögon) visade visst intresse på dansgolvet visade tydligt på dörren till hennes rum - trogen som jag var på den tiden gick jag in på mitt rum och runkade till fantasi om MILF:en i fråga. har inte det minsta svårt atttt förstå dragning til sexiga milfar.
Citera
2021-08-07, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Inte?

Vet hur många svenssons som helst som skryter om tjejerna de sätter på.

Hade själv "vänner" som cockblockade mig när jag skulle få så de inte skulle få höra att de inte fick men jag...

Män i grupp är efterblivna.
Kombinera det med svenska avundsjukan och du får Swedish cockblock PIE.
Jag har haft två personer i mitt umgänge med detta efterblivna beteende, nej dom var inte normala utan både led av personlighetsstörning, det är ett väldigt skevt beteende, lyssna igår stoppade jag in mitt kön i en annan människa, Erik 27.

Du kanske har ett speciellt umgänge.
Citera
2021-08-07, 17:03
Medlem
Citat:

Snarare tvärtom.
När sådana relationer behandlas i media, där mannen är betydligt yngre än kvinnan, betecknas han ständigt som "toyboy", även när relationen är seriös och de tu är ett fast par.
Visst; när kvinnan är yngre, så ses det ofta ned på sådana relationer likaså, men hon beskrivs inte i samma förminskande ordalag som den yngre mannen.

Sedan anser jag personligen att uttrycket "milf" är nedvärderande i sig, precis som "toyboy", eftersom det reducerar kvinnan till en ålder, istället för att helt enkelt bara benämna henne som en attraktiv kvinna.

I sammanhanget förtjänas tilläggas att "milf" myntades i skräpfilmen "American Pie", som så många andra dekadenta sociala trender som har sin uppkomst i Hollywood.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in