2021-08-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Jag har haft två personer i mitt umgänge med detta efterblivna beteende, nej dom var inte normala utan både led av personlighetsstörning, det är ett väldigt skevt beteende, lyssna igår stoppade jag in mitt kön i en annan människa, Erik 27.

Du kanske har ett speciellt umgänge.

Jag har inget umgänge med de längre, och de gjorde det av ren avundsjuka, rädda att tappa någon sorts status i gruppen. Osäkra killar.

Det här är "vanliga svenssons" med hyfsad inkomst.

Skevt beteende absolut, men nu är det ju så att om du är man och inte vill knulla allt som rör sig så är det något fel på dig.
Det är det som kommuniceras.

Många pratar om att invandrare behandlar kvinnor som skit, men majoriteten av svenssons syn på kvinnor... den du. Verkligen knulla på, slänga iväg och göra narr av.
Citera
2021-08-07, 19:35
Medlem
RedForces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Milfar är väldigt populära numera, framför allt i porren. Säkert fantiserar många unga killar om äldre kvinnor. Men hur är synen på detta i det verkliga livet? En äldre kvinna som har ett förhållande med en mycket yngre man blir säkert ifrågasatt i sin omgivning, men hur blir det med den unga killen?
Vanligtvis brukar ju en kille stiga i aktning hos sina kompisar om han har lätt att få tjejer, att ha kvar svendomen är skämmigt. Men om en ung kille har sex med en mycket äldre kvinna, stiger han i aktning då också? Är det coolt eller skämmigt att ha sex med en milf? Och hur blir det om det är en längre relation och inte bara ett one night stand?
Vad säger ni unga killar om detta?

Känns som att du blandar ihop saker. En MILF kan vara 18, 20, 35, 55, 80 år. Låter som att du mer specifikt talar om ÄLDRE kvinnor eller kvinnor som är mycket äldre än mannen i fråga. Är det vad du egentligen menar och inte just en MILF?
Citera
2021-08-07, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Känns som att du blandar ihop saker. En MILF kan vara 18, 20, 35, 55, 80 år. Låter som att du mer specifikt talar om ÄLDRE kvinnor eller kvinnor som är mycket äldre än mannen i fråga. Är det vad du egentligen menar och inte just en MILF?

"Mother I'd Like to Fuck" - givetvis är det möjligt med 15+ om de fått barn. Däremot handlar epitetet om unga män som är sexuellt attraherade av sina kompisars mammor - innär 35+.

Jag kan ha fel men i mitt medvetande är en milf 39 - - 48 år gammal.
Citera
2021-08-07, 19:46
Medlem
RedForces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
"Mother I'd Like to Fuck" - givetvis är det möjligt med 15+ om de fått barn. Däremot handlar epitetet om unga män som är sexuellt attraherade av sina kompisars mammor - innär 35+.

Jag kan ha fel men i mitt medvetande är en milf 39 - - 48 år gammal.

I mitt medveetande är en MILF ca 25 - 35. Från 40 så är det ganska troligt att hon är en GILF.
Citera
2021-08-07, 19:53
Medlem
Citat:
I mitt medveetande är en MILF ca 25 - 35. Från 40 så är det ganska troligt att hon är en GILF.

https://en.wikipedia.org/wiki/MILF

Då har betydelsen glidit. Den ursprunliga meningen - när begreppet först myntades syftar på en kompis mamma!
Citera
2021-08-07, 20:08
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Milfar är väldigt populära numera, framför allt i porren. Säkert fantiserar många unga killar om äldre kvinnor. Men hur är synen på detta i det verkliga livet? En äldre kvinna som har ett förhållande med en mycket yngre man blir säkert ifrågasatt i sin omgivning, men hur blir det med den unga killen?
Vanligtvis brukar ju en kille stiga i aktning hos sina kompisar om han har lätt att få tjejer, att ha kvar svendomen är skämmigt. Men om en ung kille har sex med en mycket äldre kvinna, stiger han i aktning då också? Är det coolt eller skämmigt att ha sex med en milf? Och hur blir det om det är en längre relation och inte bara ett one night stand?

När jag var ung tyckte jag det var pinsamt med snubbar som låg med äldre kvinnor. Ofelbart så körde ju de här "milfarna" (ingen sa ju så innan American Pie, det hoppas jag alla vet) med sina toy boys, som försökte kompensera det med att spela allan för sina polare ("Höhö...pattera hänger ju, men fan va go hon ä å knulle me!").
Oftast handlade det om barnsliga kvinnor, som inte förmådde ha ett förhållande med någon i sin egen ålder. Högsta växeln av patetisk nåddes dock när "milfarna" började ha stora gräl med sina tonåriga älskare, som givetvis inte var kapabla att ha ett allvarligt förhållande.
Citera
2021-08-07, 20:11
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Om det är något som världen är i akut behov av, så är det akademier som ser över respektive språks slang. Det blir heltokigt om det är Jonte i 8A som får avgöra vad "fjortis" eller "MILF" betyder, när han inte ens har förstånd att reflektera över att ordens betydelse går att hitta I SJÄLVA ORDET.
Citera
2021-08-07, 20:17
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Sedan anser jag personligen att uttrycket "milf" är nedvärderande i sig, precis som "toyboy", eftersom det reducerar kvinnan till en ålder, istället för att helt enkelt bara benämna henne som en attraktiv kvinna.

Precis som i filmen, så används "milf" bara av unga pojkar. Min kvinna är 46, och det vore ju helt befängt att kalla henne för "milf". Det ÄR nedsättande. Unga pojkar är normalt sett inte intresserade av äldre kvinnor. Det är man undantagsvis, och ofta som ett enklare sätt att få sex på.

Att "milf" har fått sådan spridning utanför gruppen unga pojkar, beror nog mycket på porren. I porrbranschen är kvinnor ofta väldigt unga, och där brukar "milf" betyda tjejer som inte ser ut som tonåringar. Det är en kategori man klickar på.
Citera
2021-08-07, 21:20
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Herregud, unga pojkar förstår att porr inte handlar om relationer. Män fantiserar om att ha sex med kvinnor, när män vill ha relationer så brukar de inte välja varken milfar eller porrstjärnor.
Citera
2021-08-07, 23:39
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Verkligheten är inte som American Pie. Normalbegåvade män sitter inte och skryter i grupp om sina knull och beundrar varandra. Det är totalt jävla efterblivet beteende påeldat av judiska Hollywood.

Möjligtvis att man kan gratulera någon som haft det svårt på tjejfronten ett tag.

Exakt så.
Citera
2021-08-08, 12:13
Medlem
Den skamlöses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Verkligheten är inte som American Pie. Normalbegåvade män sitter inte och skryter i grupp om sina knull och beundrar varandra. Det är totalt jävla efterblivet beteende påeldat av judiska Hollywood.

Möjligtvis att man kan gratulera någon som haft det svårt på tjejfronten ett tag.
Du kan mycket väl ha rätt i huvudsak, men jag tar kraftigt avstånd från ditt antisemitiska yttrande om "judiska Hollywood".
Citera
2021-08-08, 14:13
Medlem
Den skamlöses avatar
Jag vet att många betraktar uttrycket "MILF" som nedsättande. Men det har ändå fått sådan spridning nu så att jag valde detta ord som den enklaste beteckningen på fenomenet. Det är absolut inte avsett som nedsättande från min sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in