• 1
  • 2
2021-08-06, 10:05
Medlem
DrunkenZealots avatar
Ja, inte ofta män öppnar sig. Men under en rejäl mängd alkohol flödade en viss information ut från en polare. Kvinnan som mannen skall gifta sig med har en, vad jag antar, sjuk svärmoder.

Vad som har hänt är alltså att svärmodern raggat på polaren. Och polaren är alltså ihop med dottern. Har inga detaljer på själva raggandet, men det skall vara direkt sexuella närmande och inget som går att misstas.
Svärmodern: Aggressiv, despotisk, kontrollbeteende och promiskuös verkar det som. Ragga på svärsonen är ju ett ganska sjukt move. Det är ju otrohet emot svärfadern och även dottern som jag ser det.

Vad skall jag ge för råd? Om svärmodern är såpass sjuk, är dottern per automatik också skadat gods?

Känner för att säga till han att dra. Vad hade ni sagt? Och snälla, kom inte med sätta på svärmodern råd för det verkar han redan ha kunnat dra en slutsats kring.
Citera
2021-08-06, 10:22
Medlem
Lukasjenkos avatar
Han borde börja med att berätta allt för sin tjej, sedan kan dem konfrontera mamman?
Citera
2021-08-06, 10:29
Medlem
Undercoverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasjenko
Han borde börja med att berätta allt för sin tjej, sedan kan dem konfrontera mamman?
Absolut inte.... det Ts...... kompis(?) ska göra är att hålla flabben och låtsas som inget har hänt!

Kärringen/svärmodern är tokig alternativt gjorde detta som ett trohets-test och det spelar egentligen ingen roll vilket, så länge Ts "kompis" bara klarar av att hålla ormen kvar i byxorna sina...
Citera
2021-08-06, 10:29
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-08-06, 11:16
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercovers
Absolut inte.... det Ts...... kompis(?) ska göra är att hålla flabben och låtsas som inget har hänt!

Kärringen/svärmodern är tokig alternativt gjorde detta som ett trohets-test och det spelar egentligen ingen roll vilket, så länge Ts "kompis" bara klarar av att hålla ormen kvar i byxorna sina...
Nej, det tror jag inte är fallet. Enligt polarn så skall hon varit ganska vild i sin ungdom, så detta kan vi räkna bort. Detta är en röd kvinna med inslag utav feminism.

Edit: Jag är väldigt långt ifrån att gifta mig, så dra in in mig i detta
Senast redigerad av DrunkenZealot 2021-08-06 kl. 11:19.
Citera
2021-08-06, 11:19
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercovers

Tidigt i mitt förhållande,så drog min morsa några fulingar och snackade skit om min tjej (som blev min fru och som gick bort för 11 månader sedan) och försökte så split mellan oss. Det funkade så där.. För min tjej/fru och jag talade med varandra,vi hade inga hemlisar,eller ljög för varandra. Så det resulterade i att det var min morsa,som fick stå med hundhuvudet istället..
Så är de på väg att gifta sig,så skulle jag nog rekommendera att hålla det öppet och ärligt mellan sig och hurvida en konfrontation med svärmor är nödvändig,kan de ju avgöra tillsammans.
Citera
2021-08-06, 11:20
Medlem
Detta kommer troligen att komma fram ändå.
Bättre att din polare berättar för sin tjej om vad hennes morsa håller på med.
Skriv även ner det hela någonstans med datum o tid.
Det är bra vid en eventuell rättegång/våldtäktsanklagelser att ha det nerskrivet o att man pratat med någon om det hela.
Citera
2021-08-06, 11:20
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasjenko
Det blir ju en hel del drama. Hur tar sig en dotter och mamma vidare ifrån det?
Det blir ju två val
1) Inställt bröllop
2) skumt bröllop

Killed in both cases
Citera
2021-08-06, 11:23
Medlem
DrunkenZealots avatar
Men om vi antar att allt han sa var sant och att hon inte gjort det utav någon test. Vad är det för fel på svärmodern? Är hon psykopat eller vill hon ta över polarn? Beteendet är sjukt.
Citera
2021-08-06, 11:29
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Nej, det tror jag inte är fallet. Enligt polarn så skall hon varit ganska vild i sin ungdom, så detta kan vi räkna bort. Detta är en röd kvinna med inslag utav feminism.

Edit: Jag är väldigt långt ifrån att gifta mig, så dra in in mig i detta

Dra omedelbart. Det blir inte bättre, det blir bara värre.
Citera
2021-08-06, 11:32
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Dra omedelbart. Det blir inte bättre, det blir bara värre.

Brukar sluta illa. Om man inte flyttar 50 mil bort. Annars kommer svärmor flytta in. Mer eller mindre.
Citera
2021-08-06, 13:05
Medlem
Fruktansvärt beteende från den äldre kvinnan.

Polaren bör berätta för flickvännen. Förhoppningsvis kommer de två tillsammans fram till hur de lämpligast ska hantera situationen. Finns ingen enkel väg, deras relation till modern/svärmodern är i allt väsentligt nu redan förstörd. Inte alls otänkbart att tjejen inte är på djupet förvånas ens. Skulle flickvännen däremot inte ställa upp och tillsammans lösa situationen på bästa sätt utan i värsta fall påstå att killen ljuger och istället ta moderna parti så är förhållandet dödsdömt. Bara i så fall avsluta. Tyvärr.

Väldigt trist situation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in