Citat:
Ursprungligen postat av
orvaren
Tidigt i mitt förhållande,så drog min morsa några fulingar och snackade skit om min tjej (som blev min fru och som gick bort för 11 månader sedan) och försökte så split mellan oss. Det funkade så där.. För min tjej/fru och jag talade med varandra,vi hade inga hemlisar,eller ljög för varandra. Så det resulterade i att det var min morsa,som fick stå med hundhuvudet istället..
Så är de på väg att gifta sig,så skulle jag nog rekommendera att hålla det öppet och ärligt mellan sig och hurvida en konfrontation med svärmor är nödvändig,kan de ju avgöra tillsammans.
Ärlighet varar längst absolut men din morsa försökte väl inte ligga med kvinnan din? ...jag hade iaf initialt hållt tyst om detta, kanske slängt ut en trevare om att svärmor verkar promiskuös men inte mer...
Sen helt offtopic beklagar jag sorgen! ...att mista föräldrar är en sak men att tidigt mista sin partner... tungt.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrunkenZealot
Nej, det tror jag inte är fallet. Enligt polarn så skall hon varit ganska vild i sin ungdom, så detta kan vi räkna bort. Detta är en röd kvinna med inslag utav feminism.
Edit: Jag är väldigt långt ifrån att gifta mig, så dra in in mig i detta

Hehe... ok, du slipper. Vad konstiga människor det finns ändå(?), tänk om din polare blivit förförd av svärmor sin den natten/kvällen, vad jobbigt det hade blivit i all framtid sen...