• 1
  • 2
2021-07-31, 18:21
Avstängd
at0m3ns avatar
https://samnytt.se/se-hela-klankrige...mna-snalla-ni/

Hur ska svensk polis skydda brottsoffer om man inte vågar sätta hårt mot hårt när det gäller dessa människor?

Istället för "Snälla ni"
Slår man ner på dom stenhårt och en ärlig fråga varför i hela fridens namn får dom leva i Sverige för?
Varför slänger vi inte ut hela släkten dom bryr sig ju ändå inte om Demokrati och dom svenska lagarna.
Det här klippet är skrämmande hur man i grupp tar över hela området.
Polisen är ju chanslös egentligen då dom ej får använda övervåld.

Riktigt skrämmande det här.
Lägg märke till hur dom anländer hela släkten med vapen och tillhyggen det här är mot en annan släkt tänk er då mot en svensk familj som ensam ska slåss mot dessa människor.

Jag anser att dessa är ett av Sveriges i särklass allvarligaste problem.
Senast redigerad av at0m3n 2021-07-31 kl. 18:26.
Citera
2021-07-31, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
https://samnytt.se/se-hela-klankrige...mna-snalla-ni/

Hur ska svensk polis skydda brottsoffer om man inte vågar sätta hårt mot hårt när det gäller dessa människor?

Istället för "Snälla ni"
Slår man ner på dom stenhårt och en ärlig fråga varför i hela fridens namn får dom leva i Sverige för?
Varför slänger vi inte ut hela släkten dom bryr sig ju ändå inte om Demokrati och dom svenska lagarna.
Det här klippet är skrämmande hur man i grupp tar över hela området.
Polisen är ju chanslös egentligen då dom ej får använda övervåld.

Riktigt skrämmande det här.
Lägg märke till hur dom anländer hela släkten med vapen och tillhyggen det här är mot en annan släkt tänk er då mot en svensk familj som ensam ska slåss mot dessa människor.

Jag anser att dessa är ett av Sveriges i särklass allvarligaste problem.
När män blir feminina cuckar inträffar detta senarie.
Du kan inte möta våld med feminint agerande, vi är förlorade om inte Svenska män blir män igen.
Citera
2021-07-31, 18:48
Medlem
Låter som han har gråten i halsen "lämna torget! lämna torget! lämna torget!" han fick förmodligen gå i terapi i månader efteråt efter denna traumatiska händelse.
Citera
2021-07-31, 18:50
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag såg klippet..

Man måste försöka få folk att förstå att araber och negrer, är inga riktiga människor, det är någon märklig undergrupp någon slags hybrid som inte varken kan eller bör vara i ett civiliserat land.

Påminner dom inte om zombiehorder i något spel eller film? Det kanske är för att det inte rör sig om några äkta människor.
Senast redigerad av Pungpuckel 2021-07-31 kl. 18:56.
Citera
2021-07-31, 18:52
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Låter som han har gråten i halsen "lämna torget! lämna torget! lämna torget!" han fick förmodligen gå i terapi i månader efteråt efter denna traumatiska händelse.
Tror du verkligen han har gråten i halsen eller näven i fickan?
Om svensk polis hade fått befogenheter så som Israel hade dessa pack haft gråten i halsen och pinnen i arslet.
Citera
2021-07-31, 18:54
Avstängd
at0m3ns avatar
[quote=Pungpuckel|76743870]Jag såg klippet..

https://www.youtube.com/watch?v=CEe1...nel=OrionPrime

Varför är dom såhär lugna och samarbetsvilliga men ej i Sverige?
Vad är skillnaden på här och Sverige?

Jag kan nämligen inte se en enda som pekar finger eller kallar polisen för horungar i detta klipp.
Extra fegt utav dessa klaner att agera hotfullt mot polisen bara för att dom kan.......
Senast redigerad av at0m3n 2021-07-31 kl. 18:57.
Citera
2021-07-31, 18:57
Medlem
Pungpuckels avatar
[quote=at0m3n|76743920]
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Jag såg klippet..

https://www.youtube.com/watch?v=CEe1...nel=OrionPrime

Varför är dom såhär lugna och samarbetsvilliga men ej i Sverige?
Vad är skillnaden på här och Sverige?

För att det är den här artens naturliga habitat.
Ta en apa från djungeln och sätt den i storstad så ska du få se på frispel.
Citera
2021-07-31, 18:58
Vänta bara till den dagen någon fångar upp dessa klaner och förenar dem i ett politiskt syfte. Då är det klippt för cuck-Sverige.
Citera
2021-07-31, 19:01
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Vänta bara till den dagen någon fångar upp dessa klaner och förenar dem i ett politiskt syfte. Då är det klippt för cuck-Sverige.
Jo men det sker ju redan man för krig mot dom kristna genom Islam.
Jag finner dom fortfarande fega då dom aldrig hade vågat betee sig såhär i MellanÖstern eller Israel och aldrig någonsin i Ryssland.

Där finns ju kvinnor i klippet som slåss till och med.
Frågan är hur löser man det här enorma problemet utan att skada andra ur klanen som är hederliga människor?

Går det ens att lösa?
Citera
2021-07-31, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
När män blir feminina cuckar inträffar detta senarie.
Du kan inte möta våld med feminint agerande, vi är förlorade om inte Svenska män blir män igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme

Hade velat se hur tuffa ni internetkrigare hade varit, fem personer mot 150 krigsinställda klanbabbar.

Plus i kanten att någon som inte ens kan stava till "scenario" ska förklara hur landet ligger.

Lägg skulden där den hör hemma, hos politikerna och odjuren.
Citera
2021-07-31, 19:03
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Hade velat se hur tuffa ni internetkrigare hade varit, fem personer mot 150 krigsinställda klanbabbar.

Plus i kanten att någon som inte ens kan stava till "scenario" ska förklara hur landet ligger.

Jag tror inte polisen är rädda men dom får ej använda våld.
Det kan eskalera det hela.
Klanerna brukar hämnas genom att sätta eld på bilar eller andra resurskrävande arbeten när polisen går offensivt emot dom.
Frågar du mig tycker jag man ska registrera dom och ta deras barn genom Socialen.
Rädda barnen är viktigast.
Citera
2021-07-31, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Han pååekade att polisen hade gråten i halsen och ej klanerna....

Ja..?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in