• 6
  • 7
2021-08-01, 09:44
Medlem
Polisen är helt oduglig. Vad lär de sig på utbildningarna? Varför inte hålla käften & slå till hårt? Männen tjatar på dessa grisar som föräldrar/kärringar. De har förlorat all respekt sedan decennier. Förstår ledning & de som arbetar inte ens grundläggande psykologi? Dags att hålla käften & bara slå till!

Jo jag vet. Regering & polisledning vill att det ska vara såhär. Endast attackera svenskar stenhårt, utan pardon, men dessa grottmänniskor behandlas med silkesvantar.

Otroligt fint av samnytt dock att hänga ut de feta grisarna. Såna j-a svettiga äckel allihopa! Det blev en donation i alla fall till samnytt!
Citera
2021-08-01, 10:00
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Känns som om vi blir straffade pga Hitlers intåg på svensk mark.
Dom mänskliga rättigheterna verkar ej bita på alla länder dock.
Många stormakter idag bombar sönder civila offer men inget sker som moteffekt mot det.
Men när det gäller att slänga ut farliga individer för att skydda sin nation ja då är dom mänskliga rättigheterna viktiga.
Jag förstår inte hur en kriminell parasit kan få ha mänskliga rättigheter.....

Här är du inne på något som jag själv misstänker. Jag tror mer och mer på att "någon" straffar Sverige för dess Hitlervänliga roll i WWII.

Om det stämmer så är det inte mer än rätt det som sker nu. Sverige och svenskarna var fittiga mot mänskligheten, och nu skördas vad Sverige sådde då.

Personligen har jag följt muslimers utveckling i Sverige sen 90-talet och jag anser att det tyvärr har gått så långt nu att det är helt kört. Ingen kommer att kunna rädda varken oss eller landet i övrigt. Det är helt i muslimers händer nu att styra skutan varhelst dom vill, och dom brukar styra skutor åt helvete. Det ser vi i deras hemländer. Förvänta er inget annat än att Sverige kommer bli ett nytt Libanon, Syrien, Irak osv.

Invasionen av Sverige fortsätter och intensifieras: https://www.svd.se/stor-okning-av-ti...grationsverket
Senast redigerad av PC-Dator 2021-08-01 kl. 10:05.
Citera
2021-08-01, 12:30
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Så jävla tröttsamt.

Polisen underbemannade?
Ser det så ut när arbetande svenskar protesterar mot något? Då jävlar finns det resurser, och man går på stenhårt.
En rimlig polis hade tagit ut sin frustration på dom som orsakar den. Inte på svenska pensionärer.

Men svenska polisen är så jävla rädd för allt som är lite farligt så där håller dom sig extremt passiva.
Det är ju knappast någon man förlitar sig till om det börjar blåsa. Det problematiska är att jag inte har något vidare våldskapital själv, så jag får helt enkelt hoppas att jag inte råkar ut för något mer.

Jag hade länge en enorm respekt för polisen men den är numera totalt bortblåst.

Bra jobbat polisen - ni är snart hatade av ALLA. Var det värt det?

Plus ett. Finns flera skäl till utvecklingen - man VILL rekrytera värdegrundssäkrade fegisar. Man vill inte ha en ordningsmakt som går head to head mot buset.
Citera
2021-08-01, 12:51
Medlem
Jag tror minsann att polisen startat operation "Lämna torget".

När vi gjorde pojkstreck på 90-talet sa vi "Vi gör inget här för det bor en polis bara sju hus härifrån". Som om polisen, spelandes Bingo-Lotto i sitt vardagsrum, kunde bry sig mindre om vi busringde på någons dörr.
Men den respekten hade vi för polisen (och vårt tomma belastningsregister).

"Lämna torget, det blir bråk om ni är här". Goddag yxskaft, dom är ju där för att bråka.

"Lämna scenen, det blir konsert annars!"

"Lämna mötesrummet, det blir möte annars!"

"Lämna restaurangen, ni blir mätta annars!"

Goddag yxskaft liksom, han får väl komma med lite bättre argument.
Citera
2021-08-01, 13:10
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Vi behöver inte organisera oss i klaner eftersom vi har en gemensam lagbok och stabila myndigheter och institutioner. Vi är alltså ett utvecklat samhälle. Klaner behövs bara där det är anarki och total korruption.
Jag talade om det framtida Sverige. Du vet det där Sverige där etniska svenskar är i minoritet och kultur, media, politik och förvaltning domineras av människor med ursprung i MENA. Jag är inte övertygad om att vi då har en gemensam lagbok och stabila myndigheter. Långt därifrån. Anarki och total korruption låter som en beskrivning närmare sanningen.
Citera
2021-08-01, 13:59
Medlem
Visar ju tydligt hur förstört ett samhälle blir om man låter det bli feministiskt.
Kvinnor är bra på en hel del men här ska de hållas lååångt borta.
Citera
2021-08-01, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vi har klaner i Sverige, alltså befinner vi oss i en slags anarki och total korruption.

De stabila myndigheter och institutioner du beskriver började avvecklas i slutet av 70-talet. Kompetens och kunskap är sedan länge ersatt med flummande vänsteraktivister.
Att polisen blivit politisk och vi röstat på fel politiker betyder inte att DESIGNEN på själva systemet är fel. Det är principiellt och historiskt bättre med en rättsapparat än utan. Men UTÖVANDET måste vara korrekt och konsekvent. Det var det under hela 1800- och 1900-talet. Självklart med vissa skönhetsfläckar. Men att skrota samhällsryggraden vi ändå har och införa djungelns lag alltså den starkes rätt som i Afrika är totalt fel.
Citera
2021-08-01, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Att polisen blivit politisk och vi röstat på fel politiker betyder inte att DESIGNEN på själva systemet är fel. Det är principiellt och historiskt bättre med en rättsapparat än utan. Men UTÖVANDET måste vara korrekt och konsekvent. Det var det under hela 1800- och 1900-talet. Självklart med vissa skönhetsfläckar. Men att skrota samhällsryggraden vi ändå har och införa djungelns lag alltså den starkes rätt som i Afrika är totalt fel.
Det har redan skett. Polisen har själva erkänt att de inte har våldsmonopol längre och inte kan/får utmana de kriminella gängen. Polisens roll i samhället numera är att ge sig på svenskar som kör för fort eller som säger något elakt på Facebook.

Vi är redan i det vänsterblivna samhälle du beskriver, djungelns lag där svenskar inte tillåts skydda sig från den mångkulturella massan.
Citera
2021-08-01, 18:57
Medlem
Detta beteende från polisen är anledningen till att det är kaos i städerna idag.
Polisen ska inte använda uttryck som "snälla".
Lyder inte någon polisens order ska batongerna fram. Det går inte blunda för detta för dom är rädda för ev. upplopp.
LÅT upploppet komma! Låt polisen gå hårt fram, inte hålla sig gömda etc, rakt på dom jävlarna tills dom lyder. Saften & Bullarna är slut, nu är det batong, tårgas och hundar som det bjuds på.
Dom som bråkar, kastas in i fängelse flera år.

Polisen borde stormat denna skit. Spärrat av hela området tills dom fångat in alla.
Citera
2021-08-01, 19:55
Medlem
Verkar vara plus-artikel. Kan man se viden någon annanstans?

Fanns vissst här:

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttarna-I-Soppan
https://seed167.bitchute.com/8cVEmsY...D7qxEzG3XR.mp4

Tack Tuttarna-i-Soppan!
Citera
2021-08-02, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Hade velat se hur tuffa ni internetkrigare hade varit, fem personer mot 150 krigsinställda klanbabbar.

Plus i kanten att någon som inte ens kan stava till "scenario" ska förklara hur landet ligger.

Lägg skulden där den hör hemma, hos politikerna och odjuren.
Jag hade troligen inte kunnat arbeta som yttre befäl om något sådant hade hänt. Pang hade det blivit ganska omgående för jag hade varit såpass rädd om mitt egna liv.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in