2021-08-02, 22:25
  #61
Medlem
Masingas avatar
Känslan är väl att majoriteten av damerna är som söderfolk (sthlm) dvs riktiga luffare. Snubbarna är det mer blandat, vissa är sköna men helt ärligt så verkar de jobbiga.
Citera
2021-08-06, 18:20
  #62
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Men din idiot, jävla styrkesport är inte bevis för någonting. Det säger inte något om befolkningen i stort, det säger bara något om den extrema 0.05% av befolkningen. Intresset för styrkesporter lär dessutom variera något enormt från land till land. Italienarna är bra mycket bättre än svenskarna i fotboll. Där krävs också styrka och uthållighet.

Svenska män är en hop jävla töntar. Ni blir fan rövknullade av små araber och somalier i det här landet. Fan dags att vakna. Ni är inga jävla vikingar. Ni är små cucks och tofflar.

Fotbollen blir inte korrekt att jämföra med då det är så mycket mer än bara råstyrka som avgör, småväxta personer kan fortfarande tillhöra världseliten i fotboll och tar vi starkare nationaliteter som ryssar och polacker så är deras prestationer inom fotboll inte så imponerande.

Du har en del poänger, men det ändrar inte faktum att svenskar generellt sätt besitter än större råstyrka än italienare.
Citera
2021-12-12, 12:41
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nykines
Italienare är så jävla jobbiga. Jobbigaste folket i Europe och då räknar jag med fransmän fast inte turkar.

Italienare är Europas blattar eftersom de är:

- Orimligt stolta över skitsaker, typ wow vi uppfann pastan. Vem bryr sig även om det skulle vara så?
- Stingsliga och känsliga, typ en riktig pasta får inte innehålla det här och det här och en bolognese ska ätas med tagliatelle inte spaghetti
- Bryr sig väldigt mycket om morsor
- Spännig machokultur som pantade tjejer gillar men de smarta ser igenom direkt
- Lågintelligenta rakt av

Hur har era upplevelser av italienare varit? Jag tycker att dom är extra jobbiga utomlands där dom håller på med sin brytning samt fortfarande talar om sin jävla "kultur" även när de är i typ Indien.

Lista över några få skitsaker: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Italian_inventions_and_discoveries

Att italienare genom tiderna bidragit till västvärldens utveckling i mycket stor utsträckning är väl ett faktum, det handlar inte om stolthet.

För övrigt kan det vara bra att veta att ordet "blatta" betyder kackerlacka på latin. Verbet "blaptein"/"blaptw" på grekiska betyder dessutom skada. Man kan inte anklaga italienare för att vara lågintelligenta när man själv uttrycker sig som en cromagnonmänniska.
Citera
2022-05-21, 20:47
  #64
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torerax
Italienare ar inte europeer. De ar araber. De flesta har atminstone lite arabblod i sig. Mannen dyrkar Rocco Siffredi som gud och beter sig som allmant som skit. Jag har inte sa mycket positivt att skriva om italienare men de kan trosta sig med att det finns varre folk som t.ex. albaner.
Nej dom är trevliga och inte så agressiva samt hugger inte med kniv so fort dom hamnar i bråk. Så nej inte araber dom beter sej dessutom inte som svin när dom kommer till sverige som invandrare. Nej inte araber.
Citera
2022-05-23, 23:43
  #65
Medlem
toreraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Nej dom är trevliga och inte så agressiva samt hugger inte med kniv so fort dom hamnar i bråk. Så nej inte araber dom beter sej dessutom inte som svin när dom kommer till sverige som invandrare. Nej inte araber.


Dom paminner mycket om araber. Har lagre IQ an Tyskar och Svenskar, ar allmant lata o ineffektiva. Ar fula ocksa.

God mat dock. Enda plus. Syditalienare ar de varsta araberna.
Citera
2022-05-24, 00:16
  #66
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nykines
Italienare är så jävla jobbiga. Jobbigaste folket i Europe och då räknar jag med fransmän fast inte turkar.

Italienare är Europas blattar eftersom de är:

- Orimligt stolta över skitsaker, typ wow vi uppfann pastan. Vem bryr sig även om det skulle vara så?
- Stingsliga och känsliga, typ en riktig pasta får inte innehålla det här och det här och en bolognese ska ätas med tagliatelle inte spaghetti
- Bryr sig väldigt mycket om morsor
- Spännig machokultur som pantade tjejer gillar men de smarta ser igenom direkt
- Lågintelligenta rakt av

Hur har era upplevelser av italienare varit? Jag tycker att dom är extra jobbiga utomlands där dom håller på med sin brytning samt fortfarande talar om sin jävla "kultur" även när de är i typ Indien.

Och sen har de Europas högsta IQ.
Citera
2023-01-04, 18:47
  #67
Avslutad
Själv ser dom som rasister med tanke på att högerextrema partier helt har tagit över landet. Det landet är lika främlingsfientligt som Ungern och Polen. Spaggeland borde uteslutas från både EU och Nato. Att utlänningar som bor där står ut, är för mig en gåta.
Citera
2023-01-04, 18:50
  #68
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KELOWNA
Italienare har högre iq än svenskar. Den norra delen tillhör ett av Europas rikaste områden. Sen är det ett oerhört vackert land med underbar mat och härliga människor.


https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-iq-by-country

Spaggemat är oätlig och ser vidrigt ut. Och dom flesta är rasister.
Citera
2026-06-19, 09:18
  #69
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Om du seriöst tror att gulingar är smartare än europeer så är du helt efterbliven. Det är ett helt värdelöst folk, helt odugliga. Asiater har inte förmågan att kunna tänka på två olika saker samtidigt, det är ett robotfolk. Bara att titta på asiater som kör bil, noll kognitiv förmåga. Skitfolk, glad att vi inte har den gruppen i Sverige.
Corona viruset är det enda kineserna gjort som hållt mer än 2 år.
Citera
2026-06-19, 09:20
  #70
Medlem
GiveMeHeads avatar
Albaner är Europas blattar.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in