2021-07-31, 10:52
Medlem
På samma sätt skulle man kunna argumentera för att svenskar är Europas ukrainare.Ukraina betyder utkant på gammalslaviska , fritt översatt , träsk.
Citera
2021-07-31, 12:39
Medlem
toreraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nykines
Italienare är så jävla jobbiga. Jobbigaste folket i Europe och då räknar jag med fransmän fast inte turkar.

Italienare är Europas blattar eftersom de är:

- Orimligt stolta över skitsaker, typ wow vi uppfann pastan. Vem bryr sig även om det skulle vara så?
- Stingsliga och känsliga, typ en riktig pasta får inte innehålla det här och det här och en bolognese ska ätas med tagliatelle inte spaghetti
- Bryr sig väldigt mycket om morsor
- Spännig machokultur som pantade tjejer gillar men de smarta ser igenom direkt
- Lågintelligenta rakt av

Hur har era upplevelser av italienare varit? Jag tycker att dom är extra jobbiga utomlands där dom håller på med sin brytning samt fortfarande talar om sin jävla "kultur" även när de är i typ Indien.

Italienare ar inte europeer. De ar araber. De flesta har atminstone lite arabblod i sig. Mannen dyrkar Rocco Siffredi som gud och beter sig som allmant som skit. Jag har inte sa mycket positivt att skriva om italienare men de kan trosta sig med att det finns varre folk som t.ex. albaner.
Citera
2021-07-31, 12:56
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Inte ens det har svensken kvar då testosteronet är näst intill bortavlat från svenska män

Att testosteronvärdena har sjunkit stämmer, men det sker i hela västvärlden och fortfarande så är västerlänningar överlägsna i renodlade styrkesporter. Men faktum kvarstår, än så länge tillhör svenskar fortfarande ett utav de starkare folkslagen och italienarna ligger i lä.
Citera
2021-07-31, 13:08
Medlem
Ördögs avatar
Citat:

Hur har era upplevelser av italienare varit?

Betydligt positivare än mina upplevelser av svennefjollor.
Citera
2021-07-31, 13:12
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Var går gränsen mellan nord och syd?

Alltid svårt med gränsdragningar. Vad som är norra och södra England finns det väll exempelvis nära lika mycket åsikter om som engelsmän. En vanlig uppfattning hos italienare "tycks" vara - alltså så som jag uppfattat det genom samtal med enbart tre italienare så knappast en stilstudie i frågan - att södra delen av landet tar vid söder om Rom.
Citera
2021-07-31, 15:01
Medlem
Svenskar! Europas mest ohyvsade folk. Det ända dom vill är att åka på charter till italien och supa och sola sig bruna. Mänen vill knulla men har inte en chans, kvinnorna vill ha italiensk kuk och får det.
Citera
2021-08-01, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Då måste ju DU vara en idiot om du t.o.m. väljer att vara ihop med en och umgås med andra? Låter typ bitter över att du blev dumpad? Vad skulle skillnaden vara mellan en sydtyrolare och österrikare exempelvis? Lär vara betydligt mer lika i lynnet än jämfört med en sicilienare(?) Gällande stolthet är det väl detsamma med många folkslag, hur många svenskar är inte stolta över ABBA och IKEA?

1. jag var barn jag hade inget val
2. jag blev inte dumpad
3. somliga norditalienare, kanske har likheter med tyroler och österrikare, men din meningsuppbyggnad gör mig osäker på vad du menar, och alla som känner italienare vet att de inte anser norditalienare vara italienare alls. givetvis finns skillnader mellan olika delar av länder, det gäller i alla länder, vad är din poäng?
4. din sista poäng visar att du inte har koll på italienare alls. jag känner 20-30stycken av olika slag, och överdrev givetvis i mitt inlägg men du kan absolut inte jämföra. vilken jävla svensk är stolt över abba och ikea lol
Citera
2021-08-01, 01:16
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Italienare är så jävla jobbiga. Jobbigaste folket i Europe och då räknar jag med fransmän fast inte turkar.

- Orimligt stolta över skitsaker, typ wow vi uppfann pastan. Vem bryr sig även om det skulle vara så?
- Stingsliga och känsliga, typ en riktig pasta får inte innehålla det här och det här och en bolognese ska ätas med tagliatelle inte spaghetti

Hur har era upplevelser av italienare varit? Jag tycker att dom är extra jobbiga utomlands där dom håller på med sin brytning samt fortfarande talar om sin jävla "kultur" även när de är i typ Indien.

Well otroligt många italienare är sjukt snygga!!!
Citera
2021-08-02, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Att testosteronvärdena har sjunkit stämmer, men det sker i hela västvärlden och fortfarande så är västerlänningar överlägsna i renodlade styrkesporter. Men faktum kvarstår, än så länge tillhör svenskar fortfarande ett utav de starkare folkslagen och italienarna ligger i lä.

Styrkesporter säger inte ett jävla skit. Det är den extrema minoriteten det rör sig om och alla har olika ekonomiska förutsättningar och intresse att delta i sånt. Det är en värdelös parameter att jämföra med. Tror inte ett jävla skit på att svenskar är starkare än italienare. Svenskar består mest av soyboys, fjällräventöntar, toffeltöntar, miljöpartiser och hbtq-pack.
Citera
2021-08-02, 19:28
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Styrkesporter säger inte ett jävla skit. Det är den extrema minoriteten det rör sig om och alla har olika ekonomiska förutsättningar och intresse att delta i sånt. Det är en värdelös parameter att jämföra med. Tror inte ett jävla skit på att svenskar är starkare än italienare. Svenskar består mest av soyboys, fjällräventöntar, toffeltöntar, miljöpartiser och hbtq-pack.

Styrkesporter säger allt när det gäller råstyrka. Italienarna har försökt i WSM men aldrig lyckats, så visst har intresset funnits. Om du nu påstår att italienarna är starkare än svenskar så kan väl du komma med bevis istället för anekdoter?
Citera
2021-08-02, 20:39
Medlem
Citat:

Italienare är en av Europas stora historiska kulturfolk.
Citera
2021-08-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Styrkesporter säger allt när det gäller råstyrka. Italienarna har försökt i WSM men aldrig lyckats, så visst har intresset funnits. Om du nu påstår att italienarna är starkare än svenskar så kan väl du komma med bevis istället för anekdoter?

Men din idiot, jävla styrkesport är inte bevis för någonting. Det säger inte något om befolkningen i stort, det säger bara något om den extrema 0.05% av befolkningen. Intresset för styrkesporter lär dessutom variera något enormt från land till land. Italienarna är bra mycket bättre än svenskarna i fotboll. Där krävs också styrka och uthållighet.

Svenska män är en hop jävla töntar. Ni blir fan rövknullade av små araber och somalier i det här landet. Fan dags att vakna. Ni är inga jävla vikingar. Ni är små cucks och tofflar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in