Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-04, 05:39
  #877
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Så det är därför du hänger med tjejer; för att "få komma till"? Är tjejer bara ligghål för dig?

Finns inte det någonstans i de flesta mäns bakhuvud?

Hon är söt och trevlig.... mmm... men hur skulle hon se ut med min snopp i munnen?

Kvinnor är "hålvara"
Citera
2021-08-04, 19:25
  #878
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Finns inte det någonstans i de flesta mäns bakhuvud?

Hon är söt och trevlig.... mmm... men hur skulle hon se ut med min snopp i munnen?

Kvinnor är "hålvara"

Många tänker nog på kvinnors kroppar... Inte bara deras fittor eller hur dom ser ut med en kuk i munnen.
Som dom inte bara tänker på mäns kukar, eller om dom har ett ansikte mellan benen. Kan iof inte säga att jag vet hur kvinnor tänker så helt.. Endel kanske tänker så.

Men din kvinnosyn verkar kass! Seriöst.. Dras ens tjejer/kvinnor till dig? Känns som du totalt skiter i dom och du verkar inte ha nån respekt alls.
Finner dom det ens attraktivt?
Om du kallar dom "hålvara"? Så du "raggar" eller?

hej där, du är bara hålvara för mig? Tror inte hon vart så sugen sen..
Dom vill väl mer ha trygghet och nån som bryr sig om dom mera väl. Dom söker väl andra som bryr sig om dom? Något du inte alls verkar göra..

Sen kan jag lite fatta va du menar.. Många killar/män vill doppa såklart, men sättet du skriver om kvinnor är skumt bara.
Dom kan inte dras till dig, men det kanske ändå många gör i verkligheten det vet jag inte alls hur dom tänker där.
Jag menar, om du upplevt kärlek i livet på riktigt med en kvinna hade du sett dom som mycket mer än så. Finns mer djup än så.
__________________
Senast redigerad av [complex] 2021-08-04 kl. 19:31.
Citera
2021-08-04, 19:31
  #879
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Många tänker nog på kvinnors kroppar... Inte bara deras fittor.
Som dom inte bara tänker på mäns kukar..

Men din kvinnosyn verkar kass! Seriöst.. Dras ens tjejer/kvinnor till dig? Känns som du totalt skiter i dom och du verkar inte ha nån respekt alls.
Finner dom det ens attraktivt?
Om du kallar dom "hålvara"? Så du "raggar" eller?

hej där, du är bara hålvara för mig? Tror inte hon vart så sugen sen..
Dom vill väl mer ha trygghet och nån som bryr sig om dom mera väl. Dom söker väl andra som bryr sig om dom? Något du inte alls verkar göra..

Sen kan jag lite fatta va du menar.. Många vill doppa såklart, men sättet du skriver om kvinnor är skumt bara.
Dom kan inte dras till dig, men det kanske ändå många gör i verkligheten det vet jag inte alls hur dom tänker där.
Jag menar, om du upplevt kärlek i livet på riktigt med en kvinna hade du sett dom mer än så. Finns mer djup än så.

Jag har kvinna sedan länge. Henne respektersr jag och älskar osv, men de jag dragit över och kastat har varit "hålvara" en kropp med tre knullhål som jag använt efter behov.

Mig veterligen skiter jag i kvinnor ja. Men visar det inte.
Citera
2021-08-04, 19:33
  #880
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Jag har kvinna sedan länge. Henne respektersr jag och älskar osv, men de jag dragit över och kastat har varit "hålvara" en kropp med tre knullhål som jag använt efter behov.

Mig veterligen skiter jag i kvinnor ja. Men visar det inte.

Hmm... Dras dom till det på riktigt? Bara undrar. Vad säger du till dom? Vad svarar dom?
Du borde lämna din kvinna.. Svinigt ju.. Du respekterar inte henne och älskar henne inte alls.. Då hade du lämnat henne.. Berättat hur du håller på. Du kan inte gå bakom ryggen på henne. Va singel då istället, lär dig älska digsjälv och sen kan du älska andra. Dom förtjänar väl killar som tycker dom är mer värdefulla eller, vad tycker du där?.. Dom är extremt värdefulla.. Inser du inte det..
Visar inte det? Säger du snälla saker, men skiter i dom innerst inne? Du skrev att du får många tjejer.. med det beteendet?? Sämst.. Ingen respekt med sånt alls..

Om du inte är eller vart otrogen behöver du inte lämna henne om du hade andra innan henne såklart. Om du är ärlig.. Annars förtjänar hon väl killar med bättre syn på kvinnor än dig, tycker du inte det? Upp till henne såklart.. Menar inte att låta taskig eller så. Undrar mest hur du tänker..
Jag tror du saknar självrespekt/självkärlek och dom med du vart med samma sak förmodligen.. Ville veta hur både du och kvinnor du vart med tänker, mest så. Ville mest försöka förstå psykologin där då du kanske haft massa du haft sex med eventuellt och dom dragits till dig på nått vis.. Dom kanske känner sig fönedrade eller att du ser ner på dom och går igång på nått skruvat sätt och vill ha sex? Vad säger du till dom du "raggar upp"? Vad svarar dom?
Dom vill väl känna sig bekräftade och ombrydda mer eller? Eller att du pratat självsäkert och dom mer dras till vibbarna/attityden, men vet inte vad dom tycker om dig för att du inte visar det och typ manipulerar dom på nått vis med lögner eller?.. Och blir lockade?

Måste dra kollar in senare. Men är nyfiken på riktigt.
edit:
Kan du enkelt få en 25 åring med din attityd och stil? Vliken ålder svarar på ditt beteende mestadels, vet inte vilka du raggar på. Jag menar.. Handlar det om dominans beteende och att dom vill känna sig undergivna mest det eller? Men att du pratar på ett snällt sätt och beter dig snällt, men innerst inne inte respekterar, eller uppskattar dom alls? Svara i pm om du vill eller här.. Vill bara försöka förstå hur du allmänt kan locka till dig kvinnor...
Känns som du lurar dom. Du borde inte manipulera dom. Visa och säg vad du känner och tycker om dom på riktigt.. Gör du inte det ens?
__________________
Senast redigerad av [complex] 2021-08-04 kl. 20:26.
Citera
2021-08-05, 15:40
  #881
Medlem
Bullshit
Citera
2021-08-07, 14:37
  #882
Medlem
Du får ta och uppdatera tråden om det fortsätter nästa gång ni är själva
Citera
2021-08-14, 13:43
  #883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Du vill alltså knulla din sons halvsyster!

För fan agera som en vuxen, som en styv pappa, som om hon är din dotter!

Han agerade väl som en STYV pappa :-) Är ju det som är problemet hahaha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback