2026-09-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Också petar hon sig i häcken.
Va?
Citera
2026-09-20, 22:02
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sardellini
Va?

Tog bild på det dessutom. De florerade på internet får något år sedan. Vet inte om de fortfarande finns.
Citera
2026-09-21, 14:13
Medlem
Citat:
Nu är det du som låter supervänster här - ”Zara har stulit möjligheter från de som egentligen är bättre!”

Fucking lol.

Zara Larsson var som barn med i Talang och vann. Hon ”råkade” inte bara bli känd och är inte känd bara för att hon ser bra ut och är feminist. Hon är mycket duktig på det hon gör.

Borde inte ni antifeministiska rasseflashbackare älska Zara Larsson?

Hon är inte en hen. Hon är kvinna, klär sig som en kvinna, småtjejer går på hennes konserter i flickiga kläder, hon är svensk, hon är vit, hon är blond, hon är framgångsrik…

Ah, visstja. Hon är en hon. Och hon har annan politisk åsikt.

Så jävla töntigt.

Zara Larsson Derangement Syndrome.

Hon har stolt argumenterat ut sitt manhat i minst en artikel. Det innebär att de flesta sunda män inte gillar eller uppskattar henne. En hel del osunda män ochså.

Det handlar inte om politik. Utan om värdighet och respekt för yttrandefrihet och makt
Hon skulle kunna gjort något vettigt. Istället så blir det en artikel om hennes manshat.

En oansvarig idiot. Hon påminner mig om vissa politiker i Sverigedemokraterna. De är ungefär lika plumpa och oansvariga.
Citera
2026-09-21, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Hon har stolt argumenterat ut sitt manhat i minst en artikel. Det innebär att de flesta sunda män inte gillar eller uppskattar henne. En hel del osunda män ochså.

Det handlar inte om politik. Utan om värdighet och respekt för yttrandefrihet och makt
Hon skulle kunna gjort något vettigt. Istället så blir det en artikel om hennes manshat.

En oansvarig idiot. Hon påminner mig om vissa politiker i Sverigedemokraterna. De är ungefär lika plumpa och oansvariga.
Hon är i första hand en underhållare och personligen har jag själv aldrig funnit anledning att ta underhållares politiska åsikter på för stort allvar.

Zara Larsson lever sin dröm. Hon är en positiv förebild. Hon verkar dessutom vara en ganska skön person.
Citera
2026-09-23, 11:34
Medlem
[quote=sardellini|96005118]
Hon är i första hand en underhållare och personligen har jag själv aldrig funnit anledning att ta underhållares politiska åsikter på för stort allvar.

Zara Larsson lever sin dröm. Hon är en positiv förebild. Hon verkar dessutom vara en ganska skön person.
[/QUOTE

Det handlar inte om hennes jobb. Drt handlar om att kändisskap ger en möjlighet att påverka. Använder en det på fel sätt så är en oansvarig

På vilket sätt är hon en positiv förebild?
Hon är en kvinnlig light version av bröderna Tate.
Citera
2026-09-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Tog bild på det dessutom. De florerade på internet får något år sedan. Vet inte om de fortfarande finns.

Det gör det. Lätt att hitta. Flera fingrar uppe i röven. Rena porrbilder.

Sen har hon deklarerat att hon älskar kriminella också.

Sjukt oskön kvinna.
Citera
2026-09-23, 17:58
Medlem
Citat:
Det handlar inte om hennes jobb. Drt handlar om att kändisskap ger en möjlighet att påverka. Använder en det på fel sätt så är en oansvarig

På vilket sätt är hon en positiv förebild?
Hon är en kvinnlig light version av bröderna Tate.
Oansvarig? Nu får du väl ändå ta och tagga ned en aning. Hon har ju knappast gett uttryck för något ondskefullt. Att jämföra Zara Larsson med Tatebröderna är sinnessjukt. Tatebröderna har smugglat människor, engagerat sig i sexhandeln, sexuellt utnyttjat mindreåriga och visat en, minst sagt, skev kvinnosyn.

Zara Larsson lever sin dröm. Hon sjunger, dansar och sprider glädje. Det är bara positivt.
Citera
2026-09-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Det gör det. Lätt att hitta. Flera fingrar uppe i röven. Rena porrbilder.

Sen har hon deklarerat att hon älskar kriminella också.

Sjukt oskön kvinna.
Hon får sitt privata cloud hackat och sina privata bilder stulna och spridda på nätet och på något sätt är det hon som är boven? Ni mår fan inte bra.

Jag tycker hon verkar skön. Hon framstår varken som otrevlig eller självgod, utan verkar snarare vara varm och rolig,
Citera
2026-09-24, 07:35
Medlem
Citat:
Hon får sitt privata cloud hackat och sina privata bilder stulna och spridda på nätet och på något sätt är det hon som är boven? Ni mår fan inte bra.

Jag tycker hon verkar skön. Hon framstår varken som otrevlig eller självgod, utan verkar snarare vara varm och rolig,

Det vet jag inget om. Det tror jag inte går att visa.

Men du ställer dig bakom att hon älskar kriminella då, eftersom du ignorerade det.
Citera
2026-09-24, 10:24
Medlem
Citat:
Oansvarig? Nu får du väl ändå ta och tagga ned en aning. Hon har ju knappast gett uttryck för något ondskefullt. Att jämföra Zara Larsson med Tatebröderna är sinnessjukt. Tatebröderna har smugglat människor, engagerat sig i sexhandeln, sexuellt utnyttjat mindreåriga och visat en, minst sagt, skev kvinnosyn.

Zara Larsson lever sin dröm. Hon sjunger, dansar och sprider glädje. Det är bara positivt.

Tatebröderna har uttryckt fördomar om kvinnor. En hatisk syn skulle en kunna säga
Zara Larsson är stolt manshatare och sprider fördomar om män.
Lite som vissa svenska rasister som ibland hittar undantag bland dessa hemska invandrare . Så hittar zara Larsson undantag bland dessa hemska män.

Jag skrev att hon var en lightversion av dem. Hon har tex inte blivit åtalad för brott.
Men hon spelat definitivt i samma liga.
Ungefär som vissa Sverigedemokrater som stolt visar sina fördomar och sitt hat. Så gör Zara Larson samma sak.

Hon är en riktigt dålig förebild.
Citera
2026-09-24, 13:49
Medlem
Citat:
Tatebröderna har uttryckt fördomar om kvinnor. En hatisk syn skulle en kunna säga
Lite som vissa svenska rasister som ibland hittar undantag bland dessa hemska invandrare . Så hittar zara Larsson undantag bland dessa hemska män.

Jag skrev att hon var en lightversion av dem. Hon har tex inte blivit åtalad för brott.
Ungefär som vissa Sverigedemokrater som stolt visar sina fördomar och sitt hat. Så gör Zara Larson samma sak.

Det här är en helt sinmessjuk och direkt olämplig jämförelse som exonerar och vittvättar Tatebröderna å det grövsta.

Hitta en bättre jämförelse eller kalla henne bara för, typ, "galen och knäpp radikalfeminist" eller något.

Zara Larsson år en artist, varför bryr du dig ens över huvud taget vad hon har att säga om politik?

Hur är hon en dålig förebild?
- Hon lever sin dröm.
- Hon är framgångsrik.
- Hon är lycklig.
- Hon är rik.
- Hon är vacker.

Det finns egetligen ingen anledning annan än avundsjuka att hata på henne. Vad har hon gjort dig?
Senast redigerad av sardellini 2026-09-24 kl. 13:51.
Citera
2026-09-24, 23:04
Medlem
Citat:

Inte bara "fördomar"...
Tatebröderna står inför div. domstolar i skrivandet stund anklagade för brott begågna mot kvinnor helt i antifeministisk anda.
Deras antefeministiska hatpropaganda på internet är alldeles uppenbart kvinnohatiskt, med uppmaningar till våldtäkt och våld kontra kvinnor.

Är totalt löjeväckande att likställa detta med Zara Larsson, för nej de är överhuvudtaget inte i samma "liga".
Senast redigerad av Merapi 2026-09-24 kl. 23:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in