2024-02-01, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Ni är förstås rasister då ni bedömer människor efter hudfärg. Tar man vita svenska män är de de ärligaste, hederligaste och snällaste i hela världen. Det är dem ni hatar.

Tar vi alla andra folk, hatar alla både bögar och judar. Det är på deras sida ni ställt er. Men vänstern har genom hela historien visat sig vara både onda och dumma. De är som apokalypsens ryttare. De sprider död och förintelse.

Men det var inte ett svar på min fråga.
Det är män inom islam som hatar HBTQIA+ och kvinnor, precis som vita svenska män hatat samma stora grupper. Hederligheten mot vadå, kvinnoförakt och homofobi är knappast hederligt.
Citera
2024-02-01, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Vilket nonsens. Du lever inte riktigt i verkligheten du. Dan Eliasson är borta. Transrörelsen är på dekis och får inte längre skapa freaks av barn. Muslimerna kommer förstås att hänga bögarna i lyftkranar, ensligt tradition, om de får makten och ta av alla judar deras skuldprivilegier. Även bögarna röstar på SD i dag.

Du verkar har levt undangömt sista tiden och inte hängt med i utvecklingen. Kvinnorna kommer förstås inte att få yttra sig alls. Kvinnans väg till himmelriket är att vara undergiven sin man, som de säger.

För mig får de gärna bögarna skapa ett eget community, men det dör förstås ut efter en mansålder.
Många tuffa kvinnor inseminerar sig idag och det är bara förtrupperna hos de kreativa hjärnorna. Och de väljer bögsperma att inseminera med såklart!!!
Bögar är också väldigt vanliga när det gäller spermadonation...
Citera
2024-02-01, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PatF
Säg emot!

Svenskor är hjärntvättade att.tro att de minst lika bra som en man, bara utav att ha fötts till kvinna lol.

Svenskor lever i en teoretisk fantasivärld fy fan. Inte.ens att vi män påpekar det får de att rannsaka sig själva.

Utmana dem! På något fysiskt. Eller campa med dem. Lol.

..eller ge dig in i en diskussion om ekonomi / politik på global nivå. Jag har ALDRIG träffat på en Svensk kvinna som har järnkoll på global ekonomi och politik. Det är bara papegojåsikter om ens några åsikter alls.

Jag bor i Indonesien och här finns det helt klart fler kvinnor per capita som jag faktiskt kan ha en sådan diskussion med. Jag har träffat många andra nationaliteters kvinnor som också har koll. Svenska kvinnor är unikt korkade.
Citera
2024-02-01, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Panna
Många tuffa kvinnor inseminerar sig idag och det är bara förtrupperna hos de kreativa hjärnorna. Och de väljer bögsperma att inseminera med såklart!!!
Bögar är också väldigt vanliga när det gäller spermadonation...

Visst, och att vara en ensamstående mor är ju en garant för att barnen ska lyckas i livet.

..eller vänta nu, hur var det nu med det där nu igen?
Citera
2024-02-04, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..eller ge dig in i en diskussion om ekonomi / politik på global nivå. Jag har ALDRIG träffat på en Svensk kvinna som har järnkoll på global ekonomi och politik. Det är bara papegojåsikter om ens några åsikter alls.

Jag bor i Indonesien och här finns det helt klart fler kvinnor per capita som jag faktiskt kan ha en sådan diskussion med. Jag har träffat många andra nationaliteters kvinnor som också har koll. Svenska kvinnor är unikt korkade.
Det är snarare så att svenska kvinnor inte är intresserade när uppenbara wackon tror sig ska diskutera global ekonomi med dem.
Citera
2024-02-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Börja med att googla dessa "stjärnor" ,behöver du fler exempel får du väl återkomma .
Gudrun Schyman
Zara Larsson
Lady Dahmer
Mia Skäringer
Ebba Witt-Brattström
Oldoz Javidi
Sofia Persson
Victoria Kawesa
Vad fan har alla emot Zara Larsson egentligen?

Hon har hittat sitt kall och lever sin dröm. Talangfull och framgångsrik. En inspirerande förebild för alla.
Citera
2024-02-04, 15:20
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sardellini
Vad fan har alla emot Zara Larsson egentligen?

Hon har hittat sitt kall och lever sin dröm. Talangfull och framgångsrik. En inspirerande förebild för alla.
Förstår du inte det av dig själv blir det svårt att förenkla det så du hänger med...

Är ens kall och dröm att hata andra människor baserat på kön och hudfärg så förtjänar man mothugg
Citera
2024-02-04, 15:28
Medlem
Citat:
Förstår du inte det av dig själv blir det svårt att förenkla det så du hänger med...

Är ens kall och dröm att hata andra människor baserat på kön och hudfärg så förtjänar man mothugg
Pratar du om en annan Zara Larsson?

Den jag syftar på är världsberömd artist.
Citera
2024-02-04, 20:23
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Pratar du om en annan Zara Larsson?

Den jag syftar på är världsberömd artist.
Den "världsberömda" artisten har ju i alla tider stått för manshat av grövsta sort , det är ju därför hon promotades så hårt av vänstermedia ; en ung snygg tjej med "rätt värdegrund" .
Citera
2024-02-04, 22:38
Medlem
Citat:
Den "världsberömda" artisten har ju i alla tider stått för manshat av grövsta sort , det är ju därför hon promotades så hårt av vänstermedia ; en ung snygg tjej med "rätt värdegrund" .
Hon är först och främst artist och känd för att hon kan sjunga. Hon hade blivit och varit populär även utan de där tweetsen som alla flashbackantifeminister fortfarande är triggade över.
Citera
2024-02-05, 05:47
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Hon är först och främst artist och känd för att hon kan sjunga. Hon hade blivit och varit populär även utan de där tweetsen som alla flashbackantifeminister fortfarande är triggade över.
Hon är ännu idag promotad först och främst för utseende och åsikter , det finns många med bättre sångröst som aldrig fick en chans .
Exportrådets hyllning 2022 :
"hon drar sig inte för att uttala sig om några av samhällets mest diskuterade ämnen"

Med en gigantiskt industri i ryggen är det svårt att inte bli känd , se bara på Greta Thunberg , en lätt efterbliven unge som "råkade" sitta och skolstrejka precis då hennes mammas PR-team gick förbi .
Som av en slump inträffade detta när mamman precis släppt en bok om miljön , vars försäljning givetvis fick en rejäl skjuts uppåt .....
Citera
2024-02-05, 08:04
Medlem
Citat:
Hon är ännu idag promotad först och främst för utseende och åsikter , det finns många med bättre sångröst som aldrig fick en chans .
Nu är det du som låter supervänster här - ”Zara har stulit möjligheter från de som egentligen är bättre!”

Fucking lol.

Zara Larsson var som barn med i Talang och vann. Hon ”råkade” inte bara bli känd och är inte känd bara för att hon ser bra ut och är feminist. Hon är mycket duktig på det hon gör.

Citat:
Exportrådets hyllning 2022 :
"hon drar sig inte för att uttala sig om några av samhällets mest diskuterade ämnen"

Med en gigantiskt industri i ryggen är det svårt att inte bli känd , se bara på Greta Thunberg , en lätt efterbliven unge som "råkade" sitta och skolstrejka precis då hennes mammas PR-team gick förbi .
Som av en slump inträffade detta när mamman precis släppt en bok om miljön , vars försäljning givetvis fick en rejäl skjuts uppåt .....
Borde inte ni antifeministiska rasseflashbackare älska Zara Larsson?

Hon är inte en hen. Hon är kvinna, klär sig som en kvinna, småtjejer går på hennes konserter i flickiga kläder, hon är svensk, hon är vit, hon är blond, hon är framgångsrik…

Ah, visstja. Hon är en hon. Och hon har annan politisk åsikt.

Så jävla töntigt.

Zara Larsson Derangement Syndrome.
Senast redigerad av sardellini 2024-02-05 kl. 08:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in