Citat:
Ursprungligen postat av
tulle7953
tog 3-4 st igår av annan ksalol å kände av dom , och 3 galenika ksalol idag känner ingen märkbar effekt borde jag alltså ta 2 till för effekt och med bilderna skickat verkar det vara äkta äkta ksalol?
https://imgbb.com/gTSJtCZ
Hoppas inte Morfar anser detta som chattande då det som jag gör nu är ett konkret och väldigt informativt inlägg.
Det blir alltid så när man tar flera dagar irad, du kommer att behöva vänta några dagar för att få den sköna effekten du jagar. Alternativt kommer du att behöva blanda in sprit i bilden för att få fart på det. Om du nu möjligtvis inte tror på faktan jag nu lägger framför dig så är du välkommen att testa dig fram själv.
Hade jag varit i din sits och haft det behovet du verkar ha av och "känna" något så skulle du behöva stoppa i dig flertal stycken, kanske uppemot 10st och sedan dricka några 3.5% öl. Alprazolam ger inte den sköna känslan man eftertraktar i det rent kickmässigt om man inte låter toleransen som man bygger upp väldigt fort trappas ut.
Hoppas jag gjort ett klart och informativt inlägg och att du förstår vad jag skrivit.
Edit: Jag kan med nästan 100% säkerhet säkerställa att dom pillerna du köpt och använt är äkta
Mvh