2022-05-27, 22:36
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulle7953
Vi får väll se då vad som händer , ska käka ett par st nu igen känner mig lite seg huvet just nu bara , men man vet aldrig om skiten fake men de lär ju visas, blir nog stoppa in hela karten endå innan sover , lär ju märkas om vaknar imorn elr nt 🤪, får dock ingen alls skön effekt alls nu som igår när tog dom andra

Softa från dom 2 dagar sen kör igen bara, känner du inget av dom nu känner du inget av flera, kommer bara bli knas
Citera
2022-05-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Softa från dom 2 dagar sen kör igen bara, känner du inget av dom nu känner du inget av flera, kommer bara bli knas

vrf skulle jag nt känna av om tog mer de lär ju funka annars somnar ja ba är uppe i 4 mg nu kör sen sista nu sen ger jag upp har fått nå skit grejer säkert , förfan så tråkigt haru inga tips då , kaffe , omperazol, nånting så kan få någorlunda skönt , skulle själv säg att dehär inehåller 000000% alprazolam asså måste få ngn effekt isf vad somhelst förutom trltthet om d äkta
Citera
2022-05-27, 23:36
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
vrf skulle jag nt känna av om tog mer de lär ju funka annars somnar ja ba är uppe i 4 mg nu kör sen sista nu sen ger jag upp har fått nå skit grejer säkert , förfan så tråkigt haru inga tips då , kaffe , omperazol, nånting så kan få någorlunda skönt , skulle själv säg att dehär inehåller 000000% alprazolam asså måste få ngn effekt isf vad somhelst förutom trltthet om d äkta

Är så med blåa har man kört det ett litet tag, typ 2 dagar+ känner man inte av det bara men det är där ändå andra kan se det på dig
Citera
2022-05-27, 23:38
Medlem
Bullsquids avatar
Är det ingen som hört talas om tolerans eller?
Med xanor speciellt stiger toleransen rekordfort.
Andra dagen behöver man det dubbla,

Till slut känner man inget på 6-8 st per dag....
så det går förbannat fort. Efter 5 dagars intag borde effekten nästan vara helt utesluten pga toleransen kroppen bygger upp från första dosen.

Varje gång man tar en ny är det som att resetta, alltså man får börja om väntandet igen
1 vecka i mellan bör man ta minst för bra effekt igen

Stess och ikto upp till 2 v
Citera
2022-05-27, 23:42
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

så det går förbannat fort. Efter 5 dagars intag borde effekten nästan vara helt utesluten pga toleransen kroppen bygger upp från första dosen.

Varje gång man tar en ny är det som att resetta, alltså man får börja om väntandet igen

Är det verkligen tolerans alltid? När ja körde förr kunde jag käka 2st på förmiddagen vilket jag kände och 2 på eftermiddagen vilken inte gav någon effekt alls. Kunde stoppa i mig 15st på kvällen och fortfarande inte "känna" något fast ja va helt väck egentligen
Citera
2022-05-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

tog 3-4 st igår av annan ksalol å kände av dom , och 3 galenika ksalol idag känner ingen märkbar effekt borde jag alltså ta 2 till för effekt och med bilderna skickat verkar det vara äkta äkta ksalol? https://imgbb.com/gTSJtCZ
Senast redigerad av tulle7953 2022-05-28 kl. 00:21.
Citera
2022-05-28, 17:34
Moderator
Morfar-52s avatar
OT/chattande raderat./mod
Citera
2022-05-28, 17:40
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
tog 3-4 st igår av annan ksalol å kände av dom , och 3 galenika ksalol idag känner ingen märkbar effekt borde jag alltså ta 2 till för effekt och med bilderna skickat verkar det vara äkta äkta ksalol? https://imgbb.com/gTSJtCZ

Hoppas inte Morfar anser detta som chattande då det som jag gör nu är ett konkret och väldigt informativt inlägg.

Det blir alltid så när man tar flera dagar irad, du kommer att behöva vänta några dagar för att få den sköna effekten du jagar. Alternativt kommer du att behöva blanda in sprit i bilden för att få fart på det. Om du nu möjligtvis inte tror på faktan jag nu lägger framför dig så är du välkommen att testa dig fram själv.

Hade jag varit i din sits och haft det behovet du verkar ha av och "känna" något så skulle du behöva stoppa i dig flertal stycken, kanske uppemot 10st och sedan dricka några 3.5% öl. Alprazolam ger inte den sköna känslan man eftertraktar i det rent kickmässigt om man inte låter toleransen som man bygger upp väldigt fort trappas ut.

Hoppas jag gjort ett klart och informativt inlägg och att du förstår vad jag skrivit.

Edit: Jag kan med nästan 100% säkerhet säkerställa att dom pillerna du köpt och använt är äkta

Mvh
Citera
2022-05-28, 17:58
Medlem
Citat:
Hoppas inte Morfar anser detta som chattande då det som jag gör nu är ett konkret och väldigt informativt inlägg.

Det blir alltid så när man tar flera dagar irad, du kommer att behöva vänta några dagar för att få den sköna effekten du jagar. Alternativt kommer du att behöva blanda in sprit i bilden för att få fart på det. Om du nu möjligtvis inte tror på faktan jag nu lägger framför dig så är du välkommen att testa dig fram själv.

Hade jag varit i din sits och haft det behovet du verkar ha av och "känna" något så skulle du behöva stoppa i dig flertal stycken, kanske uppemot 10st och sedan dricka några 3.5% öl. Alprazolam ger inte den sköna känslan man eftertraktar i det rent kickmässigt om man inte låter toleransen som man bygger upp väldigt fort trappas ut.

Hoppas jag gjort ett klart och informativt inlägg och att du förstår vad jag skrivit.

Edit: Jag kan med nästan 100% säkerhet säkerställa att dom pillerna du köpt och använt är äkta

Mvh

Yes ska iväg köpa ett par 3.5 or och köpa ksalol får checka dom när kmr hem om dom är äkta , men alltså hört kan vara ganska farligt vad är safe dos för nt få problem andningen , tänkte alkohol nu vilken mängd
Citera
2022-05-28, 17:59
Medlem
thxgivins avatar
Är de i kartor och smakar beskt så drar i alla fall jag den slutsatsen att de innehåller alprazolam, men att de innehåller just 1mg och inte mer/mindre litar jag inte på.
Citera
2022-05-28, 19:00
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Yes ska iväg köpa ett par 3.5 or och köpa ksalol får checka dom när kmr hem om dom är äkta , men alltså hört kan vara ganska farligt vad är safe dos för nt få problem andningen , tänkte alkohol nu vilken mängd

Safe och safe finns inga direkta riktlinjer när det kommer till att blanda benzo med alkohol men ta en öl i taget och känn efter och känn själv om du vill ta mer. Förstår inte riktigt var snacket om fejkade blåbär kommer ifrån utifrån min egen erfarenhet har jag aldrig någonsin fått fejkade.
Citera
2022-05-28, 19:20
Medlem
Citat:
Safe och safe finns inga direkta riktlinjer när det kommer till att blanda benzo med alkohol men ta en öl i taget och känn efter och känn själv om du vill ta mer. Förstår inte riktigt var snacket om fejkade blåbär kommer ifrån utifrån min egen erfarenhet har jag aldrig någonsin fått fejkade.

Kan bara hålla med. Aldrig fått fejkade.
Allt handlar om tolerans ökningen, man börjar med en sen efter en tid behövs två osv för att få samma effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in