Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-06-01, 13:19
  #1
Banned
Här diskuterar vi våra erfarenheter om att knulla negresser.

Själv har jag tömt mig i minst 50 negresser. Det är jävligt skönt att knulla "svart", det ger samlaget en helt annan dimension än när man pumpar bleka svenskor. De håller ju emot så fruktansvärt. Negresser, däremot, de släpper lös sig själva som om de vore Djävulen själv. FANTASTISKT!

För er som inte provat - TESTA EN NEGRESS! Det finns många knullvilligga negresser i förorten som särar på benen och låter er ge henne påfyllning i fittan - mot en påfyllning till mobiltelefonen!

Kondom eller inte? Säkrast med kondom förstås, har de negerpojkvän kan man utgå ifrån att de är HIV-smittade, men jag känner några osmittade negresser som jag knullar utan kådis. DET ÄR JÄVLIGT SKÖNT, ska ni veta.

Börja med att runka "svart" - http://www.k-mack.com/cmmedia/ep/ebony_players008.jpg
Citera
2006-06-01, 13:26
  #2
Medlem
ariers avatar
dubbelpost
Citera
2006-06-01, 13:26
  #3
Medlem
ariers avatar
Det är bara det att det är så svårt att hitta de niggers som har fina bröst är tränade och inte har ett arsle som är större än ens egna!

Alla niggers som jag sett nakna har stora äckliga fläsk hängpattar, är feta runt magen även fast dom är smala runt armar, en och ansikte och har stora vidriga höfter! >Ungefär som att dom är skapta för att föda ihopväxta tvillingar!

Men ge mig en som på bilden så blir det åka av!
Citera
2006-06-01, 19:18
  #4
Medlem
Grouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greve Malaco
Börja med att runka "svart" - http://www.k-mack.com/cmmedia/ep/ebony_players008.jpg

Har hon hår i röven? Har alla negresser det?
Citera
2006-06-01, 19:55
  #5
Medlem
Laheys avatar
Det är verkligen hög nivå i denna tråd.
Är det inte 18 års gräns i forumet?
Citera
2006-06-01, 20:09
  #6
Medlem
Princans avatar
Fan var det för bild? Hon har för fan mer hår än mig i röven!!!
Citera
2006-06-01, 20:23
  #7
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lahey
Är det inte 18 års gräns i forumet?

Hmm, språkpolisen rycker ut igen.

Nej, jag pallar inte.

Det är väl inget fel på negresser. Mus som mus. Jag har en polare som är helt galen i mörkt kött, och varje dag tjatar han om att jag "borde testa en".

Nja, jag käkar bara kyckling och torsk.
Citera
2006-06-01, 21:43
  #8
Medlem
Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Hmm, språkpolisen rycker ut igen.

Nej, jag pallar inte.

Tröttnar du inte på dig själv?
Ni som kallar er språk poliser klagar bara på sär skrivningar och aldrig fel stavningar och annat.
Citera
2006-06-01, 21:56
  #9
Medlem
Olympiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greve Malaco
Här diskuterar vi våra erfarenheter om att knulla negresser.

Själv har jag tömt mig i minst 50 negresser. Det är jävligt skönt att knulla "svart", det ger samlaget en helt annan dimension än när man pumpar bleka svenskor. De håller ju emot så fruktansvärt. Negresser, däremot, de släpper lös sig själva som om de vore Djävulen själv. FANTASTISKT!

För er som inte provat - TESTA EN NEGRESS! Det finns många knullvilligga negresser i förorten som särar på benen och låter er ge henne påfyllning i fittan - mot en påfyllning till mobiltelefonen!

Kondom eller inte? Säkrast med kondom förstås, har de negerpojkvän kan man utgå ifrån att de är HIV-smittade, men jag känner några osmittade negresser som jag knullar utan kådis. DET ÄR JÄVLIGT SKÖNT, ska ni veta.

Börja med att runka "svart" - http://www.k-mack.com/cmmedia/ep/ebony_players008.jpg


Du talar som om de såldes i lösvikt. Jag skulle inte kunna tänka mig att sätta på en neger, ännu mindre en mulatt eller nåt sånt från mellanöstern, finns inget mer avtändande än namn därifrån tycker jag.
Citera
2006-06-02, 18:06
  #10
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lahey
Tröttnar du inte på dig själv?
Ni som kallar er språk poliser klagar bara på sär skrivningar och aldrig fel stavningar och annat.

Om jag tröttnar på mig själv? Jodu, jag hatar mitt språkpolissyndrom.

Men jag rår inte för det. Jag är sjuk!
Citera
2006-06-02, 18:21
  #11
Medlem
chillionaires avatar
skittrad.


well jag gillar visserligen morka tjejer men trust me lagg ner de stereotypa bilderna och traffa lite brudar i verkligheten i stallet...
Citera
2006-06-02, 21:51
  #12
Medlem
hm har aldrig lyckats med det men skulle absolut inte säga nej
haha gillar inte blonda kvinnor, klarar fan inte av dom. Har ingen anning varför det är så men har aldrig tänt på blondiner.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback