• 1
  • 2
2021-07-03, 17:23
Medlem
Tycker synd om svenska kvinnor helt ärligt... de förtjänar en man och inte en bebisman som svenska ”män”.

Hade nu en tjej över som berättade att hon har slutat dejta svenska killar då hon och hennes vänner anser man kan attraheras av vissa men sen när man väl lära känna de så kommer deras äckliga stenålders värderingarna fram i honom.

Då undrade jag vad det för sorts killar och då visade hon mig och det är typiska sthlm killar som ser bra ut, har bra jobb osv. Men killar allt är inte utseendet. Ni måste bli en man först. Svenska kvinnor vill inte ha svenska killar egentligen men eftersom de måste göra det som är accepterat dvs komma hem med en rosa kuk blond kille som inte ens kan få upp kuken igen efter han har kommit 5 minuter så måste hon göra sina vänner och familj nöjd att hon är med en omanlig man som en svensk kille är.

Flashback är väldigt bra exempel på om ni vill se svenska killars beteende och hur de tänker. De har inte lämnat det primitiva Stenålder mentaliteten ännu. Men ändå sitter de och skapar trådar och spyr ut hat om invandrare som om de själva är mycket bättre. När de är ett av de äckligaste sorterna vi har o göra med i det här landet.

Finns killar som på fullaste allvar är så desperat att han kan tänka sig vara med vilken tjej som helst bara för att han ska vara i förhållande och inte dö ensam. Är det här ens manlighet?

Är det manlighet att dricka sig full på helgerna och sen våga ge sig på tjejer som en desperat parasit?

Var många helger jag var nykter och såg hur desperata svenska killar är som sprang efter berusade tjejer på gatorna som de försökte passa på och trodde de skulle få åka hem med henne.
Senast redigerad av blade99 2021-07-03 kl. 17:26.
2021-07-03, 17:26
Medlem
TheJackets avatar
Jag visste att detta var du. Jag tänker inte ens läsa igenom TS. Du är inte rolig.
2021-07-03, 17:31
Medlem
Mrcool911s avatar
Håller helt med, fyfan för svenska killar. Hela världen vore bättre om den bestod av 100% negrer. Svenska killar är värre än cancer, kan vi snälla utrota dem nu?
2021-07-03, 17:34
Medlem
knapptriks avatar
Alla fina, friska, vackra, svenska tjejer jag känner vill absolut ha en ren svensk man. De skulle aldrig i livet ens titta åt en svarting.

Men jag har sett dem du talar om på stan. Feta, gamla, fula och fattiga svenskor. Med en svart unge i barnvagnen. Så desperata kvinnor finns.
2021-07-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Tycker synd om svenska kvinnor helt ärligt... de förtjänar en man och inte en bebisman som svenska ”män”.

Hade nu en tjej över som berättade att hon har slutat dejta svenska killar då hon och hennes vänner anser man kan attraheras av vissa men sen när man väl lära känna de så kommer deras äckliga stenålders värderingarna fram i honom.

Då undrade jag vad det för sorts killar och då visade hon mig och det är typiska sthlm killar som ser bra ut, har bra jobb osv. Men killar allt är inte utseendet. Ni måste bli en man först. Svenska kvinnor vill inte ha svenska killar egentligen men eftersom de måste göra det som är accepterat dvs komma hem med en rosa kuk blond kille som inte ens kan få upp kuken igen efter han har kommit 5 minuter så måste hon göra sina vänner och familj nöjd att hon är med en omanlig man som en svensk kille är.

Flashback är väldigt bra exempel på om ni vill se svenska killars beteende och hur de tänker. De har inte lämnat det primitiva Stenålder mentaliteten ännu. Men ändå sitter de och skapar trådar och spyr ut hat om invandrare som om de själva är mycket bättre. När de är ett av de äckligaste sorterna vi har o göra med i det här landet.

Finns killar som på fullaste allvar är så desperat att han kan tänka sig vara med vilken tjej som helst bara för att han ska vara i förhållande och inte dö ensam. Är det här ens manlighet?

Är det manlighet att dricka sig full på helgerna och sen våga ge sig på tjejer som en desperat parasit?

Var många helger jag var nykter och såg hur desperata svenska killar är som sprang efter berusade tjejer på gatorna som de försökte passa på och trodde de skulle få åka hem med henne.

Du kan få hållas med förortsslödret och wt fruntimren. Inget man tar med hem till mig mamma iallafall.

Dom enda svenska tjejerna som är tillsammans med valfri banan neger/Afghan och Mellanöstern drägget är dom som vandrar som madrasser och inte duger annat till än att knullas o glömmas. Men det passar nämnda klientel bra hissen går inte ända upp hos någon av er.
2021-07-03, 17:36
Medlem
Citat:

Jag tycker synd om dig din sorgliga jävel som inte har något bättre för dig än att sprida dynga
2021-07-03, 17:37
Medlem
qvarne2s avatar
Helt rätt, det är därför de knullar av sig lite i 20 års åldern med mycket negrer för att sedan bosätta sig med en svensk cuck, de behöver ju försörjas Det är livets cirkel.
2021-07-03, 17:41
Medlem
Jag har ännu inte sett en svensk man som kommer gåendes med en sopsäck vid hans sida. Bara en illaluktande muhammedan kan finna någon skönhet i den varelsen.
2021-07-03, 17:45
Medlem
Sperssons avatar
Citat:

Tål du inte alkohol eller vad är problemet?
Har du provat att ta en rejäl fredagsgrogg efter jobbet?
Att svenska kvinnor väljer svenska män har med intelligens och framgång att göra.
Kvinnor vill ge sina barn en framtid.

De svenska männens intelligensnivå går oftast i arv till barnen, vilket ger större chans till ett bra liv.
2021-07-03, 17:53
Medlem
OP, din text är oläslig. Kanske du kan be någon hjälpa dig att fixa till inlägget så att det framgår vad det är du försöker säga.
2021-07-03, 18:26
Medlem
Håller verkligen med dig TS.

Det förklarar varför mer än 50% av alla svenska män är incels. Det blir så när ingen vill ha dem.

Kvinnor är mycket hellre singlar eller byter upp sig till män av utländskt ursprung som respekterar kvinnor än att ha med svenska män att göra.
2021-07-03, 18:27
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brölbrutus
Jag har ännu inte sett en svensk man som kommer gåendes med en sopsäck vid hans sida. Bara en illaluktande muhammedan kan finna någon skönhet i den varelsen.
Allvarligt så har deras kvinnor sopsäckssärkar för att dölja alla blåmärken efter misshandling av sina islamska hen-män, likaså försöker somalier få stopp på grupp dusch i skolor efter gympa för att dölja att de blivit könsstympade...

Så allvarligt finns det mest förtryckta kvinnor i gruppen som är med arab/somalier...

Men ingen myndighet i sverige vågar ta tag i problemen trots att vi har en "feministisk" regering, vad de nu menar med feministisk regering? att alla bär trosor?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in