Jag kollar in vad svarta kvinnor gör och säger i USA och dessa har kommit fram , alla fall en del att de föredrar vita män.
Jag tror att det som gör att dessa kvinnor föredrar vita män.
1. Vita män låter kvinnor ha självbestämmande.
2. Vita män försöker få kvinnor att känna sig vackra och högt värderade.
3. Vita män känner inte att kvinnor är skyldiga oss något , utan vill bara att relationen ska vara bra.
4. Vita män ser inte kvinnor som mindre värda , snarare tvärtom.
Det är just det där med kärlek som kan vara att många kvinnor från andra kulturer skulle vilja ha en man från denna kultur , Kvinnor gör saker för att de vill , inte för att de måste , kvinnor kan överge men väljer vara kvar , det finns mycket större förutsättningar att skapa äkta kärlek och en känsla ,jag är här för jag vill inget annat.
Jag kollar in vad svarta kvinnor gör och säger i USA och dessa har kommit fram , alla fall en del att de föredrar vita män.
Jag tror att det som gör att dessa kvinnor föredrar vita män.
1. Vita män låter kvinnor ha självbestämmande.
2. Vita män försöker få kvinnor att känna sig vackra och högt värderade.
3. Vita män känner inte att kvinnor är skyldiga oss något , utan vill bara att relationen ska vara bra.
4. Vita män ser inte kvinnor som mindre värda , snarare tvärtom.
Det är just det där med kärlek som kan vara att många kvinnor från andra kulturer skulle vilja ha en man från denna kultur , Kvinnor gör saker för att de vill , inte för att de måste , kvinnor kan överge men väljer vara kvar , det finns mycket större förutsättningar att skapa äkta kärlek och en känsla ,jag är här för jag vill inget annat.
Och vita män stenar inte kvinnor till döds när de väljer att gifta sig utanför släkten.
Om du är så stark och tuff som du påstår, varför flydde du som en illrädd liten råtta från ditt hemland till Sverige? Ditt mindervärdeskomplex lyser igenom din flashback historik mot vita svenska män. Medans vita svenska män står stadigt på sina fötter i sitt eget hemland, så är du inget annat än en påträngade flyende syrestjälande parasit som flydde från ditt eget tredje världen skitland med svansen mellan benen för att komma till en överlägsen bättre välfärd.
Du flydde till oss, vi flydde inte till dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Snuthus
Din mor och jag hade en lång diskussion om manlighet igår, efter att jag fyllde henne så det sprutade ut genom öronen på henne. Visserligen hade hon elefantfitta men var trång och go ändå. Seså, tillbaks till skolbänken med dig nu.
Och TS nedvärderar sig med att inte läsa de enkla riktlinjerna som finns för R&S.
Dessutom har vi hört samma tugg förut, trådar finns redan, i lite olika tappning så använd dessa istället.
Hänglås på.
//Mod
Senast redigerad av Amiron 2021-07-03 kl. 19:20.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!