Citat:
Ursprungligen postat av
Johanhaa
varför blandar du in Haag nu vad har hon med saken att göra eller var hon förbundskapten? vissa regler måste man ändå följa när man är med i ett lag det vet nog alla om.. man kan inte alltid bara plocka ut godbitarna,
vad var det för tävling inte Maja fick åka stämmer säkert men kommer inte ihåg?
Jag kommer inte ihåg vilka mer som var med i laget då. Stina såklart. Måste väl ha varit tävlingen innan OS tror jag, kanske var innan hon blev bra på klassiskt, kommer inte ihåg detaljer.
Jag har svårt att se något bra med den uppkomna situationen. PR mässigt har det inte blivit bra för förbundet och jag tror det mest beror på sårade egon.
Kanske de skulle rannsaka sig själva lite. Frida körde slut på sig innan OS och även om det självklart är hennes ansvar så hade förbundet ledare som antingen inte såg det eller som Frida inte haft förtroende för. Jag förstår fullt ut att hon inte vill ha med Thomson att göra. Samma sak med Svahn, han har två gånger hängt ut henne i media för vad han ansett som dålig beteende. Kalla hoppade väl av landslaget också när förbundskapten sa något dumt?