• 5
  • 6
2021-12-30, 00:31
Medlem
killawifes avatar
short story short: Bauhaus gjorde sig av med två knarkare.
Citera
2022-01-01, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorlander
Fick jobb på ett stort Bauhausvaruhus en gång. Det såg fint ut på ytan men därunder var det kaos. Det började med att jag tänkt ta mig en kopp kaffe men det fanns inte en endaste ren kopp att tillgå i fikarummet där diskmaskin och vask var överbelamrade med smutsig disk.
Är det typ inte så på de flesta arbetsplatsers lunchrum?
På nästan alla ställen jag jobbat på har det varit så, man tvingas göra schema för vem som skall plocka ur diskmaskinen exempelvis, ändå är det någon slö jävel som försöker slingra sig ur.
Enda stället som var riktigt bra, där hade vi engåmgskoppar till kaffet och nästan alla åkte iväg på lunchen.
Citera
2022-01-02, 23:55
Medlem
Juristchefens avatar
Är alla rekryterande chefer på Bauhaus militanta manshatande lesbianer?
Jag har varit på två intervjuer hos Bauhaus, en i Länna och en i Upplands Väsby, på båda pissade dom i mig ansiktet.
Citera
2022-01-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonmat
Såg "Jag jobbar på elgiganten", tänker att jag kan svara på frågor inom Bauhaus.

Om mig: Har ingen färdig gymnasieutbildning, ingen utbildning inom bolaget.

Inom Bauhaus: Några år inom Bauhaus varav 2 år som arbetsledare

Ska försöka svara så ärligt som jag kan om hur vi hanterar kunder, kundärende, hur snacket går mellan kollegorna och hur det fungerar inom Bauhaus

Hur kommer det sig att det är snudd på omöjligt att få hjälp på Bauhaus? Hittar man nån Janne att fråga så är svaret i 9 fall av 10 ”det vi är inte min avdelning”, resterande blir ”gång fyra” eller liknande. Undantaget är färgavdelningen och där är dom alltid underbemannade. Sågen ska vi inte prata om, den är alltid obemannad vilket är synd då det ör en kanontjänst.
Citera
2022-01-06, 12:08
Medlem
Vad tjänar man som chef på bauhaus? Varuhuschef och avdelningschef?
Citera
2024-02-21, 17:56
Medlem
Bumpar denna lite, Vad är ingångslönen på Bauhaus eller liknande varuhus om man är över 30/ eller inte klassas som ungdom?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in