2022-01-20, 12:51
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humpcut
Aspergianer har ofta svårt med sarkasm. Mitt inlägg var ett skämt för att belysa din obefintliga trovärdighet. Din autism gör inte ditt case starkare direkt.

Tror du verkligen att jag jobbar på FBI? Och har jobbat på SÄPO och CIA? HAHAHAHA

Läs mitt inlägg igen

Du jag drev ju bara med dig ponken
Citera
2022-01-20, 12:53
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humpcut
Är det någon som tror att TS ens har ett jobb? Kolla hans historik. Sitter på Flashback bokstavligt talat hela natten. postar inlägg kl 01, 03, 05 osv. Han är en luffare eller pundare som har detta som sin hobby i brist på ett meningsfullt liv.

Nu var det inte TS som jag kommenterade.
Citera
2022-01-22, 10:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Hej alla tidigare och nuvarande anställda på Säkerhetspolisen.

Jag som själv jobbar på Säpo sedan tio år vill gärna höra vad ni tycker om myndighetens personalpolitik och om myndighetens metoder, chefer, regel- och lagefterlevnad etc.

Jag har själv en hel del att delge kring detta men vill inte "färga" tråden. Mina perspektiv och erfarenheter kommer jag att skriva om i senare inlägg.

shoo, lite för uppenbart sugminkuk tyckaomsäpo färgad kanske...
Citera
2022-01-29, 20:41
Medlem
448s avatar
Stilstudien om Säpo som ovan fortsätter , alla har extremt mobjudande utseende.

Sussana Trehörning ser ut ut som en heroinhagga med sin bruna skinpaj o gula tänder o så men det fortsätter...

Alla är arga fula mobbingoffer

https://postimg.cc/v4GVFGCp

https://postimg.cc/xq7w4CN1
Citera
2022-01-29, 20:44
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448

Sussana Trehörning ser ut ut som en heroinhagga med sin bruna skinpaj o gula tänder o så men det fortsätter...

Edit , länk på övriga dåsiga incestoffer vid Säpo

(FB) Anställda om Säkerhetspolisen (Säpo)

Alla ser dåsiga,fula och sjuka ut

Blir så när dom är fosterhemsbarn
Citera
2022-01-29, 23:10
Medlem
Citat:

Jag har suttit bredvid Trehövding och pratat med henne flera gånger. Hon ser förvisso hemsk ut men det glr väl de flesta. Hon är skolad inom myndighetsvärlden och har verköugen noll koll på brottsbekämpning. Hon är där för att ha koll på finanserna. Klas Friberg däremot, en superhjälte. Stenkoll på det operativa på und, på ekonomi, på ledarskap. Jag har aldrig mött en sån komplett människa. Tar total kontroll över vilken rum som helst. Ruskig pondus.

Tyvärr slutade han. Han slutade för att han kom till en myndighet i misär. Folk vantrivs så hårt och får skitlöner. De och jag sitter här och är hemliga, blir behandlade som att vi ska vara glada att få vara på superhemliga polisen. Förr, då det var poliser på Säpo, så var de fast på sätt och vis. Nu skiter anställda på Säpo i det. De är akademiker som drsr vidare enkemt. Säpos HR är helt utslagna också. Just nu är det två HR-personer som jobbar för över 1.000 pers. Resten slutade eller blev utbrända.
Citera
2022-01-29, 23:18
Medlem
448s avatar
S.Trehövding har jättefina gula tänder iaf

Säpos finaste gaddar
Citera
2022-01-29, 23:22
Medlem
Citat:
S.Trehövding har jättefina gula tänder iaf

Säpos finaste gaddar

Hahaha jo. Första gången jag pratade med henne fick jag en chock när hon öppnade munnen. Ruskiga gaddar. Med hennes lön borde hon fixa nötterma snarast!
Citera
2022-01-29, 23:23
Medlem
Citat:
Hej alla tidigare och nuvarande anställda på Säkerhetspolisen.

Jag som själv jobbar på Säpo sedan tio år vill gärna höra vad ni tycker om myndighetens personalpolitik och om myndighetens metoder, chefer, regel- och lagefterlevnad etc.

Jag har själv en hel del att delge kring detta men vill inte "färga" tråden. Mina perspektiv och erfarenheter kommer jag att skriva om i senare inlägg.

Hur känns det att vara hundar för familjen Wallenberg?
Citera
2022-01-29, 23:34
Medlem
Nån som vill sammanfatta tråden?

- Ebba förlorade livet pga Säpos slarv.
- Säpos möjligheter att avlyssna er på flashback är... noll.
- Säpo-anställda är nyanställda noviser i huvidsak.
- Säpo trakasserar egen personal.
- Säpos usla kompetens gör att brott missas.
- Klss Friberg drog med hedern i behåll till en konsultfirma egter att ha sett vraket Säpo.
- Nya GD Trehörning har gula tänder.

Typ det jag minns. Och ja jag hade inte fått några svar här på FB men jag har fått bdkräftat på annat sätt att saker är på väg att explodera på Säpo. Tydligen har enheten för intern säkerhet gått över gränsen och börjat överträda alla sina befogenheter. Avlyssning av anställda och spaning. De tror att alla är emot dem ser spöken överallt. Det är det senaste. Och kanske finns det spöken på Säpo som jobbar i skymundan......
Citera
2022-01-29, 23:44
Medlem
448s avatar
Citat:
.
..Massa Säpobabbel...

Dom är här hela tiden och läser , Trehörning och andra fosterhemsbarn måste läsa om sin tandfärg,höga pannor o dåsiga ansikten.

Inte helt nöjda men deras pressmaterial med personal talar sitt tydliga språk.

Fula och dumma som stryk
Citera
2022-01-30, 08:08
Medlem
448s avatar

Kommer bli upplopp i Solna , polisen kommer få sätta in kravallpolis o skjuta in tårgas när Säpo och Noa enucker o spåkärringar goes bananas o förklarar krig mot befolkningen

Säpo måste förstå att minoritetsgrupp med människor som dom är i form av fetalt alkoholsyndrom o sånt inte kan säga vad vi andra skall göra , man tar inte pekpinnar från Samhall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in