2022-01-18, 13:00
Medlem
VaBanks avatar
Hur många illegala städerskor har ni hos er?
Citera
2022-01-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ersattningsid
har en granne som är pensionerad chef på säpo .
Han påstår att ingen på Säpo ville flytta ut till Solna när det byggdes , det var ett rent politiskt beslut utan ville ha kvar verksamheten i City , eftersom det skulle vara lättare att identifiera Säpoanställda , han påstår också att typ en vecka efter alla flyttat in så gick ryssen utanför och fotade alla bilar på parkeringen utanför så det var lätt att identifiera vilka som var ägare . Till skillnad på Aphuset där hela kvarteret var inhägnat och det jobbade vanliga poliser också
Varför har de inte procedyr för parkering en bit ifrån?
Gud så jävla hjärndöda svenskarna är, det finns inte någon hejd liksom.
Citera
2022-01-18, 14:14
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik

Man använder p-däck och i fastigheter med massa företag o bostäder i förekommande fall även för dolda kontor
Citera
2022-01-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik

Det är så det ser ut idag. Ingen annan säkerhetstjänst skulle ens fundera på den lösningen. Men du kan när som helst gå och fota alla säpo-anställdas bilar. Tomteboda postterminal och sen upp för backen.
Citera
2022-01-18, 23:16
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaBank
Hur många illegala städerskor har ni hos er?

Alla på Säpo ingår i organisationen på något sätt , städarna spanar på den ganska korkade admistrativa personalen , liksom vaktmästare o rubbet.
Citera
2022-01-19, 08:18
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Hej alla tidigare och nuvarande anställda på Säkerhetspolisen.

Jag som själv jobbar på Säpo sedan tio år vill gärna höra vad ni tycker om myndighetens personalpolitik och om myndighetens metoder, chefer, regel- och lagefterlevnad etc.

Jag har själv en hel del att delge kring detta men vill inte "färga" tråden. Mina perspektiv och erfarenheter kommer jag att skriva om i senare inlägg.

Om du jobbar på Säpo kan du ju berätta vilken person som höll föredrag på Säpo för ca 2 år sen som kablades ut live på hela internnätverket och var mycket uppskattat , enda gången det har hänt enligt min granne. .Då är du mer trovärdig . För det föredraget kommunicerades ej ut i media .
Citera
2022-01-19, 21:37
Medlem
humpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Hej alla tidigare och nuvarande anställda på Säkerhetspolisen.

Jag som själv jobbar på Säpo sedan tio år vill gärna höra vad ni tycker om myndighetens personalpolitik och om myndighetens metoder, chefer, regel- och lagefterlevnad etc.

Jag har själv en hel del att delge kring detta men vill inte "färga" tråden. Mina perspektiv och erfarenheter kommer jag att skriva om i senare inlägg.

Säg till om du vill komma och jobba för mig här på FBI. Tycker det är mycket bättre kaffe än både SÄPO och CIA där jag varit tidigare.
Citera
2022-01-20, 03:16
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humpcut
Säg till om du vill komma och jobba för mig här på FBI. Tycker det är mycket bättre kaffe än både SÄPO och CIA där jag varit tidigare.

Vad anser du om Säpos handplockade fosterhemsbarnspersonal?

(FB) Anställda om Säkerhetspolisen (Säpo)

Ser du lika dåsig ut som den nuvarande noacehefen till klappmongo?

Är högpannande Säpokärringen med blå skinnpaj din fru?

Kysst haggan med gula tänder?

Citera
2022-01-20, 06:27
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeckelmalmoe
Jag jobbar med på SÄPO, vad skall vi diskutera?

Hade du jobbat på SÄPO hade du kanske vetat att det heter "också" och inte "med".
Citera
2022-01-20, 08:32
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Hade du jobbat på SÄPO hade du kanske vetat att det heter "också" och inte "med".

Tja nu tror jag väl att han spammar men många tror att Säpo består av felfria elitmänniskor

Nänä , Säpo är en mänsklig kökkemödding.

Det är exakt som om man tittar på en stor skola där samhället i stort är klass 1-9 och Säpo bupklassen.

Dom avskyr mig för att jag berättar det här , det är det som är så gottigt
Citera
2022-01-20, 12:41
Medlem
humpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Vad anser du om Säpos handplockade fosterhemsbarnspersonal?

(FB) Anställda om Säkerhetspolisen (Säpo)

Ser du lika dåsig ut som den nuvarande noacehefen till klappmongo?

Är högpannande Säpokärringen med blå skinnpaj din fru?

Kysst haggan med gula tänder?

Aspergianer har ofta svårt med sarkasm. Mitt inlägg var ett skämt för att belysa din obefintliga trovärdighet. Din autism gör inte ditt case starkare direkt.

Tror du verkligen att jag jobbar på FBI? Och har jobbat på SÄPO och CIA? HAHAHAHA

Läs mitt inlägg igen
Citera
2022-01-20, 12:45
Medlem
humpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Är det någon som tror att TS ens har ett jobb? Kolla hans historik. Sitter på Flashback bokstavligt talat hela natten. postar inlägg kl 01, 03, 05 osv. Han är en luffare eller pundare som har detta som sin hobby i brist på ett meningsfullt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in