Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-14, 15:23
  #205
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Ungefär samtidigt som SÄPO går ut med allt annat som är "allmänt känt" hos dina källor. Dvs, det tar nog ett tag.


Men din jude-råtta, är det inte allmänt känt att de båda ledarna var Mossad/CIA? Skämtar du eller?

Abu Bakr al-Baghdadi hette “Simon Elliott" (ISIS ledare)
Osama Bin Laden hette "Tim Osman". (Al-Qaidas ledare)

Och jag har filer, till och med från judemedia som erkänner att flera så kallade "muslimska" terrorister var judar.
__________________
Senast redigerad av Avalancheking 2022-11-14 kl. 15:34.
Citera
2022-11-14, 15:29
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Men din jude-råtta är det inte allmänt känt att de båda ledarna var Mossad/CIA? Skämtar du eller?

Som sagt, det kan ta ett tag innan SÄPO tillkännager denna viktiga information. Jag skulle tro att de tilllkännager det strax efter att de berättar att Bill Gates ligger bakom alla chemtrails, som ju också är något de hållit på länge.
Citera
2022-11-14, 15:35
  #207
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Som sagt, det kan ta ett tag innan SÄPO tillkännager denna viktiga information. Jag skulle tro att de tilllkännager det strax efter att de berättar att Bill Gates ligger bakom alla chemtrails, som ju också är något de hållit på länge.



Jag missförstod dig. Så galet trött på alla konton som ska försvara Israel och jag läste din post för snabbt. Ursäkta.
Citera
2022-11-23, 17:58
  #208
Medlem
448s avatar
Nån som vet om denna nucka har koppling till Säpo

Utseendet stämmer med motbjudande utseende

https://i.postimg.cc/4xyjc1Fp/Screen...12-Gallery.jpg
Citera
2022-12-18, 18:21
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Råkar vara så att ett av kontona i tråden tillhör min kollega/oss i teamet på Säpo. 😘
Skräpo borde va dess rätta namn. Jävla avskum.
Citera
2022-12-18, 19:35
  #210
Medlem
Vad tror ni om att skicka en härlig bajskorv till dom i julklapp? 💩🤣
Citera
2022-12-19, 19:38
  #211
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusjohan
Vad tror ni om att skicka en härlig bajskorv till dom i julklapp? 💩🤣

Nah , stället är ju som blanding fängelse och Samhall så det behöver inte skickas bajskorvar dit , finns bajskorvar lite överallt där.
Citera
2023-02-06, 10:14
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Besökare hänvisas till externa zonen en del av byggnaden som är avskiljd från verksamheten. Det borde du veta. Väldigt få personer som inte är anställda får passera in i salen på andra sidan. Under mina år i detta relativt nya hus har jag vetskap om att en handfull personer fått komma in.

Men jag kan ändå ge dig lite detaljer. Till höger äter vi mat. Rakt fram, lite till höger finns toaletter. Bakom det två större konferensrum. Vidare från restaurangen en mindre trappa upp och svängdörrar till gym och gympasal av modell mindre. Två hissar där, en till lagret och en till övernattningslägenheter.

Apropå det viktiga med denna tråd, atr öppet visa hur Säpo orsakade Ebba och de andras död genom inkompetens så kommer det inom kort explodera. Friberg lämnade i tid, von Essen komner få ta bajsmackan.

Snart 1½ år sen det skulle explodera enligt det här trollkontot. Men du kanske har blivit påkommen och sitter på en av Säpos blacksites och får svara på frågor??
Citera
2023-02-06, 11:45
  #213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
När ska SÄPO gå ut med att IS var en judisk konstellation och inte en muslimsk? Precis som Al-Qaida det vill säga. Det är ju redan allmänt känt att Abu Bakr al-Baghdadi arbetade för CIA/Mossad, liksom Bin Ladin (Tim Osman) samt de otal så kallade terrorister som i efterhand visat sig vara judar.

Varför skulle Säpo gå ut med det? Rör det deras verksamhet?
Citera
2023-02-07, 17:56
  #214
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Varför skulle Säpo gå ut med det? Rör det deras verksamhet?


Eftersom de har sagt att det var en muslimsk organisation bör de givetvis rätta till den uppgiften, din pundare. Min poäng var dock retorisk. Självklart kommer de aldrig att göra det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback