2021-07-16, 21:27
Medlem
Joelfrogs avatar
Sitter med Sarr 6.0 i nulget men har 0.5 ver, vem tycker ni r bsta valet fr mittfltare fr 6.5 eller under?
Citera
2021-07-17, 08:15
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Sitter med Sarr 6.0 i nulget men har 0.5 ver, vem tycker ni r bsta valet fr mittfltare fr 6.5 eller under?

Frutstter att du redan har Raphina annars r det vl han, Harrison, Buendia och Soucek som lockar mest. Trossard, Dele Alli, Ward-Prowse och Trincao som outsiders. Traore, Saka och Bowen br ocks nmnas.
Citera
2021-07-24, 09:06
Medlem
stayluckys avatar
Sancho fr 9.5m skulle kunna vara intressant, men r osker n s lnge. Skulle kunna offra Bruno + Raphinha/Buendia mot Sancho + Son.
Citera
2021-07-26, 11:55
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Sancho fr 9.5m skulle kunna vara intressant, men r osker n s lnge. Skulle kunna offra Bruno + Raphinha/Buendia mot Sancho + Son.

Vis av erfarenhet frn exempelvis Werner/Havertz/Ziyech s vill jag nog se hur han smlter in i laget/ligan frst. Sen r frgan om Ole slussar in honom lngsamt eller kr honom frn brjan.
Citera
2021-07-26, 11:58
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Vis av erfarenhet frn exempelvis Werner/Havertz/Ziyech s vill jag nog se hur han smlter in i laget/ligan frst. Sen r frgan om Ole slussar in honom lngsamt eller kr honom frn brjan.

Yes, jag kommer ocks att avvakta. Men kan bli ett intressant val framver om han gr bra ifrn sig. terstr att se hur Ole stller upp och hur bra Sancho anpassar sig till PL.
Citera
2021-07-27, 07:29
Medlem
Satt och lekte lite med laget igr och upptckte att Watford har hela TIO stycken anfallare i rets FPL. Mste vara nt slags rekord?
Citera
2021-08-01, 10:54
Medlem
Hmm knepigt detta, kommer cancelo starta? Son eller Bruno ? Soucek eller raphinha?
Funderar p varane men finns ej att vlja p n..
Citera
2021-08-01, 12:59
Medlem
Bachman, Foster

Shaw, James, White, Coady, 4.0

Son, Bruno, Salah, Soucek, Brownhill

Vardy, Rodriguez, Toney

Vad tycker ni? Kan ju offra Vardy fr tex Watkins och d uppgradera Brownhill till Raphinha och ven ha 1.0 ver att byta ut Coady eller Rod. Men samtidigt sitta p Vardy i premiren kan bli kul.
Citera
2021-08-01, 13:44
Medlem
Joelfrogs avatar
Vad tror ni om Lucas Moura med en portugisisk talande trnare?
Fr han mer speltid d kanske?
Citera
2021-08-01, 14:09
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Vad tror ni om Lucas Moura med en portugisisk talande trnare?
Fr han mer speltid d kanske?

Han har sett bra ut i Tottenhams trningsmatcher hittills. Nu nr Bale lmnat och Lamela "bytts" mot Gil (som troligtvis kommer behva ett tag fr att anpassa sig) tror jag hans chanser till att starta i alla fall i de inledande matcherna r rtt stora.
Citera
2021-08-02, 06:02
Medlem
toxicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Han har sett bra ut i Tottenhams trningsmatcher hittills. Nu nr Bale lmnat och Lamela "bytts" mot Gil (som troligtvis kommer behva ett tag fr att anpassa sig) tror jag hans chanser till att starta i alla fall i de inledande matcherna r rtt stora.

Hur har Doherty sett ut i Tottenhams trningsmatcher?
Citera
2021-08-02, 08:51
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity
Hur har Doherty sett ut i Tottenhams trningsmatcher?

Han har bara varit med i truppen i senaste matchen mot MK Dons och spelade d 60 min. Imponerade inte men gjorde inga direkt misstag heller. Tottenham har spelat ett 4-3-3 i sina tre trningsmatcher hittills och i mitt tycke r Doherty fr dlig defensivt fr att fungera i en fyrbackslinje.
Senast redigerad av preben12 2021-08-02 kl. 09:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in