2021-07-16, 21:27
Medlem
Joelfrogs avatar
Sitter med Sarr 6.0 i nuläget men har 0.5 över, vem tycker ni är bästa valet för mittfältare för 6.5 eller under?
Citera
2021-07-17, 08:15
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Sitter med Sarr 6.0 i nuläget men har 0.5 över, vem tycker ni är bästa valet för mittfältare för 6.5 eller under?

Förutsätter att du redan har Raphina annars är det väl han, Harrison, Buendia och Soucek som lockar mest. Trossard, Dele Alli, Ward-Prowse och Trincao som outsiders. Traore, Saka och Bowen bör också nämnas.
Citera
2021-07-24, 09:06
Medlem
stayluckys avatar
Sancho för 9.5m skulle kunna vara intressant, men är osäker än så länge. Skulle kunna offra Bruno + Raphinha/Buendia mot Sancho + Son.
Citera
2021-07-26, 11:55
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Sancho för 9.5m skulle kunna vara intressant, men är osäker än så länge. Skulle kunna offra Bruno + Raphinha/Buendia mot Sancho + Son.

Vis av erfarenhet från exempelvis Werner/Havertz/Ziyech så vill jag nog se hur han smälter in i laget/ligan först. Sen är frågan om Ole slussar in honom långsamt eller kör honom från början.
Citera
2021-07-26, 11:58
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Vis av erfarenhet från exempelvis Werner/Havertz/Ziyech så vill jag nog se hur han smälter in i laget/ligan först. Sen är frågan om Ole slussar in honom långsamt eller kör honom från början.

Yes, jag kommer också att avvakta. Men kan bli ett intressant val framöver om han gör bra ifrån sig. Återstår att se hur Ole ställer upp och hur bra Sancho anpassar sig till PL.
Citera
2021-07-27, 07:29
Medlem
Satt och lekte lite med laget igår och upptäckte att Watford har hela TIO stycken anfallare i årets FPL. Måste vara nåt slags rekord?
Citera
2021-08-01, 10:54
Medlem
Hmm knepigt detta, kommer cancelo starta? Son eller Bruno ? Soucek eller raphinha?
Funderar på varane men finns ej att välja på än..
Citera
2021-08-01, 12:59
Medlem
Bachman, Foster

Shaw, James, White, Coady, 4.0

Son, Bruno, Salah, Soucek, Brownhill

Vardy, Rodriguez, Toney

Vad tycker ni? Kan ju offra Vardy för tex Watkins och då uppgradera Brownhill till Raphinha och även ha 1.0 över att byta ut Coady eller Rod. Men samtidigt sitta på Vardy i premiären kan bli kul.
Citera
2021-08-01, 13:44
Medlem
Joelfrogs avatar
Vad tror ni om Lucas Moura med en portugisisk talande tränare?
Får han mer speltid då kanske?
Citera
2021-08-01, 14:09
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Vad tror ni om Lucas Moura med en portugisisk talande tränare?
Får han mer speltid då kanske?

Han har sett bra ut i Tottenhams träningsmatcher hittills. Nu när Bale lämnat och Lamela "bytts" mot Gil (som troligtvis kommer behöva ett tag för att anpassa sig) tror jag hans chanser till att starta i alla fall i de inledande matcherna är rätt stora.
Citera
2021-08-02, 06:02
Medlem
toxicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Han har sett bra ut i Tottenhams träningsmatcher hittills. Nu när Bale lämnat och Lamela "bytts" mot Gil (som troligtvis kommer behöva ett tag för att anpassa sig) tror jag hans chanser till att starta i alla fall i de inledande matcherna är rätt stora.

Hur har Doherty sett ut i Tottenhams träningsmatcher?
Citera
2021-08-02, 08:51
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity
Hur har Doherty sett ut i Tottenhams träningsmatcher?

Han har bara varit med i truppen i senaste matchen mot MK Dons och spelade då 60 min. Imponerade inte men gjorde inga direkt misstag heller. Tottenham har spelat ett 4-3-3 i sina tre träningsmatcher hittills och i mitt tycke är Doherty för dålig defensivt för att fungera i en fyrbackslinje.
Senast redigerad av preben12 2021-08-02 kl. 09:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in