2021-08-21, 20:49
Medlem
VM-tipsets avatar
Antagligen valde man rätt kapten med Bruno när Salah kammade nästan noll.

Hur ser er wildcardstrategi ut. Vilken omgång?
Citera
2021-08-21, 22:34
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Själv plockar jag in både Lukaku och Jota och kaptenar Lukaku mot Pool, trots både Ings och Antonio i anfallet. I have a feeling...

Du har nog bättre alternativ för kapten än Lukaku mot Liverpool. Ings är ett klart bättre alternativ enligt min mening. Han har bevisat att han kommit in i Villa direkt som jag ser det. Jag har också Lukaku i laget dock. Men avvaktar med bindeln tills dom möter sämre lag. Hoppas han har torka imorn
Citera
2021-08-21, 23:05
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Däremot var ju bindeln på Firmino ett riktigt idiotbeslut. Han ryker nu. Jota går uppenbarligen före och man kan inte säga att det är ett felbeslut.
Intressant kaptensval minst sagt. Men jag gillar ovanliga val, både bland spelare och kaptener.Svårt att peta Jota men Firmino kom hem rätt sent och tror att han slussas in.
Citera
2021-08-21, 23:16
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Intressant kaptensval minst sagt. Men jag gillar ovanliga val, både bland spelare och kaptener.Svårt att peta Jota men Firmino kom hem rätt sent och tror att han slussas in.

Jag försöker göra ovanliga grejer. Lite Moneyball typ. Det vore dumt av Klopp om han petar Jota nu. Det är som jag sa. Han ska spela. Men det är möjligt att Firmino får spela snart. Han är ju en Klopp-favorit.
Citera
2021-08-22, 00:14
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Du har nog bättre alternativ för kapten än Lukaku mot Liverpool. Ings är ett klart bättre alternativ enligt min mening. Han har bevisat att han kommit in i Villa direkt som jag ser det. Jag har också Lukaku i laget dock. Men avvaktar med bindeln tills dom möter sämre lag. Hoppas han har torka imorn

Som sagt, en känsla jag har. Jag kommer att gå på den. Idag kaptenade jag Salah, tyvärr trots att magkänslan sa nej. Sådär gick det
Citera
2021-08-22, 09:57
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Skrapade ihop 36 p igår (edit: har kvar Maguire/Shaw/Pepe/Pogba), anfallsduon från Newcastle (Maximin/Wilson) bidrog minsann inte med många poäng, men med lite mer tur hade det blivit mål för Wilson. Nästa helg väntar So'ton hemma, så jag kan gott tänkas att hålla kvar duon - tre förluster i rad för Newcastle kan det väl ändå inte bli för Newcastle.......

Salah VAR:ades bort, så kaptenpoängen på honom blev inte många, hoppas lite på en Fernandes-flopp idag så tappet inte blir för stort mot alla dom som har kaptenmarkering på Fernandes.....

Pepé-mål mot Chelsea (och gärna Chelsea-förlust) skulle också göra mig väldigt glad.....
Senast redigerad av JazzinForBlueJean 2021-08-22 kl. 10:00.
Citera
2021-08-22, 13:09
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Jag försöker göra ovanliga grejer. Lite Moneyball typ.
Som sagt, jag gillar det.

Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean

Salah VAR:ades bort, så kaptenpoängen på honom blev inte många
VAR använt korrekt så även om jag gärna sett det vara godkänt kan man inte klaga.
Citera
2021-08-22, 16:54
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VM-tipset
Antagligen valde man rätt kapten med Bruno när Salah kammade nästan noll.

Eller inte
Citera
2021-08-22, 17:58
Medlem
VM-tipsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Eller inte

Citera
2021-08-22, 22:59
Medlem
62 poäng och troligtvis färdigspelad. Andra veckan på raken med bara tio spelare. Ligger okej till men nästan alla har kvar 1-2 från West Ham och nån från Leicester.

Bindeln på Bruno gick ju också bra.
Citera
2021-08-22, 23:10
Medlem
4-4-2s avatar
Kommer nog sluta på runt 70 poäng efter morgondagens batalj. Ligger top 3 % just nu i världsrankingen. Skaplig inledning och ingen panik på transfersidan inför omgång 3 heller.
Citera
2021-08-23, 22:33
Medlem
Svårt att hålla transferfingrarna i styr när man ser Benrahmas poängskörd i inledningen och man själv sitter med Barnes och Saka… Bara att acceptera att man gjort ett felval och justera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in