2021-07-24, 21:17
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Men hur många promille är det som "kaosar"??

Alldeles för många. Släpp klanskiten. Alla MENA borde assimileras och släppa sitt gamla kaos.
Citera
2021-07-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love-Diana-de-Nice
Alldeles för många. Släpp klanskiten. Alla MENA borde assimileras och släppa sitt gamla kaos.
Fast de som med i kriminella gäng är oftast födda eller växte upp i Sverige med gangster musik på radio och gangster filmer i tv dvs de Sveriges ansvar!!

Första generation sköter sig oftast??
Citera
2021-07-24, 21:22
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Men hur många promille är det som "kaosar"??

Uppenbarligen ”tillräckligt”, eftersom de tar upp 80% av fängelseplatserna för grova brott och samtidigt har ”koasande” över till alla kriminella gäng, klaner och förnedringsrån.
Förutom allt ”standardkaosande” som gör t.ex. alla badhus och nu många stränder till no-go-zoner. Förlåt, särskilt utsatta områden skulle det naturligtvis vara.
Citera
2021-07-24, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
Uppenbarligen ”tillräckligt”, eftersom de tar upp 80% av fängelseplatserna för grova brott och samtidigt har ”koasande” över till alla kriminella gäng, klaner och förnedringsrån.
Förutom allt ”standardkaosande” som gör t.ex. alla badhus och nu många stränder till no-go-zoner. Förlåt, särskilt utsatta områden skulle det naturligtvis vara.
Ändå är det inte ens en promille av Sveriges befolkning som sitter inne!!😀

Bara acceptera majoriteten sköter sig, bara sluta diskrimera så de får jobb så blir det bra 🤣
Citera
2021-07-24, 21:48
Medlem
Citat:

Bara acceptera majoriteten sköter sig, bara sluta diskrimera så de får jobb så blir det bra 🤣

Diskriminera? Hur ska en somalier som är analfabet få nått jobb? Det svenska fåraherdejobbet år upptaget av en annan somalier.
Citera
2021-07-24, 21:59
Medlem
Citat:
Diskriminera? Hur ska en somalier som är analfabet få nått jobb? Det svenska fåraherdejobbet år upptaget av en annan somalier.
Jag inte arbetsmarknad minister 🤣men ändå jag ser massa med somalier som kör buss, taxi somaliskor som jobbar med äldre, andra myndigheter etc

Här pratar jag om invandrare som födda här, eller växte upp i Sverige!! Gick i svensk skola sen de var små dvs de Sveriges ansvar!!
Citera
2021-07-24, 22:44
Medlem
Citat:
Sverige är en Pull factor. Så är det. Människor vill hit. Men varför i helvete ta med sig sitt KAOS?!

Inte den heller är en enkel fråga. Har man ett avslappnat rättssystem om det nu är rätt att uttrycka sig så och utöver det pengar, droger, tjejer, vapen mm så kommer det absolut finnas människor som kommer utnyttja det. Varför människor från vissa kulturer gör det lite extra har jag inte tillräckligt med kunskap att svara på.

Jag tror dock inte att det är just araberna som är de värsta kriminella men även om många råkar vara det så har islam inte på något sätt med det att göra. Även den med noll kunskap om islam vet att religionen förbjuder helt det som kriminella håller på med.

Slutsats: flashabck har fel när de tror att alla från MENA håller på med kriminalitet och dylikt, bilden är mycket komplicerad (precis som Jimmie sa till mig en gång), allt hänger ihop och religionen islam och dess regler och lagar är lite större än att det ska diskuteras här.

En sak är säker dock: om jag diskuterar med låt säga Annie eller Ebba under flera års tid så tvivlar jag inte en sekund på att vi kommer komma fram till att de hatar mig mer än vad jag hatar dem. Jag hatar inte ens dem.
Citera
2021-07-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Votramos
Inte den heller är en enkel fråga. Har man ett avslappnat rättssystem om det nu är rätt att uttrycka sig så och utöver det pengar, droger, tjejer, vapen mm så kommer det absolut finnas människor som kommer utnyttja det. Varför människor från vissa kulturer gör det lite extra har jag inte tillräckligt med kunskap att svara på.

Jag tror dock inte att det är just araberna som är de värsta kriminella men även om många råkar vara det så har islam inte på något sätt med det att göra. Även den med noll kunskap om islam vet att religionen förbjuder helt det som kriminella håller på med.

Slutsats: flashabck har fel när de tror att alla från MENA håller på med kriminalitet och dylikt, bilden är mycket komplicerad (precis som Jimmie sa till mig en gång), allt hänger ihop och religionen islam och dess regler och lagar är lite större än att det ska diskuteras här.

En sak är säker dock: om jag diskuterar med låt säga Annie eller Ebba under flera års tid så tvivlar jag inte en sekund på att vi kommer komma fram till att de hatar mig mer än vad jag hatar dem. Jag hatar inte ens dem.

Om MENA släpper sin KAOS-kultur blir allt så mycket enklare för alla.
Citera
2021-07-24, 23:10
Medlem
Citat:
Om MENA släpper sin KAOS-kultur blir allt så mycket enklare för alla.

Ja ok imorgon klockan elva kommer vi släppa vår KAOS-kuktur. Låter det bra?

Tack för dina inlägg men du borde låtit någon som kan skriva lite längre inlägg svara mig nu när jag varit sugen på att skriva lite idag. Det händer typ en dag vartannat år och nu är det tyvärr över. Don't worry, det kommer gå bra för Sverige.
Citera
2021-07-24, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Votramos
Ja ok imorgon klockan elva kommer vi släppa vår KAOS-kultur. Låter det bra?

Det var hårt av mig, men...

Det finns en anledning till att det ser ut dom det gör i MENA och att folk drar därifrån. Men varför dra med det till Västeropa. MENA-kultur funkar inte i MENA. Varför tror nån att det ska funka här?
Senast redigerad av Love-Diana-de-Nice 2021-07-24 kl. 23:45.
Citera
2021-07-25, 03:43
Medlem
Citat:

Varför tror du MENA-iterna skulle vilja bli själsdöda svenskar vars mening i livet är att jobba och betala skatt?

Det är ju svenskarna som är onormala i huvudet och har förstört sitt samhälle MENAiterna har bara oportunistiskt dragit nytta av svenskens idioti. Om man nu tittar på den dumma hjärntvättade svensken och hur den beter sig.. vill man då vara som den svensken som har förstårt sitt samhälle ? Nä det vill man givetvis för allt i världen inte.
Senast redigerad av larsjohansson 2021-07-25 kl. 03:49.
Citera
2021-07-25, 07:10
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:

”Överrepresentation”. Slå upp det om du inte vet vad det betyder.
Så det finns inget problem med utanförskap, kriminella gäng, klanstyre, förnedringsrån, etc etc?
Lite skjutna poliser och barn får man räkna med i ett modernt samhälle?
Poliser som gråter ut i TV för att de förlorat kontrollen över invandrad brottslighet är det nya normala?

Naturligtvis sköter sig majoriteten, och ingen diskriminerar dem här i världens minst rasistiska land.
I Sverige ”får” man inte jobb (utom hittepåjobb) utan man har ett eget ansvar att skaffa kompetens nog för att vara anställningsbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in