Citat:
Jag pratar om IQ. Utöver det så har jag varit öppet emot invandringen i snart tio år. Nu ser situationen ut som den gör och det är försent och man får arbeta efter det samhälle som skapats. Det finns såklart en mängd skäl till olika problem och du vet inte ett smack om mig eller det liv jag levt eller vad jag utsatts för från invandrare. Men jag har lärt mig en sak sedan jag började skriva på Flashback. Ni svenskar är definitivt en feg skam ni med. Vad gör nu som inte visar vår mänskliga historia. Gissa hur många fega, svenskar som subtilt tror att de kan dreva mot mig ig och mobba mig som vuxen medan jag är likgiltig tillbaka eftersom jag förstår väl genom egen intelligens att det är nedärvt beteende som inte kan moderniseras bort. De skulle slagit ihjäl klanmedlemar, bränt kvinnor de ogillat på bål, satt andra folkslag i koncentrationsläger osv. Faktum är att jag flera gånger i veckan går ut och ser den historien skriven över människor som sitter här på nätet och tror att de är något utöver det vanliga. Att just de har förmågan det är jag som istället har.
Och Jo, jag bestämmer definitivt vilka diskussioner eller vilken nivå som krävs min delaktighet.
Och Jo, jag bestämmer definitivt vilka diskussioner eller vilken nivå som krävs min delaktighet.
Jag förstår inte riktigt vad du försöker säga. Ditt bidrag i den här tråden har varit ganska otydligt, för att inte säga förvirrat.
Om du inte vill diskutera med mig så kan du avstå. Du behöver inte skriva i den här tråden. Det har inte bidragit med något direkt men så länge du svarar mig så finns risken att jag svarar dig. Och jag citerar dig som sagt hur mycket jag vill.
Vill du diskutera så får du dock försöka formulera någon slags argument/resonemang istället för att bara babbla osammanhängande om att svenskar är fega etc. Det vet jag redan men svenskar är inte ämnet för tråden (se rubriken).