2021-07-25, 07:12
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Varför tror du MENA-iterna skulle vilja bli själsdöda svenskar vars mening i livet är att jobba och betala skatt?

Det är ju svenskarna som är onormala i huvudet och har förstört sitt samhälle MENAiterna har bara oportunistiskt dragit nytta av svenskens idioti. Om man nu tittar på den dumma hjärntvättade svensken och hur den beter sig.. vill man då vara som den svensken som har förstårt sitt samhälle ? Nä det vill man givetvis för allt i världen inte.

Och här har vi anledningen till att mångkultur inte fungerar.
En kultur bygger upp för framtiden.
En annan kultur roffar åt sig och river ner.

Och där är vi nu.
Citera
2021-07-25, 07:28
Bannlyst
Tror inte de tänker särskilt mycket på det men särskilt stolta bör de inte vara.

Vuxna friska män som på egen hand kaozat sönder sina hemländer och "flyr" från det för att leva lyxliv hos fienden, den otrogna horan (svensken).

Mogadishu ser ut såhär: https://storage.googleapis.com/afs-p...55453/800.jpeg

Tar man hit Mogadishu så får man Mogadishu. Det låga IQet hos både negrer och araber bidrar mycket till det, deras djuriska instinkter går före tänkandet, noll empati för andra, noll konsekvenstänk, våldsamt agerande på impuls med mera.

Någon skrev att det är en promille av alla invandrare i Sverige som på något sätt är kriminella. Det tror jag inte på, jag skulle gissa på att minst 40% av alla främmande män håller på med någon slags kriminalitet (våld, vandalisering, pengatvätt, hot m.m).
Senast redigerad av niggerbollen 2021-07-25 kl. 07:33.
Citera
2021-07-25, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
”Överrepresentation”. Slå upp det om du inte vet vad det betyder.
Så det finns inget problem med utanförskap, kriminella gäng, klanstyre, förnedringsrån, etc etc?
Lite skjutna poliser och barn får man räkna med i ett modernt samhälle?
Poliser som gråter ut i TV för att de förlorat kontrollen över invandrad brottslighet är det nya normala?

Naturligtvis sköter sig majoriteten, och ingen diskriminerar dem här i världens minst rasistiska land.
I Sverige ”får” man inte jobb (utom hittepåjobb) utan man har ett eget ansvar att skaffa kompetens nog för att vara anställningsbar.
Problem finns precis men de Sveriges problem att lösa 😀
Citera
2021-07-25, 10:28
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Problem finns precis men de Sveriges problem att lösa 😀

Och du tycker att det är vettig politik att fylla på med mer likadana problem innan man ens har en aning om hur man skall lösa de man har nu?

Konsekvensanalys är inte riktigt din grej, eller hur?
Senast redigerad av Kill-9 2021-07-25 kl. 10:31.
Citera
2021-07-25, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
Och här har vi anledningen till att mångkultur inte fungerar.
En kultur bygger upp för framtiden.
En annan kultur roffar åt sig och river ner.

Och där är vi nu.

Ja svenskar bygger något men på det hela taget så fungerar inte svenskarnas tänkande och betende för framtiden. Svenskarna kan inte existera på lång sikt med sitt nuvarande sätt att tänka och bete sig på, detta trots att svenskar och duktiga på att jobba och uppfinna saker.

Om du är duktig på att jobba och sen genom din naitvitet går med på att få allting stulet och mer därtill så att du i slutändan hamnar på minus så kunde du låtit bli att jobba från första början och gjort något annat meningsfullt som att skaffa familj och barn.
Senast redigerad av larsjohansson 2021-07-25 kl. 13:03.
Citera
2021-07-30, 09:47
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ändå är det inte ens en promille av Sveriges befolkning som sitter inne!!😀

Bara acceptera majoriteten sköter sig, bara sluta diskrimera så de får jobb så blir det bra 🤣

De arbetslösa, svenska män jag känner till sitter hemma och spelar datorspel.

De arbetslösa, MENA-män jag känner till sitter och hänger på torget, säljer droger och rånar svenskar.

Vari ligger diskrimineringen?
Citera
2021-07-30, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
De arbetslösa, svenska män jag känner till sitter hemma och spelar datorspel.

De arbetslösa, MENA-män jag känner till sitter och hänger på torget, säljer droger och rånar svenskar.

Vari ligger diskrimineringen?
Nej svenskar köper droger, sluta knarka 😀
Citera
2021-08-02, 18:19
Medlem
theshades avatar
Citat:
Nej svenskar köper droger, sluta knarka 😀

Jag drar linor med svenskar och muslimska blattar likaså. Det är inte haram tydligen. Gå och lägg dig Pelle Jöns.
Citera
2021-08-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag drar linor med svenskar och muslimska blattar likaså. Det är inte haram tydligen. Gå och lägg dig Pelle Jöns.
Muslimer är i moské och ber till Allah?? Inte med luffare som knarkar 😀
Citera
2021-08-03, 15:36
Medlem
Pusts avatar
Citat:

De största producenterna i världen av ett par droger är muslimska länder. Exempelvis Marocko för hasch och Afghanistan för heroin.
According to the United Nations Office on Drugs and Crime, Pakistan has 6.7 million drug users. More than 4 million of these are addicts, amongst the highest number for any country in the world. According to the 2020 research article published in Elsevier, the first step towards drug addiction starts with smoking. Researchers also state that drug usage in movies also influences the behaviour of drug consumption among university students.[4]

Abuse of cannabis and heroin is rife in the country and the drugs are extremely cheap and easy to get. Most of the drugs come from Afghanistan, the country that is responsible for at least 75% of the world's heroin.[5] UNODC calculates that more than 800,000 Pakistanis aged between 15 and 64 use heroin regularly. It is also estimated that up to 44 tons of processed heroin are consumed annually in Pakistan. A further 110 tons of heroin and morphine from neighboring Afghanistan are trafficked through Pakistan to international markets. Furthermore, Pakistan's illegal drug trade is believed to generate up to $2 billion a year.[6]
https://en.wikipedia.org/wiki/Drug_a...on_in_Pakistan
Citera
2021-08-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
De största producenterna i världen av ett par droger är muslimska länder. Exempelvis Marocko för hasch och Afghanistan för heroin.
According to the United Nations Office on Drugs and Crime, Pakistan has 6.7 million drug users. More than 4 million of these are addicts, amongst the highest number for any country in the world. According to the 2020 research article published in Elsevier, the first step towards drug addiction starts with smoking. Researchers also state that drug usage in movies also influences the behaviour of drug consumption among university students.[4]

Abuse of cannabis and heroin is rife in the country and the drugs are extremely cheap and easy to get. Most of the drugs come from Afghanistan, the country that is responsible for at least 75% of the world's heroin.[5] UNODC calculates that more than 800,000 Pakistanis aged between 15 and 64 use heroin regularly. It is also estimated that up to 44 tons of processed heroin are consumed annually in Pakistan. A further 110 tons of heroin and morphine from neighboring Afghanistan are trafficked through Pakistan to international markets. Furthermore, Pakistan's illegal drug trade is believed to generate up to $2 billion a year.[6]
https://en.wikipedia.org/wiki/Drug_a...on_in_Pakistan
Ja du och dina knarkar kompisar sponsrar talibaner osv 😀
Citera
2021-08-06, 13:33
Medlem
theshades avatar
Citat:

Jag vet inte vilket Sverige du lever i för det där stämmer helt enkelt inte.

Jag har träffat många troende muslimer som sen genast lagt fram varorna på bordet och dragit feta linor.

Du lever väl i mammas källare och har aldrig varit på en fest antar jag, baserat på ditt fåniga, naiva sätt att skriva. Dummerjöns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in