Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Ja du kan fortfarande inte läsa märker vi alla.
Det med att Emil var känd av polisen eftersom han var missbrukare, och att det varit en patrull på gatan strax innan, det står i Fupen. Men din vana trogen så tror du man har fått den infon av Lydia. Det är lugnt, tro du det och känn dig blåst.
Vem har sagt att ett telefonsamtal finns på sms. Jag sa att vad Emil gjort finns på sms eftersom Jelena skrivit det på sms, till olika personer. Ej till Lydia bör ju nämnas då du envisas att tro allt kommer från henne.

Du har inte svarat på mitt bemötande gällande fupen, där ett pm innehöll vilseledande information. En lokalpolis hade viss kännedom om Emil, då han som sagt bott i Bålsta med omnejd hela sitt liv. Så som det brukar vara i små hålor.
Du brukar hävda att din info kommer från Lydia och andra. Är det mer sanning i det då?
Förklara istället varför du sitter som spindeln i nätet och försvarar Lydia och samlar "bevis" som passar in i Din bild av vad som hänt?!
Ulf och Jelena, de skickar skärmdumpar till Dig?
Ledsen men jag tror inte du är riktigt rätt informerad, gubben.
Läs på om personlighetsstörningen som Lydia lider av. Sen funderar du på om det är värt att ge upp ditt liv för någon som utnyttjar dig som spyhink? Hur många dumma elaka män är Lydia uppe i nu? Hur många telefonsamtal har du fått bistå med, när det handlar om att sprida skit, som med Per?
Är det inte lite märkligt hur Per var tillsammans med Lydia, men blev brädad av Emil, sen vill Lydia jävlas med Per?