2022-08-21, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja jag förstår att du ej hänger med när du inte har läst ordentligt.
Emil hjälpte Lydia att flytta. Men alla hennes saker fanns ej i lägenheten, en del saker fanns hos andra kompisar. Det är dels sånt som Emil hämtade när Lydia låg inne. Sen packade han upp saker hon hade packat ner i lådor.
Förstår du nu lite lättare?

Citat:
Jo det är bevis på vad hon sagt att hon sett. Med andra ord: Det är bevis på vad ett ögonvittne sagt att hon har sett.

Citat:
Ledsen, men skärmdump på sms kallar jag bevis och inte någon som bara finns i huvudet.
Men i din fantasi så är det kanske bara påhitt, och det får stå för dig. Jag vet till 100% att det är sant varje fall, för jag kan se det här.

Citat:
Vad du och dina tycker rör mig inte ryggen. Ni ältar bara samma sak hela tiden, med precis det du anklagar andra för.

Citat:
Jag håller isär på saker. Kanske ni inte borde ställa frågor om ni ej vill ha svar.

Citat:
Va, vad snackar du om?
Jag sa att hon som hyrde ut lägenheten är ett ögonvittne, det är alltså hon som sett dom. Det är hon som skickat sms. Då är det ögonvittnet som skickat sms.
🤣🤣🤣 VAD är det du håller isär? Skinkorna?

Du har spunnit loss så pass att din vapendragare inte backar upp ditt nonsens längre

Du påstår att DU har skärmdumpar på sms, från lägenhetsinnehavaren, till vem?
Hon har sett dom. Vilka dom?
Emil ska, enligt dig ha kuskat runt och hämtat Lydias tillhörigheter, från lägenheten och hennes vänner, när hon låg på psyket, han ska ha packat upp och ner hennes saker, enligt dig och din svans.

Lydia säger själv i förhöööören att hon inte skulle bo hos Emil, att dem skulle skaffa något gemensamt, (vad skulle Lydia Barth ens kunnat gå in med???) Sen så har att han lagt ut huset till försäljning när hon låg inne, hon fick inte fick söka lägenhet (mina ord, pga kaosekonomi) att hon ändå ringt runt och sökt lägenhet för att hon inte skulle bo med Emil, samma dag som mordet....sen sa hon att dem skulle gifta sig till sommaren....

Du och svansen har påstått att Lydia fått klartecken, om en bostad, alltså.....lägg ner

Filmtips till dig, Lasse
https://www.sfanytime.com/sv/movie/lars-and-the-real-girl

Tillägg, tipsa Uffepuffe om en sån här! Spillde ut morgonkaffet, när jag såg denna, kom direkt att tänka på stalker-Uffe
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-21 kl. 09:56. Anledning: Tillägg
2022-08-21, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Jag har bevis på att det inte stämmer. Jag har nämligen talat med henne.

Hör du hur det låter?
Jag undrar också över dessa tunga "bevis" som Lasse besitter... det finns nog en anledning till att ingen vittnade å Lydias vägnar...

Hon klarade av att gräva sin grop alldeles själv, hon är ju så stark
2022-08-21, 12:19
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Jag har bevis på att det inte stämmer. Jag har nämligen talat med henne.

Hör du hur det låter?

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag undrar också över dessa tunga "bevis" som Lasse besitter... det finns nog en anledning till att ingen vittnade å Lydias vägnar...

Hon klarade av att gräva sin grop alldeles själv, hon är ju så stark
Blir så patetiskt när han lallar runt "jag har bevis jag har bevis" som om "jag har bevis" är tillräckligt med bevis när man ber honom lägga upp beviset..
medans man själv måste återge allt i exakt ordalag annars är man en lögnare, troll m.m

Känns som härskartaktik, troligen nått han lärt av Lydia
2022-08-21, 12:47
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Jepp, att ett ögonvittne berättat vad hon har sett. Vad är skillnaden där och på exempelvis Emils grannar berättar vad de sett?
Nej, nu måste du läsa lite bättre. JAG har talat med henne. JAG vet sanningen. Jag har et ljudbandopptag som jag skickat till flera i PM. Fick ocensurerad SMS-konversation tillbaks. Så det är sanningen.
Senast redigerad av WinnieSeila 2022-08-21 kl. 12:52.
2022-08-21, 14:31
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jag håller isär på saker. Kanske ni inte borde ställa frågor om ni ej vill ha svar.

Nu förstår jag inte riktigt, jag har inte frågat dej om nånting ,för det skulle vara totalt meningslöst.
Däremot så påpekade jag att du svamlar å säjer emot dej själv, det är ingen fråga det är ett påstående
som jag BEVISADE, med att lägga upp två citat från dej,,,liksom
2022-08-21, 15:04
Avslutad
Citat:
Ja att man sagt att hon blivit triggad till något, att något har hänt....är det samma som att säga att hon inte sköt? Nej det är det inte!
Ingen har någonsin påstått att Lydia INTE sköt. Ingen

Däremot så tycker JAG och många med mig, att det är riktigt ruttet att ljuga och sprida falskt hittepå, med insinuationer om att Emil på något sätt skulle orsakat sin egen död.

Att Lydia påstått det ena och det tredje, ja det är som det är, hon har gått i "livets hårda skola" bokstavligen. Där råder andra lagar och förväntningar. Tjyvheder, man golar inte osv

Det är väldigt mycket du blivit itutad av Lydia, hon har tillsammans med I gjort det till en sport att förföra och lura män. Tror du jag ljuger? Fråga henne om I.

Att du är förblindad av Lydia råder inga tvivel om.

Men om du bsckar tillbaka och funderar över alla märkliga situationer som drabbat Lydia, är det rimligt tror du, eller kan det vara så att hon, som du själv uttryckte det "spelar med"? Väljer att inte berätta
2022-08-21, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Blir så patetiskt när han lallar runt "jag har bevis jag har bevis" som om "jag har bevis" är tillräckligt med bevis när man ber honom lägga upp beviset..
medans man själv måste återge allt i exakt ordalag annars är man en lögnare, troll m.m

Känns som härskartaktik, troligen nått han lärt av Lydia
Det har lite samma "tugg" lite lätt blåsta sättet att "argumentera". Asså, ja ser att de e jag, [intäläktuällt] men jag kommer inte ihåg ju!
Håller man på att torska i en debatt, då byter man fokus och går tillbaks och tjatar om någonting som i tråden är helt utrett alternativt, hittar på någonting och försöker få igång trådsanningar.
2022-08-21, 20:19
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Nej, nu måste du läsa lite bättre. JAG har talat med henne. JAG vet sanningen. Jag har et ljudbandopptag som jag skickat till flera i PM. Fick ocensurerad SMS-konversation tillbaks. Så det är sanningen.

Citat:
Och vad i det jag skrev är det som inte du förstod?
Lasse: jo då jag förstod mycket väl att du inte kunde komma med bevis.

Winnie, tack, bra mycket trovärdigare än det Lasse o co försökte framföra
2022-08-21, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Absolut av intresse!

Utöver det ska man komma ihåg att detta är skrivet före det tragiska mordet och detta skrivs faktiskt av en person som inte verkar gilla ngn utav dom.

Ps.Drog iväg några PM till dig. Titta på dom vid tid. D.s

Ja det spelar verkligen ingen roll att man berättar att man ej fått info från Lydia utan att det kommer från helt andra personer. Vissa läser som krattor och är extremt korkade.

Men här har du skärmdumparna jag fått länkar på nu.
Första länken är ju på när hon som hyrde ut lägenheten meddelar att hon har blivit hotad.

https://imgur.com/hYNIlsd

Här i den andra skärmdumpen så är det när hon meddelar att dörrens lås är uppborrat (genom en låssmed på polisens inrådan).

https://imgur.com/MARglmh

Men, som vanligt så blir man säkert beskyld för att allt är fejk m.m. Och att det inte skulle handla om Emil..
2022-08-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ja det spelar verkligen ingen roll att man berättar att man ej fått info från Lydia utan att det kommer från helt andra personer. Vissa läser som krattor och är extremt korkade.

Första länken är ju på när hon som hyrde ut lägenheten meddelar att hon har blivit hotad.

Här i den andra skärmdumpen så är det när hon meddelar att dörrens lås är uppborrat (genom en låssmed på polisens inrådan).

Men, som vanligt så blir man säkert beskyld för att allt är fejk m.m. Och att det inte skulle handla om Emil..
[/quote]

Nu förstår jag inte....
Detta bekräftar ju att Lydia betett sig hotfullt och som en idiot om jag förstår rätt..Hon skriver ju att hon är rädd för Lydia och att hon är under psykutredning
Det bekräftar ju ännu mer hur Lydia beter sig.. Hotar om barnen..
Och varför skriver den uthyrande damen till vår Ulf om det?
2022-08-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Nu förstår jag inte....
Detta bekräftar ju att Lydia betett sig hotfullt och som en idiot om jag förstår rätt..Hon skriver ju att hon är rädd för Lydia och att hon är under psykutredning
Det bekräftar ju ännu mer hur Lydia beter sig.. Hotar om barnen..
Och varför skriver den uthyrande damen till vår Ulf om det?[/quote]

Ja och nu är det ju en man som ringer och skriker, det är en man som är full och ringer m.m.
Ja, Lydia blev arg när denna kvinnas man hotade Lydia och barnen, vilket jag också hade blivit rasande över.
2022-08-21, 21:55
Medlem
Mercedes avatar
Citat:

jösses Lydia är ju riktigt farlig. om man tänker på att J*lena skriver hon hela tiden utan en gång så är det mest troligt en felskrivning om hon/han. Utan det låter på henne att det är Lydia hon pratar om hela tiden.
Det här hade kvinnan lätt kunnat polisanmält Lydia för

vart står det att Lydia var full med blåmärken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in