2022-07-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varsågod. Använd sökfunktionen så kan du läsa en del av de inlägg som Loveangelie knåpat ihop

Och var hade jag skrivit att vi skulle flytta ihop?
Och var har jag sagt att det skulle vara utpressning?
Du får nog sluta fantisera och hitta på en massa.
2022-07-20, 15:14
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nu får du väl ändå sluta ljuga så förbannat mycket som du hela tiden gör.
Ingen har utpressat någon, och jag har inte kunnat se någonstans att Loveangelie har skrivit att hon skulle varit med om någon utpressning.
För den delen Mumsebulle, så kan jag berätta att det var jag i andra ändan av det telefonsamtal som Lydia gjorde. Det är jag som var i kontakt med juristen på Skanska. Och det var absolut inte frågan om någon form av utpressning. Om du vidhåller det, ja då vet du absolut inte vad utpressning är för något.
Så kan du sluta ljuga så mycket nu?

Det var ju bra att du la korten på bordet att det var dig dom talade med. Så kanske några felaktiga lögner kan försvinna.

Får jag fråga om du pratade med Emil också eller om du bara talade med Lydia?
2022-07-20, 15:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Återigen, jag hatar Lydia för vad hon gjorde mot Emil, även fast Emil inte var någon ängel.
Men jag tycker det är extremt lågt att kalla någon för ett namn som hon inte heter. I alla register så heter hon ju ändå Lydia.
Och EmmeLee, även om du nu skulle känna Emil, vilket jag inte tror, så ska man ju aldrig blunda för information som kommer fram. Först då kan man få klarhet i saker.
Och jag måste även få erkänna att jag tyckte Lydia såg mycket bra ut. Det var också en av orsakerna till varför jag trodde hon var en kusin. För om hon skulle vara något annat så hade hon varit i en för hög klass för Emil.

Citat:
Jag kommer inte riktigt ihåg när han fick lämna Bellmans. Men den 14 april var det varje fall när vi satt i köket och han avslöjade deras företagshemligheter.

Citat:
Och var hade jag skrivit att vi skulle flytta ihop?
Och var har jag sagt att det skulle vara utpressning?
Du får nog sluta fantisera och hitta på en massa.
Här har du några av dina inlägg, resten får du söka efter själv.
Det är tydligt hur din agenda ser ut.
2022-07-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Det var ju bra att du la korten på bordet att det var dig dom talade med. Så kanske några felaktiga lögner kan försvinna.

Ja jag lägger korten på bordet.
Det var jag som pratade med Lydia och Emil i telefon om Bellmans förehavande och som Emil ville föra vidare till Skanska. Det var inte tal om någon utpressning över huvud taget då de inte skulle ha något i retur. Jag sa till dom också att dom skulle veta att det krävs inget geni att förstå var uppgifterna skulle komma ifrån. En 5-åring skulle förstå var uppgifterna kom ifrån. Så det var dom införstådda i, så jag förmedlade uppgifterna vidare till Skanska.
2022-07-20, 15:33
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ja jag lägger korten på bordet.
Det var jag som pratade med Lydia och Emil i telefon om Bellmans förehavande och som Emil ville föra vidare till Skanska. Det var inte tal om någon utpressning över huvud taget då de inte skulle ha något i retur. Jag sa till dom också att dom skulle veta att det krävs inget geni att förstå var uppgifterna skulle komma ifrån. En 5-åring skulle förstå var uppgifterna kom ifrån. Så det var dom införstådda i, så jag förmedlade uppgifterna vidare till Skanska.

Stort tack till dig! Du visar både kurage och mod enligt mig, samt att du får rensat upp lite i alla lögner.

Bad dom dig kontakta Skanska?
Varför är kanske inte så bra att fråga? Du väljer själv vad du svarar på.

Vet du vad som hände sedan, exakt? Fick dom veta på ngt sätt vem som låg bakom anmälan?

Som sagt, svara bara på det som känns ok för dig själv eller PM'a.
👍
Senast redigerad av Captainspiced 2022-07-20 kl. 15:40.
2022-07-20, 15:41
Medlem
Citat:
Stort tack till dig! Du visar både kurage och mod enligt mig, samt att du får rensat upp lite i alla lögner.

Bad dom dig kontakta Skanska?
Varför är kanske inte så bra att fråga? Du väljer själv vad du svarar på.

Vet du vad som hände sedan exakt? Fick dom veta på ngt sätt vem som låg bakom anmälan?

Som sagt, svara bara på det som känns ok för dig själv eller PM'a.
👍

Ja jag gissar att dom tog den kontakten eftersom jag har goda kontakter med Skanska helt enkelt.

Nej jag vet ju inte riktigt vad som hänt däremellan (Bellmans & Skanska), men jag kan tänka mig att de (Bellman) kanske förlorat en hel del affärer på detta.
Sen vet jag inte, jag har hört rykten om det kom hem ett par personer och tog med Emil ut i skogen. Men som sagt, det är bara vad jag har hört och vet inte om det stämmer eller ej. Men om det skulle vara så, så tycker jag det är för jävligt gjort!
2022-07-20, 15:46
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ja jag gissar att dom tog den kontakten eftersom jag har goda kontakter med Skanska helt enkelt.

Nej jag vet ju inte riktigt vad som hänt däremellan (Bellmans & Skanska), men jag kan tänka mig att de (Bellman) kanske förlorat en hel del affärer på detta.
Sen vet jag inte, jag har hört rykten om det kom hem ett par personer och tog med Emil ut i skogen. Men som sagt, det är bara vad jag har hört och vet inte om det stämmer eller ej. Men om det skulle vara så, så tycker jag det är för jävligt gjort!

Ajfan, det var tråkigt att höra om det nu var på det viset! Ska erkännas att även jag hört lite rykten om detta. Att man tog med honom ut i nån skog eller ngt?! För jävligt isf.

Får jag då fråga en sak till: varför Emil och Lydia valde att göra detta kan väl alla ha tankar om.

Men vad tror du själv? Du vet säkert svaret?!

Jag tänker mest på allt man fått höra. Att Emil's ex var med denna person. Samma person var sedan tillsammans med Lydia. Lydia blev sedan ihop med Emil. Är det hämnd? Eller ville dom bara att allt skulle skötas korrekt?
2022-07-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ajfan, det var tråkigt att höra om det nu var på det viset! Ska erkännas att även jag hört lite rykten om detta. Att man tog med honom ut i nån skog eller ngt?! För jävligt isf.

Får jag då fråga en sak till: varför Emil och Lydia valde att göra detta kan väl alla ha tankar om.

Men vad tror du själv? Du vet säkert svaret?!

Jag tänker mest på allt man fått höra. Att Emil's ex var med denna person. Samma person var sedan tillsammans med Lydia. Lydia blev sedan ihop med Emil. Är det hämnd? Eller ville dom bara att allt skulle skötas korrekt?

Nej det var ren hämnd från Emils sida, dels för denna kille hade haft ihop det med Emils ex, och sen även för tiden på Bellmans, och Lydia tyckte också killen var en skitstövel.
2022-07-20, 15:52
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Nej det var ren hämnd från Emils sida, dels för denna kille hade haft ihop det med Emils ex, och sen även för tiden på Bellmans, och Lydia tyckte också killen var en skitstövel.

Ok, tusen tack. För att återgå lite till själva frågan. Vet du om Loveangeli var där då?
2022-07-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Här har du några av dina inlägg, resten får du söka efter själv.
Det är tydligt hur din agenda ser ut.

Nå Mumsebulle, var stod det att det skulle vara utpressning?
2022-07-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ok, tusen tack. För att återgå lite till själva frågan. Vet du om Loveangeli var där då?

Ja jag kan ju inte vara säker, men visst fanns det en tjej till i bakgrunden. Det hörde jag när jag pratade med Emil, för det var ett tjattrande som bara tjejer kan frambringa.
Och med tanke på vad som skrivits i tråden, så får jag anta att det är Loveangelina som också var i köket då.
2022-07-20, 18:04
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Jag har INTE hjälpt någon. Jag skrev att jag satt med i köket, inget annat. Det var Lydia som pratade i telefonen och Emil som berättade vad som skulle framföras.

Citat:

Citat:
Ja jag kan ju inte vara säker, men visst fanns det en tjej till i bakgrunden. Det hörde jag när jag pratade med Emil, för det var ett tjattrande som bara tjejer kan frambringa.
Och med tanke på vad som skrivits i tråden, så får jag anta att det är Loveangelina som också var i köket då.

Kanske prata ihop er lite bättre först så era historier passar ihop

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in