2022-08-15, 19:57
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Nja.. Det är bara vad du försöker gå det till
Jag visste inte om att barnen var placerade.. Och tycker det luktar illa att detta dras upp eftersom kimmo är
helt oskyldig... Men vissa skyr inga medel
Jag VET däremot vad Lydia pysslat med och jag med fler, VET vad hon är/var kapabel till....Och så många kan inte ha fel
Den som vet den vet🤩😀

Du vet ingenting! Du bevisar återigen att du bara går på hörsägen. Så, du får sansa dig lite så din källa uppdateras så får du också kanske inse att du hade fel.

Vi vet att du bara vill höra och sprida skitsnack om Lydia. Att hon gjort fel är vi i alla överens om.

Att du försvarar Kimmo är helt ok. Men håll dig till sanningen och ta reda på den innan du sprider mer lögner. Hur du än försöker har du nämligen fel. Du är en simpel skitsnackare som lever och frodas av skvaller!

Kimmo väntar barn med sin nya och ja, det har hänt tråkigheter på vägen.
2022-08-15, 20:00
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Som jag meddelade tidigare, så var det från innan skadeståndsanspråken tillkom.
Det är fullt möjligt att Ulf kontaktat kronis och dragit tillbaks sina anspråk. Han är ju kompis till Lydia och flera av er här inne. Så att han skulle bett om att dra tillbaka, eller avskriva skulden, är inte så långsökt 🤷‍♂️

Du har det rätt jobbigt nu va med alla lögner?
Och du kan ej sluta din stackare. Var vänlig och berätta vilka i tråden som är kompisar med Ulf. Jag har helt missat detta, kan ej finna var du påstår detta så det är återigen en lögn.
2022-08-15, 20:03
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Det är standard. Även husis i cellen.
Hon har ertappats med att gömma piller under madrassen, tex
Smart brud😉

Jag har dokument om flera rapporter från Hinsan🤣🤣🤣

Citat:
Tror dem kom fram till att det var "medicin" men den ska inte bunkras eller gömmas under madrassen. Ajabaja Lydia Barth, det blev rapport👍
hmm, tanke på självmord? Vet inte hur starka preparat hon får där inne. Eller så vägrar hon bara att ta dom och låtsas att hon gjort det men låter helt klart som alternativ 1.

Hoppas de håller koll på henne nu då så hon inte gör något dumt.
2022-08-15, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
hmm, tanke på självmord? Vet inte hur starka preparat hon får där inne. Eller så vägrar hon bara att ta dom och låtsas att hon gjort det men låter helt klart som alternativ 1.

Hoppas de håller koll på henne nu då så hon inte gör något dumt.
Hon har ju en historik av att skapa drama genom intox..
2022-08-15, 20:14
Medlem
Citat:
Som jag meddelade tidigare, så var det från innan skadeståndsanspråken tillkom.
Det är fullt möjligt att Ulf kontaktat kronis och dragit tillbaks sina anspråk. Han är ju kompis till Lydia och flera av er här inne. Så att han skulle bett om att dra tillbaka, eller avskriva skulden, är inte så långsökt 🤷‍♂️

Men nu var det ju som så att enligt kronofogden var det aldrig ens registrerat som en skuld.
Så varför ljög du om detta, och vad har du ljugit mer om?
2022-08-15, 20:17
Medlem
Citat:
Nja.. Det är bara vad du försöker gå det till
Jag visste inte om att barnen var placerade.. Och tycker det luktar illa att detta dras upp eftersom kimmo är
helt oskyldig... Men vissa skyr inga medel
Jag VET däremot vad Lydia pysslat med och jag med fler, VET vad hon är/var kapabel till....Och så många kan inte ha fel
Den som vet den vet🤩😀

Så du menar att sanningen luktar illa. Ja det som luktar illa är väl när vissa här inne snackat en massa och att det sen visar sig att det ej stämde...
Du har som du sagt, bara hört om Lydia = hörsägen och skitsnack..
2022-08-15, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja jag har lyssnat, både på det och på andra klipp, och läst bland kommentarerna.
Jo jag känner till denna person också. Det skulden höll också på att betalas av på vad jag vet, som info
bara.

Citat:
Vad jag vet så ligger den inte kvar då det ej behövdes längre.

Citat:
Förstår att du inte kan läsa med tanke på vad du skriver. Men jag kan ta det igen:
Jag har dessvärre fått göra flera olika orosanmälningar runt om i detta land, det är därför jag vet hur det går till.

Citat:
Som jag skrev tidigare så höll Lydia på att betala av på denna skuld, så att den skulle ligga hos kronofogden tror jag inte på.
Och vi som känner Lydia vet förstås vem denna Ulf är, och det är ingen mindre än en annan vän.
Varken mer eller mindre kan man säga.
Och vi vet ju alla Mumsebullemuff att det är Du som är stalkern, ingen annan.

Citat:
Men det var ju det hon gjorde under hösten.

Du blandar ihop saker med olika tider, det vet du om va?
Lydias operationer gjordes under tiden hon var tillsammans med Kimmo. Han betalade då han ville betala för detta. Eller påstår du att han blev tvingad att betala nu?
Ja, hon betalade för de barnen ja, självklart hjälpte han till också.
Och eftersom du inte läser ordentligt så förklarar jag det för dig också. Lydia höll på att betala tillbaka sina lån, så därför skall det lånet Ulf hade inte finnas med hos någon kronofogde. Vilket jag heller inte tror på.
Svårt att förstå alla männen. Kan du inte räkna till 2?

Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Och du kan ej sluta din stackare. Var vänlig och berätta vilka i tråden som är kompisar med Ulf. Jag har helt missat detta, kan ej finna var du påstår detta så det är återigen en lögn.
Du själv har ju talat med honom?
2022-08-15, 20:30
Medlem
Citat:
Du själv har ju talat med honom?

Vad snackar du om?
2022-08-15, 20:32
Medlem
Citat:
Jag menar att det luktar lika illa, som när ni påtalat att bla Lydias föräldar dras in för dom är oskyldiga
Det är kimmo också!!
Förstår du bättre nu Lilla Lasse fjun!?

Den stora skillnaden är ju att de ni sagt inte stämmer. Ni har hela tiden helgonförklarat Kimmo m.fl. men nu visar det sig att det inte stämmer.
Förstår du det lilla vemvardetnujagvar...
2022-08-15, 20:35
Avslutad
Citat:
Finns det i din perversa värld en tanke att ngn har en relation som ej går ut på sex?

Enligt dig, EmmeLee, Vemdalen62 samt några nick till här så har alla sex med henne. Dom är alla f.d knullpartners. Vad grundar ni detta på? Den Norska kompisen som kom in här berättade att Lydia aldrig inte sams med andra. Vilket jag i helgen fick bekräftat av vänner till henne, -ej stämde heller
Kan ni presentera lite fakta för ovanlighetens skull?
För just nu så känns det lite konstigt att ni tuggar samma fraser utan att lägga fram fakta.

Nu råkar även jag haft förmånen att få tala med denna enligt er mystiske Ulf. Och det stämde ju inte alls det ni säger.

Enligt honom är hon en vän till familj, samt vänner Lydia fick då hon bodde i Skåne. Jag har även samtalat med flera vänner till henne i Skåne som bekräftar samma sak. Dessa känner inte igen den bild ni målat fram. Samt talat med ett grannpar, som Lydia var ofta hos.

Är dom lögnare hela högen, eller hur kan Mumsbulle, Vemdalen62 plus några till säga att Ulf är en f.d kärlekskrankt stalker.

Citat:
Är du medveten om att det strider mot reglerna att sprida falska rykten?

Jag har inte gjort ngt utav det du anklagar mig för. Du vill bara tysta mig. Därför att jag vet för mkt.

Allt du anklagar mig för är lögn.

Du har ingen aning om hur jag samtalat med detta folk. Om de kontaktat mig o.s.v
Du har heller ingen vetskap om ett jävla dugg om vad som är min rättighet/skyldighet/arbetsuppgift. Så kom för fan inte och försök mästra mig med dumheter.

Jag har talat med så många i helgen. Och jag kommer fortsätta tala idag med några till.

Blev du så upprörd över att jag fick bekräftat att det du spred ut var lögn.

Detta att Lydia ej drog jämt med andra. Är också en lögn.

Citat:
Är du kränkt för att man säger att du sprider ut lögner? Berätta vad du blivit kränkt av?!

Ditt senaste offer är Ulf. Frågan som alla då bör ställa sig är: varför är DU så nedlåtande om en person du inte känner? Du beter dig som om du är mkt avundsjuk på honom.

Och du får själv söka svar, - men vi andra ska tystas. Och vi ska sluta söka svaren enligt dig och dina kompisar. Men det kommer inte att ske.

Vi får heller inte nämna Emils namn trots att tråden handlar om honom.

Du kan fortsätta med att fråga myndigheterna 👍

Och jag har talat med olika folk oberoende utav varandra. T.ex vänner till både en henne och Emil. Och din bild smulas helt i sönder.

Du säger att Emil var trött på henne. Men sanningen är att han tyckte mkt om henne
. Tyvärr så söps det för mkt och allt tjafs kom upp på fyllan.

Så sluta ljuga nu Muffe!

Citat:
Som vi påtalat så många gånger tidigare, men som tydligen måste påminnas igen och igen när det gäller dig Mumsemuff.
Varför har du nu börjat ljuga om Ulf och Lydia? Vem som helst kan ju ta kontakt med kronofogden och höra sanningen. För sanningen är ju den att det ligger ett AVSLUTAT betalningsföreläggande från Ulf mot Lydia. Och för din kännedom då: Ett avslutat betalningsföreläggande är INGEN skuld.
Så varför ljuger du? Du som får dina uppgifter från myndigheter, trots detta så ljuger du ju
.

Citat:
Här har du, fundera själv över hur du kan påstå att jag ljuger, när det återigen bekräftas att jag hade rätt?!🤷‍♂️
2022-08-15, 20:37
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ja, jag kan ge dig min förklaring, men den kommer att bli attakerad som vanligt.

Lydia sköt Emil, ingen har bestridit detta, eller försvarat Lydias handling. Det är en fruktansvärd handling till en fruktansvärd kväll om man säger så. Lydia sitter och avtjänar straffet, vilket hon ska.

Sen finns det personer som exempelvis jag, som anser att utredningen är fruktansvärt dåligt utförd. Det är knappt utrett något om tiden från mordkvällen och säg 3 månader bakåt i tiden. Så fort polis och åklagare har hittat filmen, har de slutat utreda.

Men så fort man har sagt något om detta så blir personen attakerad och kallad Lydiariddare m.m. Sjukt lågt beteende enligt min syn.
Så fort någon sådan fråga har kommit upp så börjar vissa dra upp Lydias vänner och bekanta och kalla de för sexpartners m.m. Alltså saker som är helt irelevanta.

Men nu får jag säkert som vanligt skit för detta...igen.. Så har du tid och ork, kan du försöka läsa igenom tråden, så ser du vad man menar.

Jag förstår, så filmen borde inte använts som bevis alls då den är fejkad eller liknande menar du?
2022-08-15, 20:39
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Du måste nog läsa igenom lite för att förstå och bilda dig en uppfattning.
Lydia Barth har en historia som inte är riktigt som alla, andra och det finns ett fåtal här inne som är nära henne på olika sätt som försöker normalisera, skylla på alla andra för att rättfärdiga hennes beteende..
Läs gärna och bilda dig en egen upppfsttning
Lyssna gärna på rättegången på you tube också och återkom gärna om vad du tror om detta och denna kvinna.

Ja, det var just det jag hoppades inte behövde göras. Tråden är rätt lång. Så hon mördade inte Emil alltså och sitter inne oskyldig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in