Citat:
Ursprungligen postat av
Dockland
Någon som kan sammanfatta vad tråden handlar om än idag?
Lydia mördade Emil och sitter i fängelse, men tråden skrivs i dagligen men jag får inget grepp eller röd tråd riktigt
Ja, jag kan ge dig min förklaring, men den kommer att bli attakerad som vanligt.
Lydia sköt Emil, ingen har bestridit detta, eller försvarat Lydias handling. Det är en fruktansvärd handling till en fruktansvärd kväll om man säger så. Lydia sitter och avtjänar straffet, vilket hon ska.
Sen finns det personer som exempelvis jag, som anser att utredningen är fruktansvärt dåligt utförd. Det är knappt utrett något om tiden från mordkvällen och säg 3 månader bakåt i tiden. Så fort polis och åklagare har hittat filmen, har de slutat utreda.
Men så fort man har sagt något om detta så blir personen attakerad och kallad Lydiariddare m.m. Sjukt lågt beteende enligt min syn.
Så fort någon sådan fråga har kommit upp så börjar vissa dra upp Lydias vänner och bekanta och kalla de för sexpartners m.m. Alltså saker som är helt irelevanta.
Men nu får jag säkert som vanligt skit för detta...igen.. Så har du tid och ork, kan du försöka läsa igenom tråden, så ser du vad man menar.