2022-08-15, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tror dem kom fram till att det var "medicin" men den ska inte bunkras eller gömmas under madrassen. Ajabaja Lydia Barth, det blev rapport👍
Har ett minne av sen långttillbaks att hon sagt att hon minsann ska ska spara/gömma piller, bra att ha längre fram, ifall.. oklart till vad...
2022-08-15, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Har ett minne av sen långttillbaks att hon sagt att hon minsann ska ska spara/gömma piller, bra att ha längre fram, ifall.. oklart till vad...
Jodå, det har hon gjort i närtid.
2022-08-15, 17:53
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Hon har ju inte klarat skolan!

Men det är väl också nån annans fel som vanligt i din värld.
Vad kom alla pengar ifrån då?
Lydias operationer
Festande
Dom två andra barnen som inte är kimmos Betalade han för dom med?

Eller är Ulf inblandad i försörjningen ? Han har ju ett krav på henne hos kronofogden. Vad gäller det kravet?

H(ade kanske han tur som undkom hennes pipa?
Svårt att förstå alla män som varit inblandad i denna kvinna på olika sätt🤣

Jag förstår inte vad Ls skolgång har med detta fall att göra?? Förövrigt så klarade hon väl den "skolan"??

Enligt SVTs TV-dokumentär "De utvalda barnen", så klarade väl både hon och de andra som gick i den speciella skolan av den??? Det fanns ju noll och inga krav, varken för henne eller de andra eleverna!
Att L gått i den skolan är verkligen INTE hennes fel, hon valde inte skola själv när hon var typ 7 år gammal!

Resten av det fetade:

Vad fasiken har allt det där med detta mordfall att göra???

Skjuter L E bara för att hon gjort några skönhetsoperationer för en massa år sedan??

Skjuter L E för att Kimmo eventuellt betalat något för halvsyskon till deras gemensamma barn??

Förövrigt viskade en fågel om att Kimmo inte har barnen kvar, han anses som olämplig som förälder sedan han pucklade på sin gravida sambo......

Troligare är nog att även E var en kvinnoboxare på ett eller annat sätt, L verkar ju tyvärr bara ha hittat sådana.......
2022-08-15, 17:58
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Du måste nog läsa igenom lite för att förstå och bilda dig en uppfattning.
Lydia Barth har en historia som inte är riktigt som alla, andra och det finns ett fåtal här inne som är nära henne på olika sätt som försöker normalisera, skylla på alla andra för att rättfärdiga hennes beteende..
Läs gärna och bilda dig en egen upppfsttning
Lyssna gärna på rättegången på you tube också och återkom gärna om vad du tror om detta och denna kvinna.

Nej, inte alls! Jag är inte alls "nära" någon av dem, varken L eller E.

Jag är intresserad av fallet pga den extremt tunna fuppen, och att dessutom det endaste beviset (filmen) är sekretessbelagd! Och Ls extremt urusla advokat!

Citat:
Ursprungligen postat av Igelkottenn
Finns videon någonstans eller har bara polisen den?

Det enda beviset är sekretessbelagt!
2022-08-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag förstår inte vad Ls skolgång har med detta fall att göra?? Förövrigt så klarade hon väl den "skolan"??

Enligt SVTs TV-dokumentär "De utvalda barnen", så klarade väl både hon och de andra som gick i den speciella skolan av den??? Det fanns ju noll och inga krav, varken för henne eller de andra eleverna!
Att L gått i den skolan är verkligen INTE hennes fel, hon valde inte skola själv när hon var typ 7 år gammal!

Resten av det fetade:

Vad fasiken har allt det där med detta mordfall att göra???

Skjuter L E bara för att hon gjort några skönhetsoperationer för en massa år sedan??

Skjuter L E för att Kimmo eventuellt betalat något för halvsyskon till deras gemensamma barn??

Förövrigt viskade en fågel om att Kimmo inte har barnen kvar, han anses som olämplig som förälder sedan han pucklade på sin gravida sambo......

Troligare är nog att även E var en kvinnoboxare på ett eller annat sätt, L verkar ju tyvärr bara ha hittat sådana.......
Oj oj oj.. Nu sprider du falska rykten så det räcker!! Dessutom om en människa som absolut inte har med mordet att göra.... Sluta sprid totalt fel rykten!

Kimmo har i högsta grad kvar alla barnen som han vart ensam förälder till för att deras mamma hamnade i fängelse
Han har ingen gravid flickvän heller

Det sprids fruktansvärda lögner i denna tråd om alla Lydias ex
Dessutom smutskastas Emil på alla sätt och vis för att whitewasha mörderskan Lydia Barth!!
Det verkar som vilka lögner som helst är tillåtna för att få lydia att framstå som ett offer..
Stackars Emils anhöriga som får stå ut med alla lögner
Dessutom menade jag Lydias högskolestudier... Som hon INTE har lyckats speciellt bra med.... Antagligen nån annans fel det med🤣
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-08-15 kl. 18:13.
2022-08-15, 18:16
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Bar det kanske av dessa Emil köpte anabola från, någon mer som vet?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/stoldgods-for-300-000-kronor-hittat-i-balsta

Ok, finns det tråd och namn på de åtalade i artikeln?

Citat:
Ingenting tyder på det.
Emils kropp är obducerad och tester för allt och lite till har tagits.
Alkohol påvisades. Ingenting annat.

De kanske inte testade för något annat än alkohol?? Vilket verkligen inte skulle förvåna mig, när det gäller detta fall!

Citat:
Jag har uppgifter på det jag lägger upp, vill inte sprida falska påhitt

Hahahaaaa, men du lägger ju inte "upp" någonting alls! Bara en massa påhitt FÖR att sprida en massa falska rykten.

Äntligen kom pudelns kärna fram........

Citat:
Oj oj oj.. Nu sprider du falska rykten så det räcker!! Dessutom om en människa som absolut inte har med mordet att göra.... Sluta sprid totalt fel rykten!
Kimmo har i högsta grad kvar alla barnen som han vart ensam förälder till för att deras mamma hamnade i fängelse
Han har ingen gravid flickvän heller
Det sprids fruktansvärda lögner i denna tråd om alla Lydias ex
Dessutom smutskastas Emil på alla sätt och vis för att whitewasha mörderskan Lydia Barth!!
Stackars Emils anhöriga som får stå ut med alla lögner
Dessutom menade jag Lydias högskolestudier... Som hon INTE har lyckats speciellt bra med.... Antagligen nån annans fel det med🤣

Nej, det är INTE falskt!

Men jag förstår att det inte passar in i din skeva verklighet!
2022-08-15, 18:30
Medlem
Citat:

De kanske inte testade för något annat än alkohol?? Vilket verkligen inte skulle förvåna mig, när det gäller detta fall!

Hahahaaaa, men du lägger ju inte "upp" någonting alls! Bara en massa påhitt FÖR att sprida en massa falska rykten.

Nej, det är INTE falskt!

Är du då dum att du inte fattar att du är totallurad
2022-08-15, 18:54
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:

Nej, det är INTE falskt!

Visst är det sant det som Marie-Antoinette skriver. I allra högsta grad. Tyvärr får man väl säga. Synd om de inblandade.

Det talar ju bara om för oss att vissa i tråden hittar bara på.

Det finns ju en del i tråden som valt att gång på gång hylla vissa personer som helgon. Ngt vi sagt åt er att komma ihåg.
Men vi hade ju fel enligt er.

Bry dig inte om Vemdalen62 som kallar dig saker. Den blev så överraskad nu förstår du att den börja skrika massa saker. I vanlig ordning.
2022-08-15, 19:08
Medlem
Citat:

Nej, det är INTE falskt!

Nä precis, dessvärre stämmer de uppgifterna angående Kimmo.
Men man blir föga förvånad när Mumsbulle ljuger så mycket, även om de uppgifterna "hen säger komma från statliga myndigheter". Jag menar, det är lätt kontrollerat, jag gjorde det idag genom att ringa Kronofogden. Och hör och häpna, Mumsebullemuffs uppgifter stämde inte.
Så när hen kan ljuga om en statlig uppgift, så kan hen med all säkerhet ljuga om alla de andra uppgifterna också, vilket jag vet han har gjort.
Men det är väl så när man inte har någon IQ att tala om, man förstår inte att folk kan kontrollera saker.
2022-08-15, 19:11
Medlem
Citat:
På Lydia togs ett snabbtest, mig veterligen testades hon inte någonting bredare. Det finns ju många olika substanser och hennes lugnande mm kan ha spelat in gällande det. Hon är ju en missbrukare sen långt tillbaka, ända så långt som till 9-års ålddrn, det är inte vanligt. Snarare ganska unikt.

Edit: jag har Lydias skulder på pappersdokument, imponerande, det var ändå innan brottsoffrens skadestånd lades till...

Se, även där har du fel. Det togs prover på exempelvis hennes hår där man kan följa lånngt bak, men inget visades.

Och du fortsätter att ljuga om dokumenten. För det finns inga skulder till någon Ulf, och mycket har dessutom avskrivits eller betalts tillbaka (utav skulderna).
2022-08-15, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nä precis, dessvärre stämmer de uppgifterna angående Kimmo.
Men man blir föga förvånad när Mumsbulle ljuger så mycket, även om de uppgifterna "hen säger komma från statliga myndigheter". Jag menar, det är lätt kontrollerat, jag gjorde det idag genom att ringa Kronofogden. Och hör och häpna, Mumsebullemuffs uppgifter stämde inte.
Så när hen kan ljuga om en statlig uppgift, så kan hen med all säkerhet ljuga om alla de andra uppgifterna också, vilket jag vet han har gjort.
Men det är väl så när man inte har någon IQ att tala om, man förstår inte att folk kan kontrollera saker.
Som jag meddelade tidigare, så var det från innan skadeståndsanspråken tillkom.
Det är fullt möjligt att Ulf kontaktat kronis och dragit tillbaks sina anspråk. Han är ju kompis till Lydia och flera av er här inne. Så att han skulle bett om att dra tillbaka, eller avskriva skulden, är inte så långsökt 🤷‍♂️
2022-08-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Precis, när sanningen kommer fram så smått, står vissa med byxorna nere kan man ju säga.
Nja.. Det är bara vad du försöker gå det till
Jag visste inte om att barnen var placerade.. Och tycker det luktar illa att detta dras upp eftersom kimmo är
helt oskyldig... Men vissa skyr inga medel
Jag VET däremot vad Lydia pysslat med och jag med fler, VET vad hon är/var kapabel till....Och så många kan inte ha fel
Den som vet den vet🤩😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in