2021-11-23, 14:01
Medlem
DreamTwisters avatar
Överklagande till Hovrätten:
https://anonfiles.com/r4D3M1Weue/Uppsala_TR_B_4908-21_Aktbil_73_verklagande._Aktbilaga_utg_r_pdf
https://anonfiles.com/PeD1M4Wfu2/Uppsala_TR_B_4908-21_Aktbil_75_Anslutnings_verklagande_och_sv_pdf
2021-11-23, 14:02
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du svamlar som vanligt. Du har ingen aning vad jag vet och inte vet.... Du verkar bara jäkligt rädd att sanningen ska komma fram!

Nu grundar jag mina uttalande på vad du sagt tidigare.
Nej, vad skulle jag vara rädd för? Vad menar du med ett sådant sjukt uttalande? Vad är jag rädd för?

Jag är ju en av dom som söker efter svaren till vad som föranledde till denna tragedi. Hade jag varit som du samt andra hade jag bara spridit ut saker jag s.k "hört"
2021-11-23, 14:13
Medlem
Hej.

Någon riktigt oförskämd person här inne kallade mig för en "lydiariddare". Det är jag verkligen inte, hatar ju henne då hon mördat Emil. Tycker det är vidrigt att bli kallad det, när jag inte ens har gjort något mer än att berättat att Emil och jag var tillsammans.
Inte för att någon har med det att göra, men jag har aldrig sagt på vilket sätt vi var tillsammans.
Ja, vi började som "kk", men sen utvecklades detta långsamt till något mer.
Vissa tycks ha problem med det, synd om dom då, för jag bryr mig inte om det.
Jag har visst varit i kontakt med polisen, men INTE förhörd om man säger så.
Jo, jag har varit i hans hus. Som info då bara, det är många av hans arbetskollegor som har varit i det huset då det vid flertalet tillfällen varit orgier där.
Så, nu är det ute varje fall, även om väldigt många redan vet om detta.
2021-11-23, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Hej.

Någon riktigt oförskämd person här inne kallade mig för en "lydiariddare". Det är jag verkligen inte, hatar ju henne då hon mördat Emil. Tycker det är vidrigt att bli kallad det, när jag inte ens har gjort något mer än att berättat att Emil och jag var tillsammans.
Inte för att någon har med det att göra, men jag har aldrig sagt på vilket sätt vi var tillsammans.
Jo, jag har varit i hans hus. Som info då bara, det är många av hans arbetskollegor som har varit i det huset då det vid flertalet tillfällen varit orgier där.
Orgier???
Nu börjar jag också tro att du trollar å det grövsta!
2021-11-23, 14:21
Medlem
Citat:
Hej.

Får jag fråga varför du vill berätta detta på Flashback?
2021-11-23, 14:27
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Hej.

Intressant!

Berätta gärna mer om dessa fester.
2021-11-23, 14:55
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jaa, ALLA "trollar" ju, som inte håller med dej, det har vi hört nu till leda!

Ja ni vräker ju ur er vad som helst, fast bara om andra, en del kan ju inte ens försvara sig här!

Skribenterna får ju skriva vad de vill, utan att behöva förklara sig för dig!

Ja alla som försöker ta reda på själva orsaken till mordet är visst troll medans hörsägen och skvaller ska tas för rena rama sanningen. Håller med dej till 100%.
2021-11-23, 15:13
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Hahaa, nej, jag måste ingenting! Och absolut inte på din uppmaning!

Och du kan ju fortfarande varken läsa eller citera RÄTT, jag skrev att inlägget KAN ha rensats bort, men nu har ju du tagit dig tiden att hitta det, så vad bra då! Samtidigt påstår du att jag ljuger.... Det går ju inte riktigt ihop, eller?

Vad orsaken till att inte outa någon är, får du ta reda på själv.

Snacka om att vara besatt, kopiera och screenshotta, hahahahaa.

Men ingen av er besatta har hämtat ut överklagan, som kakan påstod finns.

Som sagt, er agenda är inte att följa fallet, er agenda är bara, och endast, att ösa en massa ogrundat skvaller på L!

Jag ska låta bli att kommentera dina lögner, då du själv redan fyllt tråden med alldeles för mycket OT, även om jag tycker det är rätt tråkigt att bli besvarat på ett så otrevligt sätt.
Kan du förresten lägga fram källa på att jag har skrivit ”ogrundat skvaller på L”? Nej.

Obehagligt att möta sig själv i dörren, är det inte?
2021-11-23, 16:23
Medlem
Citat:
Hej.

För att återgå till verkligheten efter "marionett attacken", ni som skriver här i tråden, är detta något ni känner igen angående Emil eller hört rykten om tidigare? eller är detta återigen lögner ? Själv tycker jag inte att detta låter trovärdigt alls, efter allt hon skrev långt, långt efteråt och tydligen var i kontakt med"kaptenen" gör det hela ännu mer lögnaktigt. Nån som vet eller dementerar alltihop som dravel ?
2021-11-23, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
För att återgå till verkligheten efter "marionett attacken", ni som skriver här i tråden, är detta något ni känner igen angående Emil eller hört rykten om tidigare? eller är detta återigen lögner ? Själv tycker jag inte att detta låter trovärdigt alls, efter allt hon skrev långt, långt efteråt och tydligen var i kontakt med"kaptenen" gör det hela ännu mer lögnaktigt. Nån som vet eller dementerar alltihop som dravel ?
Det är någon som vill ha uppmärksamhet, genom att sprida osanningar, vilket i sin tur drabbar de som sörjer.
Ofattbart. Nu har människan i fråga sagt att hon var en sk KK, som även deltagit i orgier, eh, va?!
Vidrigt beteende.
2021-11-23, 16:28
Medlem
DreamTwisters avatar
Glömde, målnummer i Hovrätten: B 13752-21
2021-11-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är någon som vill ha uppmärksamhet, genom att sprida osanningar, vilket i sin tur drabbar de som sörjer.
Ofattbart. Nu har människan i fråga sagt att hon var en sk KK, som även deltagit i orgier, eh, va?!
Vidrigt beteende.
Vad vill människan? Ha uppmärksamhet bara ? Hon hatar Lydia skriver hon.. men smutskastar Emil. Varför?
Hon lever nog i sin egna lilla verklighet stackarn...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in