2021-11-22, 12:35
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Eh, ni och vi? Jag är en egen person.
Ska Emil ta skit för att Lida inte kunde hålla ihop benen, är det så du menar? Hur många buksvågrar finns det?
Vad har jag spridit för lögner? Öknamn? (S)Lida har bytt ett par gånger, eller hur?
Verkar vara en fullständigt rubbad familj hon kommer från. Hon är inte ens svensk medborgare, men har kostat så mycket, till och med människoliv. Kan det bli värre?
Så hon har blivit misshandlad? Inte fan av Emil iallafall, de andra kan jag förstå, då som hon behandlar människor.
Berätta sanningen om Lida du, jag är idel öra..
Lydia Ba*rth-Jörgen*sen

FUP backup länk: https://gofile.io/d/Sa1bNs
2021-11-22, 13:25
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ahh, vad bra. Hoppas att L även har bytt advokat!

Japp, gräva vidare, ja.....

Lydia Barth*s Jörgen*sen larmsamtal till 112
: Vad är det som, vart är du nånstans?
Lydia: Jag är i hans hus
: Är du på Mandelblomsvägen 22?
Lydia: Ja kom och hämta mig bara (gråter)
En bit.. från Kumla, Uppsala, Järna och Norge.
2021-11-22, 13:50
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Brölhäxan🤣🤣

Hon hoppas på en förmildrande dom, det var olyckligt att tingsrätten inte fick vetskap om hennes levnadssätt, utnyttjande av människor, men nu kan det dras fram mer, dax att sanningen kommer fram om vad Brölhäxan är för vider. Det lär inte vara fina saker.
Hon är dum i huvudet på riktigt. Det finns inspelat, hur hon avrättar Emil, det går inte att förmildra. Livstid👊

Brölhöxan var iaf älskad av Emil 🥰😘🤩
2021-11-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Allvarligt Vemdalen, är det så illa menar du att du inte begripit efter så många inlägg där jag poängterat varför jag samt många andra är härinne?

För att VI VILL veta vad som har triggat detta. Vi nöjer inte oss med ett klipp från en video.
Att hon sköt honom, absolut. Men vad som triggat allt det här.

Har det undgått dig menar du?? 🙈 Fast att man i inlägg efter inlägg poängterat det. Jahapp,så illa var det alltså med att förstå, samt analysera.

Frågan är varför ni här och sprider ert hat mot andra medlemmar som vill förstå som ni försöker förminska, försöker...förstår du? Ni vet ju att hon sitter i fängelse, är ni inte nöjda med det nu?

Nä, gör som så här, gå till köket, slå upp vatten i en behållare, ta dig ut i friska luften och åk förbi kommunhuset eller vad ni har där i Bålsta. Lämna in vattenprovet och be dom omedelbart kontrollera vad som felas med det.

Håller tummarna att det går kvickt att finna svaret. Annars åk till annan kommun 👍
Var ligger Bålsta?
Jag känner till Lydia... Inte Emil
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-11-22 kl. 14:00.
2021-11-22, 14:03
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Eh, ni och vi? Jag är en egen person.
Ska Emil ta skit för att Lida inte kunde hålla ihop benen, är det så du menar? Hur många buksvågrar finns det?
Vad har jag spridit för lögner? Öknamn? (S)Lida har bytt ett par gånger, eller hur?
Verkar vara en fullständigt rubbad familj hon kommer från. Hon är inte ens svensk medborgare, men har kostat så mycket, till och med människoliv. Kan det bli värre?
Så hon har blivit misshandlad? Inte fan av Emil iallafall, de andra kan jag förstå, då som hon behandlar människor.
Berätta sanningen om Lida du, jag är idel öra..

Hon heter Lydia! Hon bytte namn pga mobbing. Hon har gjort det en gång, lögnhals! Annars, upp med bevisen!

Du vet inte vad som har hänt bakom stängda dörrar, varken mellan henne och Emil eller ngn annan.
Sen finns det ngt som heter psykiskt misshandel. Det vet du heller inget om i detta fall.

Du, idel öra? Ja, för lögner o hörsägen. Iaf om man har ngt smaskigt illa att berätta om Emils kärlek.

Citerar J. Nicholsons som passar in här: You can't handle the truth, Mumseplutt.
2021-11-22, 15:14
Medlem
Hej.

Ja, Emil och jag var tillsammans sedan maj 2020, varför är det så konstigt?
Anledningen till varför hans familj inte känner till oss kan ju bero på att han inte hade så bra kontakt med dom. Hans bror bjöd honom inte ens på bröllopet, vilket jag kan tycka är ganska talande.
Och som jag sagt tidigare, vi sågs ofta. Men återigen, vi ville inte skylta med det, och den anledningen behöver jag inte berätta för er.
Jag har varit hemma hos honom både i veckorna och på helger, dock ej träffat "kusinen" Lydia alla gånger. Oftast var hon hos sina barn, I Uppsala, hos klasskompisar m.m.
Och nej, jag såg aldrig att "han delade säng med kusinen" Tror ni inte jag hade reagerat då?
Ja jag vet att han hade andra tjejer som stalkade honom, det berättade han.
Jag bryr mig inte om vad ni tror här inne, men jag vet att vi älskade varandra och tänkte bygga en framtid tillsammans.
Jag kan bara inte fatta att det som har hänt, verkligen har hänt, är så ledsen.
2021-11-22, 15:56
Medlem
Citat:

Det var ju det hon inte var 😂

Det var slut redan
Alla bilder och all info om brölhäxan Lida var bortplockat från hans fb. Utom just den hemska profil bilden där hon sitter självgod med v-tecknet.

Hon skulle ha tillbringat sin allra sista natt i hans hus. Han hade redan lagt ut huset till försäljning för att starta ett nytt liv utan henne.

Finns inget annat som triggat henne - än att han nu inte ville ta hennes skit, bråk och kaos längre.
För en person med hennes humör, alkoholproblematik och diagnoser så vändes att bli avvisad - till hat. Och E förtjänade inte leva längre , i hennes ögon.

Hon låter inte ångerfull i rätten, fast alla hans efterlevande är där. Hon säger inte förlåt
Hon har dessutom mage att överklaga straffet.

Jag skulle skämmas ögonen ur mig om det där var min vän, släkt eller dotter.
Hejdå du kan dra åt helvete vidriga människa.

Det är helt oförståeligt att ni fortfarande sitter och gräver efter att det minsann måstefinnad en trigger och anledning.
Alla kvinnor som mördas varje år av sina män- vad har dem gjort för att ”trigga ” dem att mörda?
Det enda dem gjort är att velat ta sig ut ur en destruktiv relation där dem ofta blivit misshandlade både psykiskt och fysiskt
2021-11-22, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Hej.

Ja, Emil och jag var tillsammans sedan maj 2020, varför är det så konstigt?
Anledningen till varför hans familj inte känner till oss kan ju bero på att han inte hade så bra kontakt med dom. Hans bror bjöd honom inte ens på bröllopet, vilket jag kan tycka är ganska talande.
Och som jag sagt tidigare, vi sågs ofta. Men återigen, vi ville inte skylta med det, och den anledningen behöver jag inte berätta för er.
Jag har varit hemma hos honom både i veckorna och på helger, dock ej träffat "kusinen" Lydia alla gånger. Oftast var hon hos sina barn, I Uppsala, hos klasskompisar m.m.
Och nej, jag såg aldrig att "han delade säng med kusinen" Tror ni inte jag hade reagerat då?
Ja jag vet att han hade andra tjejer som stalkade honom, det berättade han.
Jag bryr mig inte om vad ni tror här inne, men jag vet att vi älskade varandra och tänkte bygga en framtid tillsammans.
Jag kan bara inte fatta att det som har hänt, verkligen har hänt, är så ledsen.

Jaha så du tror att han älskade dig?
Dig och dem andra han dejtat under förra året då.
Du har inte ens träffat hans familj, det gjorde t.o.m. en av tjejerna där. Dem borde ju rimligtvis sagt nåt om dem visste att E hade fler.
Du tror att han älskade dig när han tillbringat hela våren varje dag med L?
Du måste driva nu.
Sök hjälp.
Du lever ju i en hittepå värld.

Du fanns ingenstans på hans fb, ändå reagerar du inte över att det är massvis m gulligull bilder på L? Hans sk kusin 😂

Du sprider lögner och osanningar om en död person. Du borde skämmas.
Lägg ner. Finns barn här som inte behöver få höra massa lögner om sin far.

Tar det dig 6 mån att lyckas få till konto här så har du stora problem med både det ena och det andra. Har du ens åldern inne för att ha tillgång till internet utan övervakning?
2021-11-22, 16:08
Avslutad
Citat:
Enligt Brölhäxan själv
2021-11-22, 16:17
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Det var ju det hon inte var 😂

Det var slut redan
Alla bilder och all info om brölhäxan Lida var bortplockat från hans fb. Utom just den hemska profil bilden där hon sitter självgod med v-tecknet.

Hon skulle ha tillbringat sin allra sista natt i hans hus. Han hade redan lagt ut huset till försäljning för att starta ett nytt liv utan henne.

Finns inget annat som triggat henne - än att han nu inte ville ta hennes skit, bråk och kaos längre.
För en person med hennes humör, alkoholproblematik och diagnoser så vändes att bli avvisad - till hat. Och E förtjänade inte leva längre , i hennes ögon.

Hon låter inte ångerfull i rätten, fast alla hans efterlevande är där. Hon säger inte förlåt
Hon har dessutom mage att överklaga straffet.

Jag skulle skämmas ögonen ur mig om det där var min vän, släkt eller dotter.
Hejdå du kan dra åt helvete vidriga människa.

Det är helt oförståeligt att ni fortfarande sitter och gräver efter att det minsann måstefinnad en trigger och anledning.
Alla kvinnor som mördas varje år av sina män- vad har dem gjort för att ”trigga ” dem att mörda?
Det enda dem gjort är att velat ta sig ut ur en destruktiv relation där dem ofta blivit misshandlade både psykiskt och fysiskt

Nej, det var inte slut, därav gullegullet på altanen samma kväll.

Ja, dom ljög Emil och Lydia att det var slut mellan dom därför att han skulle få träffa sina barn.
Emil fick inte ha sina barn som du kanske vet. Emil ville träffa sina barn så de ljög, på social medier m.m.

Du tror dig veta, men du har fel. Kanske har Emil ljugit för dig men då får du ta det!

Huset skulle säljas för att dom ville båda flytta därifrån. Lydia hade sagt till Emil länge att hon kommer lämna Bålsta. Han ville inte att hon lämnade honom.

Däremot hade dom stora problem båda två. Alkohol i kombination med psykisk ohälsa plus att Lydia ej fick sömn. Andra har vittnat om detta med, bla Mr Mystification.

Men du kan fortsätta sprida lögner om det kan Hjälpa dig?

Det som hände var en katastrof.
Javisst är det hemskt när kvinnor o män mördas. Tycker ngn annorlunda?

Iaf, Emil älskade Lydia. Och EmmeLee, det kan du aldrig ta ifrån honom.
Senast redigerad av Captainspiced 2021-11-22 kl. 16:19.
2021-11-22, 16:17
Avslutad
Citat:
Hon heter Lydia! Hon bytte namn pga mobbing. Hon har gjort det en gång, lögnhals! Annars, upp med bevisen!

Du vet inte vad som har hänt bakom stängda dörrar, varken mellan henne och Emil eller ngn annan.
Sen finns det ngt som heter psykiskt misshandel. Det vet du heller inget om i detta fall.

Du, idel öra? Ja, för lögner o hörsägen. Iaf om man har ngt smaskigt illa att berätta om Emils kärlek.

Citerar J. Nicholsons som passar in här: You can't handle the truth, Mumseplutt.
Du hävdar så mycket, kräver bevis mm
Berätta det du påstår dig känna till, du påstår att du vet så mycket, men du känner inte någon eller hur var det nu? Du verkar iallafall arg, det är jag med. Hyr var det med öknamn, nu igen? Att Brölhäxan påstår att hon blivit misshandlad, psykiskt och fysiskt, är det bekräftat av någon? Jag har hört hur hon förminskade Emil, utsatte honom för psykisk misshandel som avslutades med en avrättning, eftersom han "vägrade lyda"
Vet du någonting dom kan tillföra tråden någonting, varsågod, sluta anklaga mig för att ljuga. Jag vill veta så mycket som möjligt, för att kunna lägga pusslet, det blir lite knepigt utan alla bitar
2021-11-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det låter ju inte bra men det är nog olika på olika ställen.. Jag har alla fall har närstående och vänner som är utbildade som jobbat på LSShem som drivs av antroposoferna och det har fungerat bra. Däremot är det generellt väldigt dåliga löner.

Finns säkert undantag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in